25.01.2016 הגנזך: משרד התקשורת בחלק זה של "הגנזך", מדור חופש המידע של "העין השביעית" בשיתוף "הצלחה", מוצגים מסמכים על משרד התקשורת והמועצה לשידורי כבלים ולוויין
11.01.2016 "אם זה פרסומת – תקראו לזה פרסומת" מחקר אמריקאי חדש בדק ומצא: רובו המכריע של הציבור לא מצליח לזהות פרסום סמוי • ענת באלינט עם הממצאים • מתוך "קול העין", תוכנית הרדיו של "העין השביעית" וקול-הקמפוס כתב "העין השביעית"
08.01.2016 יכולת לטוות קשרים "קול העין", תוכנית הרדיו של "העין השביעית" וקול-הקמפוס: אלמוג בוקר על פרשת השחיתות באשקלון, אילנה דיין על תביעת ההשתקה שהגישו נגדה באמריקה אנשי הרב יאשיהו פינטו, ענת באלינט על סימון של פרסום סמוי ועמוס בידרמן על סאטירה וגרוטסקה כתב "העין השביעית"
29.12.2015 התקבלה תאונה חדשה משרד המשפטים: הראיונות של שר התחבורה ישראל כץ בערוץ 2 לא היו חלק מקמפיין פרסום סמוי • ערוץ 2 בשידור: הראיונות - חלק מהקמפיין איתמר ב"ז
23.12.2015 מנפלאות הפרסום הסמוי ב-ynet מהאנשים שהביאו לכם את "קפה זה בריא", מגיע עכשיו "בירה זה בריא" איתמר ב"ז
23.12.2015 כשהמניפולציה נחשפת המקרים של אמיר ברמלי ויוטרייד מבליטים את הסכנה הציבורית שבפרסום הסמוי איתמר ב"ז
18.12.2015 נבחרת הנוקמים של העם היהודי העיתונים לא חסים על סילבן שלום | הקמפיין נגד שוברים-שתיקה הוא מתקפה על ערך העומד בבסיסה של העיתונאות | גדי טאוב מפרק את אבירי השיח התקין | ואלי ציפורי חוגג את אישור מתווה הגז איתמר ב"ז
17.12.2015 אתר "וואלה" מחק את קמפיין הפרסום הסמוי לאמונה ב"ישו המשיח" עד כה השתמשו בכלי הפרסומי המטעה תנועות דתיות יהודיות • ב"וואלה" טענו כי הפרסומים "לא מוצגים כתוכן מערכתי" וכי הם מותרים על-פי חוק, אך מחקו אותם לאחר הפנייה אורן פרסיקו
16.12.2015 התוכן השיווקי הגיע ל"סאות פארק" פוליטיקלי-קורקט ופרסומות סמויות כיכבו בעונה ייחודית של סדרת הסאטירה האנרכיסטית אליה גרינפלד
27.11.2015 טמטום הלב וטמטום המוח עמוס הראל צופה מבצע צבאי בשטחים | חיים שיין מגלה את סוד הנצח של העם היהודי | בן-דרור ימיני כותב טור שטנה | נחום ברנע צופה ב"מגש הכסף" | סבר פלוצקר הולך להפגנה נגד מתווה הגז | ומה חושב חיים באר על "גלריה" איתמר ב"ז
25.11.2015 "אני לא מוצאת שום צורך למסור את המידע" מדוע חברה ממשלתית העוסקת בעיקר בייצוא נשק צריכה לפרסם את עצמה לציבור קוראי ynet ו"ידיעות אחרונות" בקמפיין תוכן שיווקי, וכמה זה עולה לנו? • בתעשייה האווירית מסרבים להשיב איתמר ב"ז
25.11.2015 "מכונה למכירת אייטמים למטרת רווח בלבד" כמה עולה אייטם בתוכנית הבריאות של פרופ' רפי קרסו? חברה שנתבעה על ידו מציגה חשבונית על סך אלפי שקלים • מתוך כתב ההגנה: קרסו "מוכר אייטמים בתכניתו כדבר שבשגרה מתוך מטרה שאותם רוכשים יעשו בהם שימוש לצורך קידום כל אחד ומוצרו הוא" • טרם הוגש כתב תשובה אורן פרסיקו
19.11.2015 לתפוס ת'כסף בתפקיד הפרזנטור של בנק הפועלים: הפרשן הכלכלי הבכיר של "ידיעות אחרונות", סבר פלוצקר איתמר ב"ז