09.12.2020
רסס פרסום סמוי
או בשמו הסמוי: "תוכן שיווקי"
09.12.2020
לא "תוכן ממותג", לא "שיתוף פעולה" – פשוט פרסומת
מחקר חדש ומקיף של הרשות להגנת הצרכן קובע: הדרך לזיהוי פרסום סמוי – ציון מפורש של הגורם המסחרי שעומד מאחוריו, בתוספת המלה "פרסומת" • החוקרים מבהירים: רוב הציבור לא מצליח לזהות "תוכן שיווקי" • הממצאים הוגשו מטעם היועמ"ש כחלק מהתנגדות לפשרה בהליך ייצוגי נגד ynet
27.11.2020
26.11.2020
23.11.2020
08.11.2020
06.11.2020
04.11.2020
בשיתוף הרשות להגנת הצרכן
החוק בארץ אוסר על גופים עיתונאיים להפיץ פרסום סמוי, אך הגוף שקיבל את המנדט לאכוף אותו אינו עושה זאת • נתונים חדשים חושפים: הרשות להגנת הצרכן מעולם לא הטילה קנס על כלי תקשורת בגין תוכן שיווקי • גם על פרסום גלוי ומניפולטיבי בקושי נענשים: בשש שנים הוטלו רק 28 קנסות • זה עניין של סדרי עדיפויות, אומרים ברשות, אך מבטיחים: "בקרוב נתקדם לאכיפה"
27.10.2020
17.10.2020
16.10.2020
09.10.2020
08.10.2020
05.10.2020
02.10.2020