28.01.2020
לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ) רסס - "העין השביעית"
01.01.2020
מדינת ישראל הוציאה עשרות מיליונים על תעמולה סמויה
עתירה לבג"ץ חשפה נתונים חדשים על היקף "שיתופי הפעולה" של משרדי ממשלה עם כלי התקשורת • לפחות 50 מיליון שקל בחמש שנים, ביותר מ-200 עסקאות שונות • בעשרות מקרים, הכסף הציבורי מימן חשיפה אישית לשרים ומנהלים בכירים במשרדי הממשלה • שנת הבחירות הובילה לסגירת הברז
25.12.2019
12.12.2019
קשת: שרים שקונים אצלנו ראיונות לא מקבלים שום יתרון פוליטי
מפעילת ערוץ 12 ו-mako הגיבה לעתירה שמבקשת לאסור על גופי שלטון לרכוש כתבות, ראיונות וחשיפה חיובית בתוכניות בידור • בקשת מתנגדים לבקשה, וטוענים: לא מדובר ב"פרסום סמוי" או "תעמולה", אלא בהתגייסות למען מטרות ציבוריות חשובות • "אם תתקבל העתירה, למשרדי הממשלה לא תהיה דרך לפנות לציבור כדי להכווין התנהגות ולקדם מדיניות"
29.11.2019
19.09.2019
"קידר וליברמן ביקשו מהנאשם שישלם להם כסף, והוא העביר להם סכום כסף מסוים"
רונן משה, יועץ תקשורת ובעבר חבר דירקטוריון חדשות 2, הודה בקידום מושחת של עסקת פרסום ממשלתית • כתב האישום המקורי ייחס לו נתינת שוחד, ולוקחי השוחד הודו בקבלת הכסף האסור – אך בסופו של דבר הורשע משה רק בסיוע לעבירת מרמה והפרת אמונים • "דקה לשמונה", הגרסה הפלילית
02.09.2019
31.07.2019
30.07.2019
16.07.2019
14.07.2019
15.01.2019
23.12.2018
19.12.2018
17.09.2018
הרגלי צריכת המדיה של החברה הערבית בישראל נחשפים
לשכת הפרסום הממשלתית בדקה: ירידה בחשיפה במגזר הערבי לכלי תקשורת ישראלים בעברית ובערבית • אתרי החדשות המובילים בחשיפה: "פאנט" (50%), ואחריו ynet עם 23% ו"בוקרא" עם 17% • פייסבוק מעל כולם עם 60% • "פאנט" מוביל גם באפליקציות, אחריו – Wazcam, אפליקציית חדשות מתפרצות ודיווחי תנועה • עיתונות דפוס: "ידיעות אחרונות" במקום הראשון (22%), ואחריו "פנורמה" (19%) ו"כל אל-ערב" (16%) • ברדיו מובילה א-שמס (19%) על הרדיו בערבית של תאגיד השידור (17%)
הנקראים השבוע
-
1
-
2
-
3
-
4
-
5