26.12.2021
פרסום ושיווק רסס - "העין השביעית"
23.12.2021
02.12.2021
11.10.2021
03.08.2021
28.06.2021
26.04.2021
12.04.2021
04.04.2021
24.02.2021
04.02.2021
28.12.2020
09.12.2020
לא "תוכן ממותג", לא "שיתוף פעולה" – פשוט פרסומת
מחקר חדש ומקיף של הרשות להגנת הצרכן קובע: הדרך לזיהוי פרסום סמוי – ציון מפורש של הגורם המסחרי שעומד מאחוריו, בתוספת המלה "פרסומת" • החוקרים מבהירים: רוב הציבור לא מצליח לזהות "תוכן שיווקי" • הממצאים הוגשו מטעם היועמ"ש כחלק מהתנגדות לפשרה בהליך ייצוגי נגד ynet
08.11.2020
08.10.2020