29.01.2019
פרסום ושיווק רסס - "העין השביעית"
27.01.2019
14.01.2019
פייק ניוז: הכנסה צדדית
"הניצול של יצר המציצנות ושל הנטייה שלנו לשטחיות באמצעות תכנים והגשה סנסציוניים מוביל למצב שבו כמעט כל המעורבים בתעשייה הזאת מרוויחים הרבה מאוד כסף, חוץ מהגולשים שקוראים על אירועים שלא היו ולא נבראו, ששוהים בסביבה ששואבת מהם מידע ושנחשפים למסרים פרסומיים שמנסים לדחוף להם מוצרים שהם לא באמת צריכים" • פרק מתוך "קוד סמוי" מאת יובל דרור
04.01.2019
31.12.2018
29.12.2018
08.12.2018
גם היועץ המשפטי לממשלה מתנגד להכשרת הפרסום הסמוי
היועמ"ש הגיש התנגדות חריפה וחד-משמעית להסדר הפשרה בייצוגית בנוגע לפרסום הסמוי ב-ynet • ההסדר לא ראוי, אינו הוגן ומהווה הכשר להפרת חוק • הפרסום הסמוי הוא כלי מסוכן הפוגע באזרחים, באמון בתקשורת ובדמוקרטיה • ממליץ: גילוי ברור, אחיד ופשוט כי מדובר בפרסומת
07.12.2018
28.11.2018
18.10.2018
17.10.2018
17.09.2018
הרגלי צריכת המדיה של החברה הערבית בישראל נחשפים
לשכת הפרסום הממשלתית בדקה: ירידה בחשיפה במגזר הערבי לכלי תקשורת ישראלים בעברית ובערבית • אתרי החדשות המובילים בחשיפה: "פאנט" (50%), ואחריו ynet עם 23% ו"בוקרא" עם 17% • פייסבוק מעל כולם עם 60% • "פאנט" מוביל גם באפליקציות, אחריו – Wazcam, אפליקציית חדשות מתפרצות ודיווחי תנועה • עיתונות דפוס: "ידיעות אחרונות" במקום הראשון (22%), ואחריו "פנורמה" (19%) ו"כל אל-ערב" (16%) • ברדיו מובילה א-שמס (19%) על הרדיו בערבית של תאגיד השידור (17%)
16.09.2018
04.09.2018
30.08.2018