התוכנית ה-33 של "קול העין", הפעם בהנחיית איתמר ב"ז ונמרוד הלברטל, נפתחת בשיחה עם כתב חדשות ערוץ 10 אלמוג בוקר. על הפרק: פרשת השחיתות בעיריית אשקלון, שבמסגרתה נעצר ראש העיר איתמר שמעוני בחשד לביצוע עבירות מין ולקיחת שוחד לשם תשלום דמי שתיקה לנפגעות.

בוקר סיפר על החשיפה הראשונה שלו מנובמבר 2014, שבישרה את תחילת הסתבכותו של ראש העיר בפרשת מין בעלת מאפיינים פליליים. שמעוני, שהכחיש אז את הטענות ואיים בתביעה, הודה השבוע כי קיים יחסי מין אסורים ולא הכחיש כי שילם עבור השתקת מעשיו. אחד מספיחיה המעניינים של הפרשה הוא סיפורו של אתר חדשות אופוזיציוני, "אשקלון 10", שמתח ביקורת חריפה על שמעוני עד אשר נרכש ונסגר על-ידי איש עסקים מקומי שנעצר גם הוא השבוע ‒ בחשד להעברת כספים אסורים לראש העיר.

אחרי בוקר עולה לשידור אילנה דיין. השבוע נחשף באתר זה כי בית-משפט אמריקאי מחק תביעת עתק בסך 100 מיליון דולר שהוגשה נגד דיין ונגד חברת קשת על-ידי אנשיו של הרב יאשיהו פינטו ‒ מושאו של תחקיר מקיף ששודר ב"עובדה" ב-2014. דיין מספרת על כמה מפרטי המידע המופרכים והשקריים שהציגו תובעיה בפני בית-המשפט, ומציינת כי תביעות השתקה מסוג זה הן אחד מסיכוני המקצוע.

אחרי השיחה עם דיין משוחחים ב"ז והלברטל עם חוקרת התקשורת ענת באלינט, בעקבות פרסום תוצאותיו של מחקר אמריקאי שבדק אם ומתי מצליחים צרכני התקשורת לזהות פרסומות סמויות המשולבות בתוכן עיתונאי מערכתי. תוצאות המחקר ‒ שבדק בין היתר את השימוש בסוגים שונים של גילוי נאות ‒ מעלות כי רוב הציבור אינו מצליח לזהות פרסומות המתחזות לתוכן מערכתי.

לקראת סוף התוכנית, ששודרה ביום השנה לטבח במערכת "שרלי הבדו", משוחחים המנחים עם הקריקטוריסט עמוס בידרמן, המצהיר כי הוא מסתייג מסאטירה גרוטסקית מהסוג שמאפיין את השבועון הצרפתי. בהמשך הראיון מתייחס בידרמן לתלונות שהוא מקבל מקוראים, לאופן שבו תקינות פוליטית פוגעת בשיח ‒ הסאטירי, האקדמי והעיתונאי ‒ ומשיב לפעילי הימין שטוענים כי פירסם קריקטורה מסיתה שהשוותה אותם לדאע"ש.

"קול העין" היא תוכנית משותפת ל"העין השביעית" ולקול-הקמפוס (106FM), רדיו הסטודנטים של בית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי, המכללה למינהל. את התוכנית מפיקה רתם שרעבי, סטודנטית בבית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי, המכללה למינהל. התוכנית משודרת בקול-הקמפוס 106FM מדי שבוע בימי חמישי בשעה 12:00, וזמינה להאזנה באתר התחנה ובאתר "העין השביעית".