היום השני והאחרון לחקירתו הנגדית של ניר חפץ בידי עו"ד ז'ק חן, סנגורו של שאול אלוביץ', נפתח אתמול (21.12) בבית-המשפט המחוזי בירושלים בתזכורת לאפיזודה שהתרחשה לפני כארבע שנים.

ב-21.2.2018 התייצב חפץ, אז עדיין בגדר חשוד, לעוד יום חקירות באחד מחדרי החקירות של להב 433. שלושה ימים עברו מאז שנעצר, ובשלב זה של חקירתו עדיין היה נחוש שלא לשתף פעולה. כדי לשבור את התנגדותו הציגו בפניו החוקרים קטעים מעימות שנערך יומיים קודם לכן בין מי שהיה אז מנכ"ל אתר "וואלה", אילן ישועה, ובין מי שהיה בעל השליטה באתר, שאול אלוביץ'.

במוקד הקטעים שהוצגו בפני חפץ בחדר החקירות עמדה פגישה המכונה "פגישת השיבוש" - פגישה בינו לבין אלוביץ', שבה עודד חפץ את אלוביץ' למחוק את ההודעות ששיגר אליו על הסיקור באתר "וואלה". בעקבות פגישה זו זימנו בני הזוג שאול ואיריס אלוביץ' את ישועה, והעבירו גם לו את המסר.

חפץ ישב בחדר החקירות וצפה באילן ישועה אומר בעימות עם אלוביץ' כך: "שאול אמר לי: ניר חפץ יצא מפה הרגע, הוא בא מבית ראש הממשלה, ישב עם עורכי דין, יודעים שיש איזו חקירה שמתקרבת אליהם...". עדות זו תואמת את מה שמסר חפץ עצמו בחקירתו הראשית לפני כחודש, שבה סיפר כי שמע על החשש מחקירת משטרה שעשויה לערב את בנימין נתניהו ואת אלוביץ' מעו"ד עמית חדד, המייצג גם היום במשפט המו"לים את נאשם מספר 1, ראש הממשלה לשעבר.

בהמשך הציגו החוקרים לחפץ קטע נוסף מהעימות בין אלוביץ' לישועה, שבו מאשר טייקון המדיה את דברי המנכ"ל שלו. "נאמר לו [לישועה] שניר אומר, אומר, בשושו, בשושו [...] שבבית ראש הממשלה חושדים [...] שאחת החקירות זה [...] ולכן הוא מספר לנו את זה בשושו שנהיה מוכנים לחקירה כזאת".

העד אילן ישועה והנאשם שאול אלוביץ' בבית-המשפט המחוזי בירושלים, 14.9.2021 (צילום: אוליבייה פיטוסי)

העד אילן ישועה והנאשם שאול אלוביץ' בבית-המשפט המחוזי בירושלים, 14.9.2021 (צילום: אוליבייה פיטוסי)

בחקירתו בלהב 433 סירב חפץ להגיב למה ששמע. החוקרים, בתגובה, הציגו לו קטע נוסף מאותו עימות, שבו נשמע בעל השליטה ב"וואלה" אומר עליו כך: "אני חושב שהוא אמר לי למחוק את הווטסאפים ממנו [...] שיהיה פחות מידע, הרי כל מה שהוא היה שולח לאילן אז הוא היה שולח [...] היה נראה לו שיותר טוב שאני אהיה פחות מעורב".

גם על הדברים האלה סירב חפץ להגיב בזמן אמת, אבל אתמול, בחקירתו הנגדית בבית-המשפט, הוא סיפר כי לקטעים שהוצגו בפניו מהעימות בין אלוביץ' וישועה היתה השפעה רבה על האופן שבו תפס את מצבו כחשוד. אמנם חלף יותר משבוע עד שחפץ שינה את גישתו וחתר לחתימה על הסכם עד מדינה, אבל זרעי השינוי, כך העיד אתמול, נזרעו באותם רגעים ששמע את עדות אלוביץ'.

חפץ על אלוביץ': "אמרתי לעצמי, איך יכול להיות שאני פה לויאלי לקו שאני מאמין בו, ולא מספק גרסה, והוא [...] אני לא אומר שמכר אותי, אני מתאר לך תחושה אותנטית"

"הראו לי כמה שניות", אמר חפץ בבית-המשפט, "ואז קפצו לכמה שניות אחרות, ושם ראיתי את מר אלוביץ' אומר שאני הגעתי אליו הביתה ואמרתי שאני מגיע ממשרד וינרוט או מבלפור, אני לא זוכר, אולי אמר מבלפור, ושהולכת להיפתח חקירה, ושאמרתי שצריך לעשות משהו עם הטלפונים. אני לא זוכר מה בדיוק אמר. ואני זוכר שאמר אחר כך שהטלפונים שלו פתאום הפכו שחור, והתקלקלו, והמסך היה שחור".

בתשובה לשאלות השופט משה בר-עם הסביר חפץ כי לקטעים הללו היתה השפעה עליו משום שעוד קודם לכן עימתו אותו עם העדות של ישועה. חפץ גם זכר שלמחרת התקשר כמה פעמים לישועה. "אז כבר יש לך הרבה ראיות לבסס את העניין הזה של שיבוש", הסביר חפץ, "אז זה הדאיג אותי".

"כשנחקרתי שם לא העליתי בדעתי שמר אלוביץ' ייתן אימות", הוא הוסיף אחר כך. "למפגש ביניכם?", שאל השופט בר-עם. "מפגש-מפגש, אבל תוכן המפגש היה עד אז רק עדות שמועה מפי ישועה".

בהמשך חקירתו הדגיש חפץ פעם נוספת עד כמה היתה הצגת הקטע מעדות אלוביץ' "שיקול באמת כבד משקל" בהחלטתו לחתום על הסכם עד מדינה: "אני אמרתי לעצמי, איך יכול להיות שאני פה לויאלי לקו שאני מאמין בו, ולא מספק גרסה, והוא מוכר... ככה חשבתי. אני לא אומר שמכר אותי, אני מתאר לך תחושה אותנטית".

שגרת עבודה

העיסוק בהשפעת דברי אלוביץ' על החלטתו של חפץ להפוך לעד מדינה היה רק הפרק הראשון בחקירה הנגדית שחקר אותו אתמול סנגורו של אלוביץ'. עו"ד חן השקיע את מרצו ביום זה בניסיון לכרסם בתזת התביעה בשלל חזיתות. בכל הקשור ל"פגישת השיבוש", הוא ביקש בראש ובראשונה לגמד את חשיבות הפעולה של מחיקת ההודעות בווטסאפ.

"בוא נשים את הדברים בפרופורציות", אמר לעד המדינה חפץ, והזכיר לו שבעדותו הראשית ציין כי באופן שוטף נהג למחוק ווטסאפים "לא בגלל עבירות פליליות אלא בגלל הרגישות הגדולה" של תוכנם. חפץ אישר זאת. "כל התכתבות שהיתה יכולה להיות כותרת באיזשהו כלי תקשורת היתה נמחקת, מיד, פעם ביממה", השיב.

עו"ד חן הזכיר כי בחומרי החקירה בתיק, שנשאבו ממכשיר הטלפון של מי שלא נהג למחוק את ההודעות שלו, מנכ"ל "וואלה" אילן ישועה, ישנן עדויות לכך שעוד לפני "פגישת השיבוש" נהג לבקש מהמנכ"ל למחוק הודעות. עו"ד חן הזכיר כי ב-8.3.2016 כתב חפץ לישועה "תעשה מחיקה של ההתכתבות שלנו".

בית-המשפט לא שמע על ההקשר של בקשה זו: חפץ העביר לישועה מכתב ששיגרו חמש חברות כנסת ליועץ המשפטי לממשלה בטענה כי המשטרה זנחה תלונות על הטרדה מצד אב הבית במעון ראש הממשלה לשעבר, מני נפתלי. "חדשות 2 שידרו את זה במהדורה הערב", הודיע דובר ראש הממשלה למנכ"ל "וואלה", "נודה להתייחסות רחבה אם אפשר". "מטפל", השיב ישועה, אך בהמשך כתב לחפץ: "ניר למה אתה מעביר לי אחרי 2??", כלומר אחרי ערוץ 2.

"האמן לי - אני מבין בעיתונות - במקרה הספציפי הזה זה מצוין גם לך", השיב לו חפץ. "זה נותן לגיטימציה לעשות פולו-אפ ואף אחד לא יכול להגיד שאתה בעד
מישהו. זאת להבדיל מסקופ או ידיעה פצצה. כאן אפשר לוותר על הראשוניות ואתה לא נפגע, להיפך, באמת האמן לי". "צודק", השיב לו המנכ"ל וכעבור זמן מה העביר לו קישור לידיעה שעלתה באתר.

מני נפתלי בבית הדין לעבודה, 25.3.2015 (צילום: יונתן זינדל)

מני נפתלי בבית הדין לעבודה, 25.3.2015 (צילום: יונתן זינדל)

"ענק", כתב חפץ לישועה. "אחלה", השיב לו המנכ"ל, "זה כבר נכנס לבוקסה חדשות ראשי עמוד בית". "פגז באמת יצא מדהים", כתב חפץ, והוסיף: "דיווחתי הכל כפול 2". בחקירתו הראשית הבהיר חפץ כי במשפט זה התכוון שדיווח על פרסום הידיעה ב"וואלה" לבנימין ושרה נתניהו. בזמן אמת הוסיף חפץ וכתב לישועה מיד לאחר מכן: "תעשה מחיקה של התכתובות שלנו". "ברור מוחק כל יום", השיב לו ישועה. אבל לא מחק.

"לפרקליטים סיפרת בראיון העד שביקשת מישועה למחוק את ההודעות כיוון שהן מביכות מבחינה ציבורית", אמר עו"ד חן לעד המדינה חפץ.

"זו שגרת עבודה שלי", השיב העד. "כמו שעשיתי עם הרבה עשרות של אנשים, הרבה פעמים, משום שאני דובר של ראש ממשלה וכל מילה יכולה לתפוס כותרת. זה לא היה מתוך מחשבה שזה אולי יום אחד יגיע לחקירה, זה מבחינה תקשורתית".

לדברי חפץ, הודעותיו כללו הרבה פרטים אשר לו היו מתגלים, היו יכולים להביך את לקוחותיו, אף ש"אין בהם אפילו ברמה האתית שום פגם". כדוגמה נתן שיחה שעליה נחקר יום קודם לכן, שבה דיבר עם בנימין ויאיר נתניהו על ידיעות שבהן נרמז, או נכתב במפורש, על נטיותיו המיניות של בנו של ראש הממשלה.

זה כל כך היה מוסכם

עו"ד חן הציע אפוא לחפץ את הגרסה הבאה: בקשתו של חפץ מישועה למחוק את רצף ההודעות על פרסום ידיעה נגד מני נפתלי, ואחר כך הדיווח על כך שהעביר את המחמאות על הידיעה גם לבני הזוג נתניהו, נבעו מחשש להביך את לקוחותיו, ולא משום שהבין שיש פגם ביחסי התן-וקח האלה. חפץ הסכים לגרסה זו.

בשלב זה עשה עו"ד חן צעד נוסף, וביקש לבחון את האפשרות כי חפץ הוא שאמר לאלוביץ' כי לא די במחיקת ההודעות ויש צורך להיפטר ממכשירי הטלפון. סנגורו של טייקון המדיה לשעבר נשען על אמירה אחת של העד בחקירותיו, שעמדה בסתירה לגרסתו העקבית כאילו אלוביץ' הוא שאמר שמחיקת ההודעות לא תספיק ויש צורך "להיפטר מהברזלים".

באחת החקירות ציין חפץ כי אולי לא אלוביץ' אלא "מישהו אחר שנכח בשיחה" הוא שהציע להיפטר מהטלפונים. בעדותו בבית המשפט התעקש שהרעיון בא מאלוביץ'

באחת החקירות ציין לפתע חפץ כי אם "מישהו אחר שנכח בשיחה" יטען שהוא זה שהציע "להיפטר מהטלפונים", "לא אתנגד לזה". חפץ הסביר שהוא זוכר שדווקא אלוביץ' יזם זאת אבל משום ש"זה כל כך היה מוסכם", הרי "יכול להיות שזה אני" שהעלה את הרעיון.

כעת, בעדותו בבית המשפט, חפץ התעקש כי הוא עדיין "זוכר שמר אלוביץ' אמר לי שלמחוק את הסמסים זה לא יעיל משום שאפשר לשחזר כל דבר מהברזלים, 'הברזלים' זו מילה שלו, וכך נכנסנו לשיח הזה".

עו"ד חן לא ויתר, והציע לחפץ שהפקפוק שהעלה בחקירתו במשטרה נובע מכך שהוא ממילא מוחק דרך קבע את הודעותיו ומשום שידע שגם אלוביץ' מוחק דרך קבע. לכן "אין היגיון לבוא אליו ולהגיד לו 'בוא נמחק'", ומשום כך אם בכל זאת טרח להגיע לפגישה בהולה אצל אלוביץ' הרי שזה לא כדי לבקש ממנו למחוק את ההודעות אלא כדי לבקש ממנו להשמיד את המכשירים. חפץ לא בלע את הפתיון.

גריסה זו לא כותרת

חלק נוסף מעדות חפץ שעו"ד חן ביקש להכניס לפרופורציות נגע להחלטתו של בנימין נתניהו לגרוס מסמך שהעביר לו חפץ מאלוביץ'. העברת המסמך, הודעה לעיתונות שהוציאה רשות ההגבלים על תנאי מיזוג חברת בזק-yes, היא אחד מהאירועים המרכזיים שבהם מעורב חפץ בכתב האישום, ולפי התביעה מהווה עדות חזקה לקשר המושחת שנרקם אז בין שני הנאשמים בתיק, טייקון המדיה וראש הממשלה.

"רק דבר קטן להבהיר", ביקש עו"ד חן, "אצל מר נתניהו בלשכה יש מגרסה באופן קבוע. כמו שאין לו מחשב ואין לו טלפון, ניירות הוא גורס. יכול להיות גם כתבה בעיתון".

"יותר מכך", אישר חפץ. "זה היה בבלפור בחדר העבודה שלו, הוא רק היה צריך לעשות ככה", הוסיף חפץ והזיז את ידו הצדה, "והוא גורס".

ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו (צילום: יונתן זינדל)

ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו (צילום: יונתן זינדל)

"אבל כל נייר", הדגיש עו"ד חן. "כל נייר", אישר חפץ. "כי גם יש לו תודעה מאוד מפותחת שכל נייר בכתב ידו יכול להיכנס לכל מיני ספרים, אפשר למכור את זה. בזמנו כשהוצאתי ביוגרפיה על אריאל שרון היועץ המשפטי לממשלה אסר עליו לתת הקדשות כי זה מעלה את הערך. כל דבר הוא גורס. הכל. בנימין נתניהו גורס כל דבר. ברור שגם אם היתה שם רשימת מכולת, גם אותה הוא היה גורס".

עו"ד חן תהה בפני העד חפץ כיצד בכל אלפי עמודי החקירה, ולמרות שתיאר את האירוע הזה פעם אחר פעם, מעולם לא טרח לציין שאחרי שנתניהו קרא את המסמך שקיבל הוא הוציא את הסיכה וגרס אותו. פרטים אלו נוספו רק בחקירה הראשית בבית-המשפט. "לא זכרתי שלא סיפרתי את זה", אמר חפץ. "לא ייחסתי לזה אף פעם משמעות כי אצל נתניהו ברור שהוא יגרוס. אולי בגלל זה לא ציינתי".

באחת מחקירותיו במשטרה, הוסיף עו"ד חן, הוא נשאל מפורשות מה עשה נתניהו עם המסמך שקיבל והשיב כי ראש הממשלה "שם אותו על השולחן". "זה לא סותר", טען חפץ, "הניח על השולחן, ואז נגרס".

עד המדינה, ששב והזכיר בעדותו כי בעבר היה עיתונאי בכיר, סיפר כי הופתע שדבריו בחקירה הראשית על כך שנתניהו גרס את המסמך שהעביר לו מאלוביץ' קיבלו תשומת לב תקשורתית. "הגריסה, שראיתי אחר כך שהפכה לכותרת, לא חשבתי כשעמדתי פה שהיא כותרת", הסביר חפץ. "זה פעולה מבחינת נתניהו כמו שהניח את זה על השולחן, שלא הפכה לכותרת, גם הגריסה זה פעולות מאוד מאוד...".

"טכניות", הציע עו"ד חן.

"כן", הסכים חפץ, "זה פעולה שמתבצעת אוטומטית של כל נייר".

השופט בר-עם העיר כי אולי ראוי היה גם בחקירה הראשית להזכיר שמדובר בפעולה טכנית, שגרתית, מצד נתניהו. "לא חשבתי על זה באותו רגע, אבל מן הראוי היה לומר את זה", הסכים עד המדינה.

זיכרון גורלי

חלק נכבד מיום החקירה הקדיש עו"ד חן לניסיון לקעקע את לוח הזמנים שבו נקבה הפרקליטות לרצף הפגישות שבהן העביר אלוביץ' לנתניהו באמצעות חפץ את מסמך רשות ההגבלים על מיזוג בזק-yes. ודוק: סנגורו של אלוביץ' לא הטיח בחפץ כי מרשו לא ביקש ממנו להעביר מסמך רגולטורי לראש הממשלה; הוא גם נמנע מלטעון בפני בית-המשפט כי חפץ בודה מלבו את האירוע שבו הכניס כמה ימים לאחר מכן את אלוביץ' למעון ראש הממשלה בבלפור מכניסה צדדית. החקירה שניהל עו"ד חן התמקדה במועד האירועים הללו, והוא ניסה להוכיח בה כי החוקרים הפעילו מניפולציות על חפץ כדי שיעיד כי האירועים התרחשו לקראת סוף שנת 2014, ולא בחודשים הראשונים של שנת 2015.

חפץ, בחקירות שנחקר במשטרה אחרי שחתם על הסכם עד מדינה, העלה את שתי האפשרויות. כדי למקד את המועד האפשרי לפגישה זו, אנשי הפרקליטות עתרו וקיבלו מבית-המשפט צו שסיפק להם רשימה של הבאים למעון ראש הממשלה. בהמשך זימנו את חפץ לחקירה נוספת, שנערכה בחודש יולי 2018, כארבעה חודשים אחרי רצף החקירות שלו במשטרה.

"חקירה שמאוד לא מצאה חן בעיני", הגדיר אותה חפץ אתמול בבית-המשפט. "בחקירה הזו חלק מהזמן לא ממש הבנתי מה רוצים ממני. הושיבו אותי על מחשב לחפש דברים, ואז הראו לי תאריכים כנראה מאיכונים או ממידע נוסף, ואתה נע במרחב שבין לנחש, ללהקיש ללזכור... לא הרגשתי בנוח אבל שיתפתי פעולה, אני חתום על הסכם עד מדינה".

"אני אומר שמה שהיה שם הוא חמור ביותר", טען עו"ד חן, "היה שם ניסיון להשתיל לך זיכרון".

עו"ד ז'ק חן, סנגורו של שאול אלוביץ', בבית-המשפט המחוזי בירושלים בפתח אחד מדיוני "תיק 4000". 20.10.2021 (צילום: יונתן זינדל)

עו"ד ז'ק חן, סנגורו של שאול אלוביץ', בבית-המשפט המחוזי בירושלים בפתח אחד מדיוני "תיק 4000". 20.10.2021 (צילום: יונתן זינדל)

סנגורו של אלוביץ' גרס כי שמות האורחים במעון ראש הממשלה, שאותם קיבלה הפרקליטות באמצעות הצו, לא אישרו את הגרסה שמסר חפץ בחקירותיו, אלא רמזו לכך שהפגישה בין אלוביץ' לנתניהו במעון התרחשה ב-28.11.14. כדי שגם חפץ יעיד על כך, הוסיף עו"ד חן, נדרשו החוקרים לזמנו לחקירה נוספת ואז להתל בו.

בתחילת החקירה הנוספת, מיולי 2018, הקרינו החוקרים לחפץ קטע מחקירה שעבר כמה חודשים קודם לכן - אירוע חריג ביותר, לדברי עו"ד חן, בוודאי בחקירה שבה מנסים לחלץ את האמת מהנחקר ולא לשתול בו זיכרון.

אולם חמורה עוד יותר, לדברי עו"ד חן, היתה ההחלטה של החוקרים להקרין דווקא את קטע החקירה שבו חפץ מדבר על מפגשים עם אלוביץ' בסוף שנת 2014, ולא על תחילת 2015, כמועד אפשרי לפגישות העברת המסמך. וחמורה במיוחד, הוסיף עו"ד חן, היתה בחירתם של החוקרים להקרין לחפץ קטע שבא מיד לאחר שנשאל על פגישה אחרת עם אלוביץ', פגישה שאינה קשורה למסמך שהעביר מאלוביץ' לנתניהו, ובה השתתפה גם מנכ"לית בזק דאז סטלה הנדלר.

"הם הקרינו לך תשובה לשאלה לא קשורה!", הכריז עו"ד חן בבית-המשפט, למרבה ההפתעה של חפץ.

בשלב זה קם עו"ד אמיר טבנקין מפרקליטות מיסוי וכלכלה, התנגד והעיר כי הקטע הוקרן לחפץ משום שבתשובתו לשאלת החוקרים על הפגישה עם הנדלר מבקש חפץ מהחוקרים לתת לו תאריכים, ולאחר שהוא נענה הוא מעדכן את חוקריו כי כעת הבין מתי החל הקשר שלו עם אלוביץ', בשליחות נתניהו.

"הרגשתי שהם מבלבלים אותי"

עו"ד חן טען כי בחקירתו המאוחרת במשטרה בוצעו על חפץ מניפולציות נוספות. בין היתר, החוקרת פולינה גובזמן אמרה לו מפורשות בשלב מסוים כי "בנובמבר אתה נפגש עם שאול, בעשרים ושלישי לנובמבר יש לך פגישה", וזאת במטרה לכוונו למועד שלגביו רצו שיעיד.

דוגמה נוספת למניפולציה בחקירה, לפי עו"ד חן, התרחשה כשהחוקר יואב תלם שאל את חפץ על זהות האנשים שעימם נפגש נתניהו בפטיו של המעון בבלפור, ושבגינם ביקש ממנו ראש הממשלה להכניס את אלוביץ' מהכניסה הצדדית. בחקירותיו הראשונות העלה את האפשרות שהיו אלה עיתונאים, אך בהמשך טען כי אינו בטוח בזהותם.

אחרי שחפץ אמר לתלם כי אינו זוכר מי היו האנשים בפטיו, הציע לו החוקר כמה אפשרויות: אנשי תחזוקה, אנשי תקשורת, פוליטיקאים, צלמים או חוקרים. "סתם אני זורק בצחוק", העיר מיד לגבי הקטגוריה האחרונה. לפי עו"ד חן, כיוון שלא הגיוני שנתניהו ינהל בפאטיו של מעונו הרשמי פגישה עם אנשי תחזוקה או חוקרים, הרי שנותרו שתי קטגוריות בלבד: עיתונאים/צלמים ופוליטיקאים. "פוליטיקאים זה חדש", העיר עו"ד חן. "אתה לא אמרת באף מקום שהיו פוליטיקאים אבל אומר לך תלם או עיתונאים או פוליטיקאים".

ב-28.11.14, במועד שבו נפגשו אלוביץ' ונתניהו במעון, אכן התקיימה במקום גם פגישה של ראש הממשלה עם פוליטיקאים, כך לפי הנתונים שבידי גורמי החקירה. משום כך, טען עו"ד חן, כיוונו החוקרים את חפץ להעיד כי אפשר שנתניהו נפגש בחצר עם פוליטיקאים.

"כל החקירה הרגשתי לא בנוח, שהם מבלבלים אותי", אמר אתמול חפץ בבית-המשפט.

חפץ הסביר שאין מקום לתמוה שבראשית 2015, ערב הבחירות, נתניהו לא מצא זמן לפעול לפי בקשות אלוביץ': "למה ש'וואלה' לא ירוץ אחרינו ויצטרך אותו?"

לקראת סוף יום החקירה עמד עו"ד חן על כך שבין המועד שבו העביר חפץ את המסמך מאלוביץ' לנתניהו, לפי כתב האישום, ובין הפעולה הבאה של נתניהו - חתימה על מכתב ליו"ר מועצת הכבלים והלוויין דאז ובו "בקשה להתנעת בדיקה" לגבי אישור מיזוג בזק ו-yes - חלפו ארבעה חודשים. עו"ד חן הדגיש שמדובר בפרק זמן ארוך.

דווקא בנקודה זו לא הסכים חפץ לשתף פעולה עם הסנגור. הוא הסביר כי אין כל מקום לתמוה על כך שבחודשים הראשונים של 2015 נתניהו לא מצא זמן לפעול לפי בקשות אלוביץ'.

"גם אני ובוודאי בנימין נתניהו, באמת מה שאכפת לנו בתקופה הזו זה רק לנצח את הבחירות", הסביר עד המדינה, ואז הוסיף: "שנית, זה ברור שבנימין נתניהו אין לו שום עניין לפני הבחירות לחתום על עסקה כזו, גם בגלל שהוא מוגבל על ידי היועמ"ש במה שהוא יכול לעשות וגם בגלל שלמה ש'וואלה' לא ירוץ אחרינו ויצטרך אותו?".

67104-01-20

להורדת הקובץ (PDF, 1.79MB)

משפט המו"לים