מחלקת הפרסום הסמוי של ynet, שאחראית לקלאסיקות כמו "קפה עוזר לרדת במשקל" ו"קפה עוזר לשמור על הבריאות", עשתה זאת שוב: באתר החדשות והתוכן השיווקי של קבוצת "ידיעות אחרונות" פרסמו הערב כתבה פרסומית מאת "מאמן תזונה והישגיות אישיות" הטוען כי "כדאי לשתות בירה לפני ואחרי אימון" משום שהיא מסייעת "להחליף קלוריות שאותן הגוף מאבד במהלך האימון הגופני".

כשירות לקוראי "העין השביעית" העוסקים בספורט אך אינם אוהבים בירה, הנה עוד כמה מוצרים שבאמצעותם ניתן "להחליף קלוריות" שנשרפו במהלך האימון: ביסלי, שווארמה, צ'יפס, סופגניות וקוקה-קולה.

באשר לאופציה האחרונה מבין אלו שהוזכרו ראוי לציין כי קוקה-קולה הוא לא רק משקה שבאמצעותו ניתן "להחליף קלוריות", אלא גם החברה שבשמה פורסמה הכתבה הפרסומית של ynet: הכתבה היא חלק ממסע פרסום של חברת מבשלות בירה לישראל, משווקת מותגי הבירה טובורג וקרלסברג וחלק מקוקה-קולה ישראל.

* * *

הפניית דף בית, ynet

ynet, 23.12.15

ynet, 23.12.15