18.01.2015 המפרסמים נשארים בגטו "אני מניח שתשמע את זה מכל אחד פה במערכת – פרסום סמוי הוא הפגיעה מספר אחת במוניטין שלך", אומר גורם באתר "הארץ", האתר הנקי ביותר מתוכן שיווקי לפי דירוג "העין השביעית" איתמר ב"ז
18.01.2015 בצורה מערכתית במקום האחרון בדירוג הפרסום הסמוי של "העין השביעית": אתר ynet מבית "ידיעות אחרונות" ענת באלינט
18.01.2015 הזכות לסרב האם ניתן לאלץ עיתונאים לקחת חלק פעיל בייצור והפצה של תוכן שיווקי? ממצאי דירוג הפרסום הסמוי ברשת, הזווית המשפטית אלעד מן
18.01.2015 אנשי השיווק של השנה אתר "העין השביעית" מציג: דירוג הפרסום הסמוי ברשת • האתר הממוסחר ביותר: ynet מבית "ידיעות אחרונות" • האתר המצטיין: "הארץ" • בלטו לרעה: "גלובס", "וואלה" ו-mako • נקיים באופן יחסי: "דה-מרקר" ו"כלכליסט" • וגם: כיצד בוצעה הבדיקה ענת באלינט
18.01.2015 סמל סטטוס התגובות לחשיפת הפרסום הסמוי ב"סטטוסים מצייצים" מעידות על שינוי תודעתי בקרב צרכני התקשורת שוקי טאוסיג
14.01.2015 שערי הניצחון "שרלי הבדו" מוציא גיליון חדש | "ידיעות אחרונות" מקמץ בסיקור הלוויה לאומית | "כלכליסט" מפרק את חוק המזון חנוך מרמרי
14.12.2014 לתשומת לב הגולשים מומחית הסקי של ynet: אשת שיווק מטעם חברת תיירות המתמחה בסקי, הממליצה על חבילות הנופש שהיא משווקת איתמר ב"ז
10.12.2014 מכבי אלקטרה בהיכל מנורה על ההשתעבדות מרצון של כלי התקשורת לצרכים פרסומיים של חברות מסחריות יובל יועז
04.12.2014 פחות בלורית "ידיעות אחרונות" מצניע נסיבות מותו של איש ביטחון | "ישראל היום" מטשטש דמותו של אחר | חיים שיין מאשים את השמאל בקמפיין שלילי שוקי טאוסיג
01.12.2014 פינוי מוקשים ורכישת צוללות "ישראל היום" ו"ידיעות אחרונות" מעסים את כתפי המתמודדים שלהם בזירה הפוליטית | המוסף היומי של "מעריב" מול זה של "ידיעות אחרונות" | ב"גלובס" קוראים אחרת את דו"ח השמאי הממשלתי שוקי טאוסיג
01.12.2014 הבוקר של ynet על הנזק הכפול שבהשתלטות התוכן השיווקי על אתר החדשות הפופולרי בישראל יובל דרור
24.10.2014 התנגדות גורפת עלות "שיתוף הפעולה" בין ynet למשרד המדע נחשפת: 1.3 מיליון שקל. במשרד הממשלתי סירבו לחשוף את פרטי ההסכם במשך חודשים ארוכים. כמה מהפרטים עדיין מוסתרים בטענה ל"סודיות מסחרית" איתמר ב"ז
19.10.2014 רשות לנבל האם המוסד המרקיב של הגילוי הנאות הוא הפתרון המתאים למגפת הפרסום הסמוי? עוזי בנזימן
13.10.2014 מתוך "אסדרת פרסום סמוי בתקשורת הישראלית" "הפרסום הסמוי פוגע באמון הציבור ביכולת של אמצעי התקשורת – החיוניים כל כך בחברה דמוקרטית – לשמש במה לדיון ציבורי חופשי" תהילה שוורץ-אלטשולר ותובל צ'סלר
06.10.2014 עצמאות ההפקות העיתונים מביאים לידי ביטוי את אופיים הפנימי בכותרות הראשיות | "כלכליסט" ממשיך לחבוט בתקציב | "ישראל היום" נדרך שוקי טאוסיג