18.05.2020
אבי ניר רסס - "העין השביעית"
11.05.2020
30.01.2020
24.10.2018
12.10.2018
12.02.2017
03.11.2016
12.04.2016
23.03.2016
19.10.2015
14.10.2015
The State's Channel
Government entities paid over 10 million NIS to Keshet for the promotion of government campaigns and interviews with senior officials • The euphemism: "collaborations" • The messages: bordering on propaganda • Nonprofit organizations have also embraced the system • This is how public money influences the composition of content in commercial television • Keshet: Our actions were approved
14.10.2015
הערוץ של המדינה
גופים ממשלתיים שילמו למעלה מ-10 מיליון שקל לחברת קשת לשם קידום קמפיינים שלטוניים וראיונות עם בעלי תפקידים בכירים • המינוח המכובס: "שיתופי פעולה" • המסרים: על גבול התעמולה • התוכניות הנגועות: "אנשים", "חי בלילה", "האח הגדול", "מאסטר שף", "הבוקר של קשת" ועוד • גם עמותות אימצו את השיטה • כך משפיע כסף ציבורי על תמהיל התכנים בטלוויזיה המסחרית • קשת: "פעלנו באישור"
05.08.2015
18.11.2014
23.06.2014
הנקראים השבוע
-
1
-
2
-
3
-
4
-
5