הבוקר (28.6), דקות אחדות לפני שהתחיל יום העדות הרביעי של המיליארדר ארנון מילצ'ן במשפט המו"לים, החליף העד כמה מילים עם בא-כוחו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, עו"ד עמית חדד. השניים שהו בברייטון, אנגליה, ולא ברור אם היו מודעים לכך שבאולם בית-המשפט בירושלים כבר ניתן היה לשמוע את קולם.

מילצ'ן סיפר לעו"ד חדד על הזמן שבו בילה ב"מקום עם 400 בחורים ו-900 בחורות". "Sounds good", אמר לו בא-כוחו של הנאשם מספר 1 בתיק. "Depends to who", השיב המיליארדר בחיוך ואחרי שנייה של שתיקה הוסיף: "האמת שעשינו חיים". "גם פה נעשה חיים ארנון", הבטיח הסנגור לעד. מילצ'ן ביקש מעו"ד חדד "לקצר" בחקירה כדי שיוכלו "לרוץ". "תנסה", ניסה לשכנע, "אני אשתף פעולה".

מילצ'ן אכן שיתף פעולה עם חדד, ולא רק בקצב החקירה. אחרי שבחקירה הראשית אישר בחוסר חשק את עיקרי עדותו המפלילה במשטרה, בחקירה הנגדית התמסר לחלוטין לגרסת ההגנה, המזכה.

מילצ'ן, עד מפתח בפרשה המכונה "תיק 1000", הרבה לאורך יום העדות להגניב מבטים לגברת שרה נתניהו, שישבה מולו באולם הלא-ממוזג בברייטון. מדי פעם גם שלח חיוך בולט לעברה. כך למשל אחרי שנשאל על יחסיו עם סילבן שלום ורעייתו דאז ג'ודי שלום-ניר-מוזס וציין בתגובה כי החברות ביניהם לא היתה כה חזקה כמו עם נתניהו ורעייתו.

ארנון מילצ'ן, במקום עדותו בברייטון, על אחד ממסכי אולם משפט המו"לים בירושלים. 28.6.2023 (צילום: אורן פרסיקו)

ארנון מילצ'ן, במקום עדותו בברייטון, על אחד ממסכי אולם משפט המו"לים בירושלים. 28.6.2023 (צילום: אורן פרסיקו)

כמו בימים קודמים גם הפעם התחבקו מילצ'ן ושרה נתניהו כשנפגשו בתחילת הדיון, ושוחחו בהפסקות, זאת למרות הוראה של בית-המשפט כי אל לאיש, מלבד עורכי-דינו של מילצ'ן, לשוחח עם העד, ואפילו לא לדרוש בשלומו.

עוד לפני שהחל יום הדיונים הספיק מילצ'ן לפנות אל רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, שישבה באולם, לחייך אליה ולהגיד: "שרהל'ה, את נראית כמו מובי סטאר. מרילין מונרו".

בלייר, קרי ונתניהו עומדים אחד על השני על הכתפיים

לפי כתב האישום בפרשה, מילצ'ן המטיר על שרה נתניהו ועל בן זוגה ראש הממשלה בקבוקי שמפניה, סיגרים, תכשיטים ובגדים בשווי מאות אלפי שקלים. מדי פעם, לאורך השנים, פנה לנתניהו כדי שיעזור לו לקדם את ענייניו בישראל. בחקירה הראשית סיפר על כך, אם כי התובעת עו"ד ליאת בן-ארי נאלצה להתאמץ מאוד כדי לקבל את אישורו לגרסאות שמסר במשטרה ובריענון העד שנערך לו רק לאחרונה. היום "עשה חיים" עם הסנגור עו"ד חדד, וטען כי נתניהו כלל לא עזר לו.

בחקירה הראשית סיפר מילצ'ן כי נתניהו היה מעורב בקידום מיזם כלכלי ישראלי-ירדני של מילצ'ן בשיתוף עם איל העסקים ההודי ראטן טאטא. "נתניהו היה מעורב כי הוא ניסה לעזור במיקום, בגשר אלנבי או במקום אחר, הוא הביא כמה קצינים, ישבנו עם מפות, עם נתניהו, עם כמה קצינים מצה"ל ועברנו על איפה אפשר להקים את זה, ונתניהו אמר יאללה תעשו בדיקות", העיד.

משמאל: מזכיר המדינה האמריקאי ג'ון קרי, השגריר דן שפירו והשליח המיוחד מרטין אינדיק בחוזרם לישראל מביקור בן יום בירדן ובסעודיה, 5.1.2015 (צילום: מתי שטרן, שגרירות ארצות-הברית)

משמאל: מזכיר המדינה האמריקאי ג'ון קרי, השגריר דן שפירו והשליח המיוחד מרטין אינדיק בחוזרם לישראל מביקור בן יום בירדן ובסעודיה, 5.1.2015 (צילום: מתי שטרן, שגרירות ארצות-הברית)

היום, אחרי שהבהיר חזור והבהר במענה לשאלות עו"ד חדד כי לא היה לו כל אינטרס עסקי במיזם אלא רק שאיפה לקידום השלום במזרח התיכון, אישר מילצ'ן כי מעולם לא שוחח עם נתניהו על היבטים כלכליים של הפרויקט.

בחקירה הראשית העיד מילצ'ן כי אחרי שבשגרירות ארצות-הברית הבהירו לו שיאריכו לו את ויזת התייר בשנה במקום בעשר שנים (מרכז עסקיו של מילצ'ן היה בארצות-הברית אך הוא התעקש להישאר במשך עשרות שנים במעמד של תייר, ככל הנראה משיקולי מס), הוא התקשר לנתניהו כדי לראות "אם הוא יכול לעזור לי". נתניהו, הוסיף מילצ'ן בחקירתו הראשית מתחילת השבוע, אמר לו "תן לי לבדוק", ובהמשך עִדכן אותו "שדיבר עם דן שפירו [השגריר האמריקאי בישראל] ושהוא יתקשר אלי". ואמנם, כעבור זמן מה התקשר אליו שפירו.

היום, בחקירה הנגדית, אישר מילצ'ן את הקביעות של עו"ד חדד שלפיהן הוא קיבל הארכה של הוויזה האמריקאית שלו "בלי טלפון של אף אחד" ו"בלי התערבות של אף אחד".

אמנם לפי כתב האישום נתניהו פנה לקרי והעלה את עניין הוויזה של מילצ'ן, אמנם עד המדינה ארי הרו העיד רק לאחרונה שראה את נתניהו משוחח טלפונית עם קרי ומעלה את נושא הוויזה של מילצ'ן, אולם מילצ'ן אישר היום את גרסת ההגנה

"האם נתניהו יכול לעזור לך בנושא הזה?", תהה עו"ד חדד.

"לא. בוודאי שלא", השיב מילצ'ן.

"כי יש מי שטוען שנתניהו יכול היה להתקשר לפלוני או אלמוני", הוסיף עו"ד חדד.

"אין חיה כזאת", הבהיר מילצ'ן.

"אם מישהו טוען שיכול היה להרים טלפון למזכיר המדינה האמריקאי ולהגיד לו 'קרי, תן לו ויזה', זה שטויות", אמר עו"ד חדד.

"ממש", אישר מילצ'ן.

אמנם לפי כתב האישום נתניהו פנה לקרי והעלה את עניין הוויזה של מילצ'ן, אמנם עד המדינה ארי הרו העיד רק לאחרונה שראה את נתניהו משוחח טלפונית עם קרי ומעלה את נושא הוויזה של מילצ'ן, אולם מילצ'ן אישר היום את גרסת ההגנה שלפיה קרי פנה אליו כדי לבדוק האם יוכל להסתייע בקשריו לחידוש המשא-ומתן לשלום עם הפלסטינים ובלי כל קשר לוויזה שלו.

"גם אם טוני בלייר, קרי ונתניהו עומדים אחד על השני על הכתפיים הם לא יכולים לתת לך יום אחד של ויזה", תיאר עו"ד חדד בציוריות את תמונת המציאות שבה חפץ. "נכון", אישר מילצ'ן.

"תאשר לי שנתניהו לא עזר לך בעניין הוויזה", ביקש עו"ד חדד ממילצ'ן, שאמר: "מאשר". מיד בהמשך הוסיף: "נתניהו לא עזר לי בעניין הוויזה, גם לא היה עוזר היום".

ראש הממשלה בנימין נתניהו עם שגריר ארצות-הברית דניאל שפירו, 2013 (צילום: פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו עם שגריר ארצות-הברית דניאל שפירו, 2013 (צילום: פלאש 90)

השופט משה בר-עם, שבדרך כלל מקשה על העדים מכיוון ההגנה, הפנה הפעם למילצ'ן שאלה מתבקשת מכיוון התביעה. "השאלה, מר מילצ'ן", אמר השופט, "מעבר לעובדה שאדוני מעיד שמר נתניהו לא עזר לו, היא האם אדוני ציפה שנתניהו יעזור לו. האם ביקשת שהוא יעזור לך?".

"בדקתי אם הוא יכול לעזור", השיב מילצ'ן, "הוא אמר לי להתקשר לדן שפירו, שהיה שגריר. זו העזרה היחידה. הוא אמר לי להתקשר לדן שפירו".

בניגוד לדבריו אלה, בחקירתו הראשית, כאמור, העיד מילצ'ן שנתניהו מסר לו שהוא יבדוק מה ניתן לעשות, ובהמשך אמר לו שדיבר עם שפירו וכי השגריר יפנה אליו, דבר שאכן קרה.

למעשה, יש לו רק חבר אחד, מילצ'ן

עו"ד חדד הקדיש חלק נכבד מיום החקירה לשיחה נעימה עם העד על "החברות שלך עם ראש הממשלה ושרה נתניהו". מילצ'ן שיתף פעולה גם כאן, ואישר כי הם היו חברים "הכי קרובים שיש, כמו משפחה". כמו נתניהו, אמר עו"ד חדד, גם מילצ'ן הוא "אדם שקל להתאהב בו", "איש רנסנס" ש"יודע לדבר על הרבה נושאים" ולכן החברות ביניהם היא "חיבור משלים, מבחינה אינטלקטואלית ורגשית".

אולם החברות של מילצ'ן לא היתה רק עם ראש הממשלה, הדגיש עו"ד חדד. "אתה מגלה את שרה, שהיא בן אדם נהדר ונפלא. אתה מתאהב בה והיא מתאהבת בך, במובן האפלטוני של הדברים".

"אתה מגלה את שרה, שהיא בן אדם נהדר ונפלא. אתה מתאהב בה והיא מתאהבת בך, במובן האפלטוני של הדברים"

"איך אתה יודע?", התלוצץ בתגובה מילצ'ן, כאילו רומז ליחסים אינטימיים בינו לבין אשת ראש הממשלה.

עו"ד חדד ביקש ממנו לאשר שמה שתיאר בפניו לפני רגע היה נכון, ומילצ'ן השיב בחיוב. הסנגור סיפר כי שמע מהגברת נתניהו על השיחות האינטימיות הרבות שניהלה עם מילצ'ן, ואיך שיתפו את צפונות לִבם זה עם זו מ"המקום הכי נקי ונטול אינטרסים בעולם". "נכון", הגיב מילצ'ן.

לראש הממשלה, הוסיף עו"ד חדד, אין הרבה חברים טובים. את יום ההולדת ה-60 שלו חגג עם רופאו ומקורבו ד"ר צבי הרמן ברקוביץ', בן-דודו ויועצו דוד שמרון ומילצ'ן. העד אישר זאת.

"למעשה, יש לו רק חבר אחד, ארנון מילצ'ן", הצהיר עו"ד חדד.

"זה נכון", השיב העד.

ארנון מילצ'ן עם בנימין נתניהו ושמעון פרס בכנסת, 28.3.2005 (צילום: פלאש 90)

ארנון מילצ'ן עם בנימין נתניהו ושמעון פרס בכנסת, 2005 (צילום: פלאש 90)

"ואני חושב שבגלל שהפכת להיות חבר שלו כשהיה אזרח, כשלא היית צריך ממנו שום דבר, כיוון שמעולם לא ביקשת ממנו שום דבר, לכן הוא ראה כמה החברות הזו נקייה. אתה גם מרגיש ככה?", שאל עו"ד חדד.

"כן", השיב מילצ'ן, ובהמשך אישר כי החברות עם נתניהו לא היתה קשורה כלל לעובדת היותו ראש ממשלה, וכך גם ה"מתנות" שהביא לו.

עו"ד חדד הציע למילצ'ן כי החברות שלו עם נתניהו היא חברות שלא משולבת בשום אינטרס כלכלי. "בהחלט", אישר העד. "חברות טהורה ונקייה, נכון?", שאל עו"ד חדד. "נכון מאוד", אישר העד. "אמרת שאתה היית בין הבודדים ששוחח עם נתניהו ללא אג'נדה אישית ורצון לקבל ממנו משהו, נכון?", שאל עו"ד חדד. "נכון מאוד", אישר העד.

במקום לסייע למילצ'ן, הוסיף עו"ד חדד, נתניהו כשר אוצר קידם רפורמה שפגעה בעסקי חלפי המכוניות שהיו לחברו. העד אישר גם זאת.

"שרה אמרה לי שהיו לראש הממשלה שני סלעים. אחד זה אתה ואחד זה היא. זה נכון?", שאל עו"ד חדד.

"בהחלט", השיב מילצ'ן.

אמנדה מילצ'ן ושרה נתניהו בתצלום משותף שהוצג בדיון משפט המו"לים שהתקיים ב-12.7.2022

אמנדה מילצ'ן ושרה נתניהו בתצלום משותף שהוצג בדיון משפט המו"לים שהתקיים ב-12.7.2022

עו"ד חדד הזכיר כי בחומר הראיות בתיק נמצאת בין היתר שיחה שקיים ניר חפץ עם מילצ'ן לפני למעלה מעשור ובה מתאר המיליארדר כיצד בחתונת בתו אלינור, במלון המלך דוד בירושלים, התיישבו בני הזוג נתניהו בשולחן המשפחתי. "אתה מדבר על זה עם ניר והם אמרו לך, או שאתה אמרת להם, 'אנחנו משפחה, יושבים ביחד'. וזה ב-2008, לפני שראש הממשלה היה ראש ממשלה".

"נכון", אישר מילצ'ן.

"אראה לך הקלטות שמספרות סיפורים מאוד יפים על הקשר ביניכם לבין ראש הממשלה ורעייתו", הבטיח עו"ד חדד למילצ'ן, והפנה לשיחה בין חפץ לשרה נתניהו, שבמהלכה עונה רעיית ראש הממשלה לטלפון ממילצ'ן.

חדד הקריא מהתמליל כיצד נתניהו אומרת לחבר המיליארדר שלה: "הבת שלך מקסימה ואנחנו היום בילינו כמעט כל היום יחד, היא היתה איתנו. היום היא היתה אצלי והיא... מתוקה זה לא מילה, אתה אפילו לא יודע איזה ילדה מקסימה יש לך. באמת, אני אומרת לך מכל הבחינות. אני הייתי יכולה לצאת איתה עוד המון שעות אבל אנחנו עוד נעשה את זה בהמשך. מקסימה, ממש. ממש. אי אפשר, אין מילה שאי אפשר להגיד עליה כמה שהיא... ואתה יודע מה, אני אומרת גם שילוב של יפה ורגישה וחכמה בצורה בלתי רגילה, אבל אין מה לעשות She's your daughter הא? זה לא ייאמן איזו מקסימה היא. משהו, משהו. חבל על הזמן".

שמה של שרה עולה בשיחה בהקשר של שלדון אדלסון, הבעלים והמממן של "ישראל היום". "הוא רוצה שביבי יסביר לו למה כל יום הוא משנה את דעתו", סיפר מילצ'ן לחפץ על אדלסון. "אה ועוד דבר הוא אומר לי, הוא אומר לי תשמע הבעיה היא לא ביבי, הבעיה היא שרה"

"זה מלמד על הקרבה המיוחדת, הבין-דורית", אמר עו"ד חדד למילצ'ן, שאישר: "נכון בהחלט".

אולם התיאורים הללו חוטאים לאמת. מי שיקרא את התמלול המלא של השיחה בין חפץ למילצ'ן יגלה כי היחס של המיליארדר לאשת ראש הממשלה לא היה כאל חברה קרובה, שלו או של בתו.

שמה של שרה עולה בשיחה בהקשר של שלדון אדלסון, הבעלים והמממן של "ישראל היום". "הוא רוצה שביבי יסביר לו למה כל יום הוא משנה את דעתו", סיפר מילצ'ן לחפץ על אדלסון. "אה ועוד דבר הוא אומר לי, הוא אומר לי תשמע הבעיה היא לא ביבי, הבעיה היא שרה".

"הו-אה, הוא יודע אז את הכל", הגיב לו חפץ, ועל כך השיב מילצ'ן: "כן".

בשלב זה התחילו חפץ ומילצ'ן לדבר על יחסיה של שרה נתניהו עם בתו של מילצ'ן אלינור, ואף שבחומר הראיות הזמין לעיתונאים נמצא רק תמליל השיחה ולא ההקלטה עצמה, הטון שעולה מהמילים רחוק מאוד מנופת הצופים שתיאר עו"ד חדד.

"היא היתה היום עם הבת שלך אני חושב", אמר חפץ למילצ'ן על שרה נתניהו. "כן, כן אני יודע", השיב מילצ'ן, והסביר כי שרה ביקשה מבתו שתצלם אותה במכנסיים קצרים ובתו שאלה אותו איך להגיד לה שנתניהו צריכה לרזות קודם. "אוי אוי אוי", הגיב חפץ ואמר: "יש לך חיים מעניינים, מה אני אגיד לך".

מילצ'ן הגיב במילים "עכשיו הבת שלי בפנים גם". "יא אללה", אמר לו חפץ, "איך אתה מסבך אותה עם זה תגיד לי".

מיד בהמשך השיחה סיפר מילצ'ן לחפץ על אירוע החתונה של בתו: "לא, אתה יודע מה, היא, היא באה, אלינור התחתנה, ישבנו בקינג דייוויד בערב אחרי החתונה, פתאום ביבי ושרה והילדים נכנסים, 'בואו, אנחנו רוצים לשבת איתכם, אתם משפחה שלנו' וזה וזה. אמרתי 'בסדר', אתה יודע, ואז היא התקשרה עם אלינור והם התחי... והם נהיו חברות הכי טובות". חפץ שב והגיב בביטוי "יא אללה".

עו"ד חדד, זו אמירה מיותרת

עו"ד חדד חקר את מילצ'ן גם על ה"מתנות" הרבות שהעניק לבני הזוג נתניהו, חבריו הטובים עד כדי שראה בהם כאילו היו בני משפחה. העד אישר כי העניק לנתניהו סיגרים ולאשתו בקבוקי שמפניה הרבה לפני שהפך להיות ראש ממשלה, ואישר גם כי אינו באמת יכול לדעת האם הכמויות גדלו עם השנים, כפי שהעיד בחקירתו הראשית, שכן מעולם לא בדק זאת.

אחרי שעו"ד חדד איין מבחינתו את האפשרות שנתניהו סייע למילצ'ן בעסקיו עם טאטא, לא הותיר כל זכר מבחינתו לאפשרות שנתניהו סייע למילצ'ן בהארכת הוויזה האמריקאית שלו וביטל גם את האמירה של מילצ'ן כאילו טובות ההנאה שהעניק לבני הזוג נתניהו היו בהיקפים הולכים וגדלים – הציע הסנגור כמה פעמים לתובעת בן-ארי לסגת כליל מהאישום נגד נתניהו בפרשה.

עו"ד עמית חדד בברייטון, מקום עדותו של ארנון מילצ'ן, כפי שהוצג על אחד המסכים באולם בבית-המשפט המחוזי בירושלים. 25.6.2023 (צילום: אורן פרסיקו)

עו"ד עמית חדד בברייטון, מקום עדותו של ארנון מילצ'ן, כפי שהוצג על אחד המסכים באולם בבית-המשפט המחוזי בירושלים. 25.6.2023 (צילום: אורן פרסיקו)

גם למילצ'ן אמר שהחשדות הפליליים נגד נתניהו בתיק הזה הם "כלום ושום דבר". "נכון", השיב מילצ'ן, והוסיף: "תגיד את זה גם לאביעד גליקמן". לשמע אמירה זו ביחס לכתב חדשות 13, שנחשב לאחד מנאמני הפרקליטות הבולטים בתקשורת ונמצא בימים אלה בברייטון, הגיב קהל אוהדי נתניהו באולם בית-המשפט בירושלים בצחוק. היו גם מי שמחאו כפיים. אגב, גליקמן עבד בחברת חדשות 13 כשזו עוד נקראה חדשות 10 ופעלה בערוץ 10, שהיה בבעלותו החלקית של מילצ'ן.

לאורך כל יום החקירה התעמתו עו"ד חדד והתובעת עו"ד בן-ארי ללא הרף, עד כדי כך שמילצ'ן תהה מדי פעם אם הם "רבים באמת" והציע להם "ללחוץ ידיים". בדומה לאופן שבו עו"ד חדד התנגד ללא הרף לשאלות בחקירה הראשית של מילצ'ן, גם עו"ד בן-ארי התנגדה רבות במהלך חקירתו הנגדית, גם אם פחות מעו"ד חדד. פעם אחר פעם נדחו ההתנגדויות שלה על-ידי השופטים, כפי שפעם אחר פעם נדחו ההתנגדויות של עו"ד חדד בחקירה הראשית.

ההבדל הבולט בין השניים היה בתגובה לדחיית ההתנגדויות. בחקירה הראשית עו"ד חדד צעק על השופטים. בחקירה הנגדית עו"ד בן-ארי קיבלה את מרותם, ואילו עו"ד חדד שוב צעק, הפעם על התובעת. "זה לא יכול להיות", התרעם אחרי אחת ההתנגדויות, "אנחנו לא נבלה פה כל-כך הרבה ימים אם היא לא מסוגלת לשלוט בדברים שלה". "עו"ד חדד, זו אמירה מיותרת", העירה השופטת רבקה פרידמן-פלדמן.

עו"ד ליאת בן-ארי בברייטון, מקום עדותו של ארנון מילצ'ן, כפי שהוצגה על אחד המסכים באולם בבית-המשפט המחוזי בירושלים. 26.6.2023 (צילום: אורן פרסיקו)

עו"ד ליאת בן-ארי בברייטון, מקום עדותו של ארנון מילצ'ן, כפי שהוצגה על אחד המסכים באולם בבית-המשפט המחוזי בירושלים. 26.6.2023 (צילום: אורן פרסיקו)

לקראת סוף יום החקירות טענה עו"ד בן-ארי כי עו"ד ישראל וולנרמן מצוות ההגנה לוחש למילצ'ן תשובות כדי להשפיע על דבריו. עו"ד חדד זעם על ההאשמה. "באמת, זה לא לרמה של מישהי בתפקידך", אמר לעו"ד בן-ארי, המכהנת כמשנה לפרקליט המדינה.

"כבודכם, אני מבקשת שבית-המשפט יעמיד את האדון חדד על מקומו", הגיבה עו"ד בן-ארי. "אני מצטערת, יש גבול לכל דבר".

"עולם הפוך!", קרא עו"ד חדד.

"יושב פה עו"ד וולרשטיין", אמרה עו"ד בן-ארי.

"וולנרמן! לפחות תכירי את הצוות", הטיח בה עו"ד חדד.

"ולוחש משהו לעד, ואומר משהו לעד, ואמר לו משהו לא נכון בהמשך לשאלה של עו"ד חדד", הוסיפה עו"ד בן-ארי.

השופטת פרידמן-פלדמן ניסתה להרגיע את הרוחות, אולם עו"ד וולנרמן התקרב למיקרופון והכריז: "מה שאמרה עו"ד בן-ארי הוא שקר מוחלט, שקר מוחלט, שקר מוחלט, שקר מוחלט, שקר מוחלט, שקר מוחלט. ואני לא רוצה להגיד מה היה כאן בחקירה הראשית כשלא אני ישבתי כאן אלא עורכת-דין אחרת, אבל מה שנאמר כאן הוא שקר מוחלט, ויש גבול. פרקליטה בכירה במדינת ישראל עומדת ומשקרת".

לאחר התייעצות קצרה עם חבריה פנתה השופטת פרידמן-פלדמן לעורכי-הדין ואמרה: "עו"ד חדד, עו"ד וולנרמן, עו"ד בן-ארי, כמו שאמרתי אנחנו לא יכולים לשלוט מפה במה שקורה ביניכם, אנחנו לא רואים כל דבר שקורה שם ואם ההתנהלות הזו ממשיכה ואני לא מתייחסת לשאלה מי אחראי לזה, אם ההתנהלות הזו נמשכת אתם תחזרו לכאן ותחקרו מפה. קחו את זה בחשבון, תארגנו את הדברים כדי שזה לא יחזור על עצמו. [...] אחרת תיהנו מהמזגן שיש לנו פה".

"דווקא התחלנו להתרגל לשחפים שבחוץ", העיר עו"ד חדד.

מחר תימשך חקירתו הנגדית של מילצ'ן.

להורדת הקובץ (PDF, 810KB)

67104-01-20

משפט המו"לים