20.01.2016
לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ) רסס - "העין השביעית"
30.12.2015
29.12.2015
17.12.2015
15.12.2015
מי זוכה בקצפת מעוגת עשרות המיליונים של הפרסום הממשלתי - ומי רק בדובדבן
נתוני הפרסום הממשלתי נחשפים: כ-20 מיליון שקל מקבלת ענקית האינטרנט גוגל, מתוך תקציב שנתי ממוצע של כ-170 מיליון שקל • פייסבוק קיבלה בשנה שעברה "רק" 6.5 מיליון שקל: יותר מ"וואלה", ynet ו-mako • מנכ"ל לשכת הפרסום הממשלתית גדי מרגלית: זו בעיה שענקיות האינטרנט לא משלמות מסים בארץ • ערוץ 2 בראש הטבלה, "ישראל היום" מאיים לעקוף את "ידיעות אחרונות", גלי צה"ל עוקפים את קול-ישראל • הנתונים: בעקבות בקשת חופש המידע של "הצלחה" בשיתוף עם "העין השביעית"
11.11.2015
20.10.2015
15.10.2015
13.10.2015
13.10.2015
26.08.2015
22.06.2015
12.05.2015
25.03.2015
11.03.2015
הנקראים השבוע
-
1
-
2
-
3
-
4
-
5