19.03.2014 מתחת לשולחן מדוע מבצע "שולחן משפחתי" של אוסם ו"ידיעות אחרונות" הוא ג'אנק-פוד חלול ומתנשא ציפה קמפינסקי
18.03.2014 רווח וכאב תחרות ה"ברנדקמאו" מכתירה את הסרטים המובילים בתחום הפרסום הסמוי, שבניגוד מפתיע להתפשטותו בעולם העיתונות, בעולם הקולנוע הוא במגמת ירידה עקבית איתי זיו
18.03.2014 מ-ה-פ-כ-ה יאיר לפיד מספק סקופ בלעדי, "ידיעות אחרונות" מתמסר | פלוצקר לא | מאמר המערכת של "מקור ראשון" מציע לדבר על טרנספר | וגם: הירשזון חזר איתמר ב"ז
18.03.2014 יוקרה על הפרק משה שיינמן הוא חלק מחבורה של עיתונאים ב"ידיעות אחרונות" שהעמידו את שמם לרשות אינטרסים מסחריים שלמה מן
13.03.2014 ייהרג ובל יעבור כתבת "ידיעות אחרונות" מציעה את שירותיה כיחצנית במקביל לעבודתה העיתונאית. "הדבר הראשון שמנחה אותי בחיים, בכל תחום, זה אתיקה", היא טוענת איתמר ב"ז
11.03.2014 הגנזך: הרשות השנייה בחלק זה של "הגנזך", מדור חופש המידע של "העין השביעית" בשיתוף "הצלחה", מוצגים פרוטוקולים, מסמכים פנימיים ודו"חות של הרשות השנייה
10.03.2014 ככה מציגים מציאות הטבלואידים ממשיכים להסביר | דן מרגלית מאתגר את נתניהו | משרד האוצר מודה באפליה | וגם: תוכן פרסומי ב"ידיעות אחרונות" – תמונת מצב איתמר ב"ז
24.07.2013 לטובת קוראינו הצעירים משרד החינוך רכש מודעות בשווי מיליון שקל ב"ידיעות אחרונות" ו-ynet. במקביל, החלו להופיע בעיתון ובאתר דרך קבע ידיעות מערכתיות אודות המיזם שבמוקד הקמפיין הפרסומי אורן פרסיקו
09.05.2013 הגנזך: "ידיעות אחרונות" בחלק זה של "הגנזך", מדור חופש המידע של "העין השביעית" בשיתוף "הצלחה", מוצגים מסמכים על קבוצת "ידיעות אחרונות" ומשפחת מוזס
29.03.2012 מימון ישיר האומנם יעניק גורם חיצוני מימון לאתר חדשות, ו"ייתן לו חסות", בלי לדרוש את ליטרת הבשר שלו? יעל אונגר
13.03.2012 ברוכים הבאים לג'ונגל על תופעת המיתוג הסמוי, הדרך החמקמקה שבה עובדים מותגים, קו ההגנה הרעוע של ynet והכדור שבכירי כלי התקשורת בטלוויזיה ובאינטרנט יורים לעצמם ברגל ענת באלינט
01.04.2010 העיתון של עם הספר זו אינה הפעם הראשונה שהעיתון "ידיעות אחרונות" מקדם – תחת מעטה של שאיפות ספרותיות נשגבות וכמובן אובייקטיביות ומלאות רצון טוב – את הוצאת הספרים של הקונצרן "ידיעות אחרונות" רז שפייזר
13.04.2009 מרשם לאסון מחקר באוניברסיטת חיפה מצא: למעלה מ-70% מהכתבות על תרופות הן למעשה "תוכן שיווקי", כלומר פרסום סמוי המונע מהקורא מידע חיוני. "העיתונאים לא כותבים מספיק על סיכונים ולא שואלים את השאלות הנכונות", אומרות החוקרות אורן פרסיקו