14.02.2022
מאסטר שף רסס - הכל
08.02.2022
07.02.2022
05.02.2022
21.09.2020
סוגה עילית עם חשבונית
גופי שלטון קנו סיקור בלמעלה מ-50 מיליון שקל • בין העיתונאים שהגישו תעמולה ממשלתית: הילה קורח, חיים אתגר, יואב לימור, אברי גלעד ולוסי אהריש • משרד הדתות ומשרד התפוצות קנו "סרטים תיעודיים" על יהדות, ברשות השנייה הכירו בהם כ"סוגה עילית" • בראש טבלת המרוויחים: קשת ורשת • קבוצת "ידיעות אחרונות" מאבדת אטרקטיביות • הגוף שהוציא הכי הרבה על תעמולה סמויה: משרד הכלכלה, שאחראי כמעט ל-20% מההוצאה הממשלתית
10.06.2020
בדיקה: מי הכתבים שנרתמו להוציא לפועל את הקידומים המסחריים במהדורות החדשות
קידום של הערוצים קשת ורשת בחדשות 12 ו-13 אסור ופוגע בעצמאות העיתונאית, אך אינו יכול לצאת לפועל ללא עיתונאים משתפי פעולה • לירון זייד ויונתן ריגר בראש הרשימה, אחריהם בחדשות 12 אילן לוקאץ' ועידו סולומון • בחדשות 13 בולטים אסף אופיר וחן ליברמן, ואחריהם איתי ורד וסמדר פלד
21.09.2019
27.06.2019
26.06.2019
28.10.2016
03.08.2016
14.02.2016
01.02.2016
14.10.2015
הערוץ של המדינה
גופים ממשלתיים שילמו למעלה מ-10 מיליון שקל לחברת קשת לשם קידום קמפיינים שלטוניים וראיונות עם בעלי תפקידים בכירים • המינוח המכובס: "שיתופי פעולה" • המסרים: על גבול התעמולה • התוכניות הנגועות: "אנשים", "חי בלילה", "האח הגדול", "מאסטר שף", "הבוקר של קשת" ועוד • גם עמותות אימצו את השיטה • כך משפיע כסף ציבורי על תמהיל התכנים בטלוויזיה המסחרית • קשת: "פעלנו באישור"
12.10.2015
הנקראים השבוע
-
1
-
2
-
3
-
4
-
5