רק בחציו השני של היום השלישי בחקירה הנגדית של העדה הדס קליין, הגיע סוף-סוף עו"ד עמית חדד, סנגורו של ראש הממשלה לשעבר ונאשם מספר 1 במשפט המו"לים בנימין נתניהו, ללב העדות המפלילה: מפעל משלוחי הסיגרים ובקבוקי השמפניה שניהלה קליין מטעם המיליארדרים ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר עבור בני הזוג בנימין ושרה נתניהו.

קליין, העוזרת האישית של מילצ'ן ופאקר, תיארה בעדותה הראשית מיזם אספקה רב-חזיתי שתידלק את צרכי המותרות של בני הזוג נתניהו לאורך שנים. חדד ביקש להראות כי הכמויות שהגיעו בסופו של דבר לראש הממשלה דאז ורעייתו היו קטנות בהרבה משתואר בכתב האישום, וכי ממילא המיליארדרים (בעיקר מילצ'ן, כי פאקר נטה להתבודד) נהגו לפזר מתנות דומות ברוחב לב לאורחיהם. עו"ד חדד אף הציג לקליין קטעים מאחת החקירות של מילצ'ן, שבהם הוא מכחיש חלקים מבסיס גרסתה.

קליין עמדה על שלה, תוך שהיא מתעקשת כי המעסיק שלה אז כהיום, המיליארדר מילצ'ן, שוגה, שלא לומר משקר לחוקרי המשטרה. אגב כך התחדדו בעדותה של קליין אתמול (18.7) דיוקנותיהם של שני המיליארדרים. פאקר מצטייר כאדם פזרן עד כדי חוסר אחריות, ככל הנראה על רקע הבעיות הנפשיות שליוו אותו לאורך השנים, בעוד דמותו של מילצ'ן היא של אדם שלמרות עושרו העצום מתחשבן על כל פרוטה היוצאת מכיסו.

עו"ד חדד הציג לקליין קטע מחקירתו של מילצ'ן שבו הוא אומר לאחד החוקרים "נשבע לך, עד לפני שלושה שבועות, תשאל את הדס, לא ידעתי כמה עולה אפילו בקבוק, בקבוק שמפניה". עו"ד חדד קיבל את המלצתו של מילצ'ן ופנה אל קליין. "אני מניח שלא תחלקי", אמר לה.

בנימין נתניהו וארנון מילצ'ן, 2005 (צילום: פלאש 90)

בנימין נתניהו וארנון מילצ'ן, 2005 (צילום: פלאש 90)

"אני חולקת, הוא ידע", השיבה העדה. "הוא מאוד דקדקן". לדבריה, המיליארדר מילצ'ן אמנם אירח ביד רחבה את חוג מכריו, אך הקפיד הקפדה יתרה על כל הוצאה והוצאה שהיתה כרוכה בכך. היא עצמה, כך העידה, היתה יושבת איתו דרך קבע על טבלת ההוצאות המפורטת של ביתו בישראל והוא היה "עובר איתי דבר דבר", מתעכב על הוצאות שנראו לו חריגות, מבקש פירוט והסברים.

"זה מצחיק אותי שהוא אומר שהוא לא ידע. זה לא נכון, הוא ידע", התעקשה קליין. "ארנון יודע היטב גם כמה כל חבילת סיגרים עולה".

בחלק אחר של עדותה נחקרה קליין בידי עו"ד חדד על יחסם של מילצ'ן ופאקר לראש הממשלה ונשיא המדינה לשעבר שמעון פרס. עו"ד חדד ביקש להראות כי טובות ההנאה שסופקו לבני-הזוג נתניהו לא היו שונות מהותית מהמתנות שהעניקו שני המיליארדרים לאישים פוליטיים אחרים. כך, לדוגמה, טען עו"ד חדד כי פאקר רכש עשרות בקבוקי שמפניה לקראת ביקורו בבית-הנשיא בשנת 2013. קליין הכחישה.

"לפי החומר שיש לנו נרכשו עשרות בקבוקי שמפניה לפני ימי ההולדת של פרס בשנים 2013-2016", הוסיף וטען עו"ד חדד. "לא יעזור, זה פשוט לא יעזור", השיבה קליין. "לך זה מסתדר בתאריכים, בפאזל, ואני אומרת לך שמעולם לא קנינו לכבוד ימי ההולדת של פרס עשרות בקבוקים".

בניין מרכז פרס לשלום ביפו (צילום: מרים אלסטר)

בניין מרכז פרס לשלום ביפו (צילום: מרים אלסטר)

העוזרת האישית של שני המיליארדרים לא הכחישה, לעומת זאת, כי הן פאקר והן מילצ'ן הרימו תרומה למרכז פרס לשלום. גם כאן ניכר ההבדל בין שני מעסיקיה.

לפי קליין, פאקר ביקש לתרום שלושה מיליון דולר למרכז פרס, אך בסופו של דבר הסתפק במיליון, רק בשל התערבותו של נתניהו.

"אני הייתי איתו [פאקר] בפגישה הזו במרכז פרס", סיפרה קליין על היום שבו החליט פאקר לתרום 3 מיליון דולר למרכז. "הוא סיפר בגאווה לארנון שהוא תורם, שיש דברים מדהימים במרכז החדשנות, וארנון הרים טלפון למר נתניהו ואני הייתי על השיחה וארנון אמר שמר נתניהו כועס מאוד, שהוא היה נותן רשימה אחרת לגמרי של אנשים למי לתרום ושנעצור מיד את התרומה".

מיליון דולר מתוך השלושה פאקר הספיק לתרום לחוג הידידים של מרכז פרס לשלום, העידה קליין, אך את שני מיליון הדולר הנוספים נעצרו.

בנימין נתניהו בזמן שהיה ראש ממשלה, נואם בטקס אזכרה לראש הממשלה לשעבר שמעון פרס, ספטמבר 2019 (צילום: יונתן זינדל)

בנימין נתניהו בזמן שהיה ראש ממשלה, נואם בטקס אזכרה לראש הממשלה לשעבר שמעון פרס, ספטמבר 2019 (צילום: יונתן זינדל)

גם מילצ'ן, העידה קליין, תרם סכומים גדולים לפרס, עוד לפני שהחלה לעבוד עבורו. את פרס הוא "מאוד אהב" וראה בו "אבא רוחני". בתקופתה, לעומת זאת, אחיזתו של מילצ'ן בארנקו היתה קפוצה יותר.

"לפני פטירתו של מר פרס", העידה קליין, "הם ביקשו גם תרומה וארנון אמר 'אתרום רק תרומה ייעודית, עם מטרה'. רצו לעשות דיגיטציה של הפתקים של מר פרס, כל מיני פתקיות שהוא כתב. לארנון לקח זמן עד שהשתכנע".

בסופו של דבר התחייב מילצ'ן לתרום 250 אלף דולר לצורך הדיגיטציה של הצעטאלאך של פרס לאורך השנים, אולם אז הנשיא לשעבר מת. "ארנון אמר לי: 'תעזבי, אל תמשיכי את התרומה' ובזה זה הסתיים".

ארנון ופאקר

מעדותה של קליין בימים הקודמים כבר למד בית-המשפט כי מילצ'ן הכיר את פאקר דרך אביו, שהיה שותפו בעסקי הקולנוע. אחרי שהאב מת, עסקי המלונאות וההימורים שירש פאקר הבן נקלעו לקשיים. מילצ'ן קנה ממנו את חלקו בסטודיו ("במחיר הוגן", הדגישה קליין), ובהמשך פנה המיליארדר הישראלי להציג לחברו האוסטרלי את יופיה של מדינת ישראל ולהכיר לו את נתניהו.

פאקר, העידה קליין, התאהב במדינת היהודים ומילצ'ן הכניס אותו לעסקי טובות ההנאה לבני הזוג-נתניהו, וזאת במטרה שיחלוק עמו בעול הכלכלי ההולך וגדל. מילצ'ן גם תיעל לפאקר את בקשתו של נתניהו לרכוש את הווילה הסמוכה למעונו הפרטי בקיסריה. פאקר רכש את הווילה וזו הפכה לביתם השני של ראש הממשלה ורעייתו, אשר השתמשו בשירותיה ורוקנו את מחסניה גם בתקופות שפאקר שהה באוסטרליה.

פאקר שוכנע גם לממן גם את שכרה של קליין עצמה, 50:50 עם מילצ'ן, וממשיך בכך עד עצם היום הזה. אתמול סיפרה קליין על אירוע חריג, שבו פאקר ניסה לצמצם את הוצאותיו, ועל התגובות שלה ושל מילצ'ן.

עו"ד בעז בן-צור (צילום: יונתן זינדל)

עו"ד בעז בן-צור (צילום: יונתן זינדל)

באביב 2017, אחרי שהחקירות בעניין אספקת טובות ההנאה כבר החלו ומילצ'ן ופאקר חדלו מלבקר עוד בישראל, החליט המיליארדר האוסטרלי לשנות את חלוקת עלות השכר של קליין כך שלא יממן עוד מחצית ממשכורתה. מילצ'ן הטיס על חשבונו את קליין יחד עם עו"ד בעז בן-צור (שייצג אז את השניים וכיום מייצג את נתניהו עצמו בתיקים 2000 ו-4000) ללונדון, שם שהה פאקר בדרכו לבורה-בורה.

"ארנון מדי פעם דאג לוודא שפאקר ממשיך לשלם", העידה קליין, "ושהוא לא מוכר את הבית בקיסריה. היה חשוב לארנון לוודא מטעמיו הוא שהמשכורת תמשיך להיות מחולקת בין שניהם והוא ביקש ממני להיות איתו בקשר". בתשובה לשאלת השופטת רבקה פרידמן-פלדמן השיבה קליין כי מילצ'ן הוא שביקש ממנה כי עו"ד בעז בן-צור יתלווה אליה לפגישה עם פאקר, מתוך מחשבה שהפרקליט יוכל לשכנע את המיליארדר האוסטרלי להימנע משינוי תנאי העסקתה של העוזרת.

על פי מזכר משטרתי שהציג עו"ד עמית חדד, קליין מסרה לאחר האירוע כי שאלה את פאקר בפגישה עמו האם ישנם שינויים בכל הקשור לענייניו בישראל וזה התחמק מלמסור תשובה. היא ביקשה לשוחח עמו בפרטיות אך יועצו גיא ג'אלנד מנע זאת.

"מה רצית להגיד לו ב-4 עיניים?", שאל עו"ד חדד את קליין. "שכואב לי הלב שככה מתנהגים אלי", השיבה העדה.

עו"ד חדד ביקש לחקור את קליין על תנאי העסקתה בידי שני המיליארדרים שהרעיפו טובות הנאה על הלקוח שלו, נתניהו, אך קליין טענה לפגיעה בפרטיותה ולאחר דיון קצר שנערך בדלתיים סגורות דחו השופטים את בקשתו בנימוק ש"טרם הונחה תשתית ראייתית מספקת לביסוס טענת הרלוונטיות בנוגע לכספים שהועברו ממר פאקר לגברת קליין".

שירת המסמכים

בשונה מיום החקירה הנגדית הראשון של קליין, אתמול הקפיד עו"ד חדד לפנות אל העדה בשלווה וברוך. את רעם קולו שמר עו"ד חדד למקרים הבודדים שבהם עו"ד אלון גילדין מהפרקליטות התנגד לאחת משאלותיו, וכן לשופטת פרידמן-פלדמן, שבהזדמנות אחת האיצה בו לחדול מלשאול את העדה את אותה השאלה אחרי שכבר השיבה לה פעמיים.

חלק ניכר מתחילת יום העדות הקדיש עו"ד חדד לחקירת קליין על חמישה מפגשים שערכה עם חוקרי המשטרה בחניונים באזור ביתה, ובהם מסרה להם קלסרים מלאים בחשבוניות ומסמכים המתעדים רכישת סיגרים ובקבוקי שמפניה.

"היום ננסה להסביר את המסמכים. נראה איזה שירה הם שרים", הבטיח עו"ד חדד, אך בסופו של דבר לא חקר את קליין על המסמכים עצמם. למעשה, באמצע חקירתה הנגדית של קליין הודיע הסנגור כי הוא מבקש מהעדה לצאת כדי לקיים "דיון משפטי ביחס לקבילות מסמכי החניונים". "איזה דיון?", התפלאה השופטת פרידמן-פלדמן.

עו"ד אלון גילדין מפרקליטות המדינה (משמאל) ועו"ד עמית חדד מצוות הסניגורים של הנאשם בנימין נתניהו, ביהמ"ש המחוזי בירושלים, 18.6.22 (צילום: יונתן זינדל)

עו"ד אלון גילדין מפרקליטות המדינה (משמאל) ועו"ד עמית חדד מצוות הסניגורים של הנאשם בנימין נתניהו, ביהמ"ש המחוזי בירושלים, 18.7.22 (צילום: יונתן זינדל)

הסנגור טען כי נפל פגם באופן השגת המסמכים, הן משום שקליין הוציאה את המסמכים ללא אישורו של מעסיקה מילצ'ן ("מדובר בקבלת דבר במרמה", טען עו"ד חדד) והן משום שבמועד השגת המסמכים טרם ניתן אישור היועץ המשפטי לממשלה לחקירת "תיק 1000", לפי עו"ד חדד, הטוען שמסיבה זו לא ניתן להגישם כראייה.

לאורך דקות ארוכות טען עו"ד חדד בפני בית-המשפט כאשר כל השופטים, הן פרידמן-פלדמן הן משה בר-עם והן עודד שחם, תוהים שוב ושוב מה בדיוק הוא מבקש ומדוע נזכר כעת להעלות את הדברים. עו"ד חדד ביקש להראות כי לאור התנהלות המשטרה בחקירה זו, כפי שהציג עד לאותו רגע, יש מקום להסרת השחרות ממסמך אישור היועמ"ש לחקירת נתניהו. השופטים לא השתכנעו, ונראה כי עו"ד חדד ייאלץ להגיש בקשה מסודרת בכתב לפני שבית-המשפט יכריע בסוגיה.

אורח חיים של הוליווד

בהיעדר שירת המסמכים, התמקד סנגורו של נתניהו בניסיון לכרסם את גרסתה של קליין בחזיתות אחרות.

"נדבר על המתנות שמילצ'ן ופאקר העניקו לנתניהו", הודיע לעדה. "זה מסע של אלף מיילים, אבל נתחיל. נראה עד כמה רחוקות ולא מדויקות ההערכות שהחוקרים אילצו אותך לתת במשטרה".

עו"ד חדד פתח בהצגת המיליארדר מילצ'ן כמי שחי ב"אורח חיים של הוליווד", כהגדרתו של מילצ'ן עצמו באחת מחקירותיו. אורח חיים כזה, טען קליין, כולל בקבוקי שמפניה וסיגרים בלי קשר לבני-הזוג נתניהו.

הסנגור הציג לקליין קטע מעדותו של מילצ'ן שבו טען המיליארדר כי הוא מעניק לאורחים שלו "בין שני סיגרים לקופסה".

"אני יודעת כמה אני קונה ואני יודעת לאן זה הולך", התעקשה קליין. "וכשאנחנו מצטיידים קונים שתי חבילות, אז אם ארנון ייתן לאורחים מזדמנים חבילות של סיגרים אנחנו נישאר בלי סיגרים להמשך".

לדבריה, לו מילצ'ן אכן היה מחלק קופסאות סיגרים לאורחים שאינם נתניהו, הוא היה מדווח לה על כך כדי שתרכוש קופסאות חדשות "שיהיה לנו ברזבה". הוא לא עשה זאת.

"אתה אומר ואני אומרת דבר אחר", התעקשה קליין. "אני לא חוזרת בי מילה ממה שאמרתי ואין לי שום סיבה להגיד משהו אחר. יבוא ארנון ויגיד 'נתתי לאחרים', אני לא מכירה דבר כזה"

עם זאת, קליין אישרה כי באחוזה של מילצ'ן בבית-ינאי התארחו בין היתר ציפי לבני, אהוד ברק, אביגדור ליברמן, שמעון פרס, טוני בלייר ויוסי כהן. "דרך האירוח עם שמפניות וסיגרים היתה דרך קבע לכל האורחים", אמר עו"ד חדד. "לא ראיתי לא את ברק, לא את לפיד, אולמרט לא זוכרת, אפילו את כהן לא ראיתי מעשן סיגר", השיבה קליין. העדה הודתה כי לא נכחה לאורך כל הפגישות עם האורחים אך טענה כי היא "נכנסת ויוצאת כל הזמן".

בתשובה לשאלות עו"ד חדד השיבה קליין כי מילצ'ן וליברמן הם "חברים", כי יאיר לפיד עבד אצלו בעבר וכי אף הם חברים אף שלפיד "לא מדבר איתו כבר שנים, מאז שהתחילו החקירות".

עו"ד חדד ציטט בפני בית-המשפט קטע מכתבה ששודרה בעבר בערוץ 20 ולפיה מילצ'ן אירח בבית מלון באילת את יאיר לפיד, כולל שמפניה יוקרתית וסיגרים. "אני אומר לך שמילצ'ן כל חייו קנה המון סיגרים ושמפניות, כי כך בילה. זו היתה דרך האירוח שלו בלי קשר לנתניהו", אמר עו"ד חדד.

"אתה אומר ואני אומרת דבר אחר", התעקשה קליין. "אני לא חוזרת בי מילה ממה שאמרתי ואין לי שום סיבה להגיד משהו אחר. יבוא ארנון ויגיד 'נתתי לאחרים', אני לא מכירה דבר כזה".

בשנת 2008 קיבל מילצ'ן פרס מפעל חיים מטעם הקונסוליה הישראלית בלוס-אנג'לס ומהמרכז להעצמת האזרח. בטקס, שהנחה יאיר לפיד, שודרה בין היתר ברכה גם מנתניהו, ששיבח את מילצ'ן על השקעותיו בישראל. את הפרס עצמו העניק למילצ'ן איש העסקים פיטר צ'רנין, וכשעשה זאת הודיע למילצ'ן כי מלבד פסל הפרס הוא מקבל גם פרס שהולם אותו הרבה יותר, סיגר, וזאת "כאות הוקרה לתרומתו הרבה לתעשיית הסיגרים בארה"ב".

"זה כל כך common knowledge", אמר עו"ד חדד לקליין אחרי שהקרין את הקטע הזה באולם בית-המשפט. "כשהוא מגיע לאירוע כזה לקבל פרס נותנים לו סיגר ולא פסל כי כולם יודעים שארנון מחלק סיגרים. כולם יודעים את זה. גם את".

"אל תגיד לי מה אני יודעת", השיבה לו קליין והפנתה את עו"ד חדד לשאול את צ'רנין מדוע אמר את אשר אמר למילצ'ן.

עו"ד חדד הציג לקליין גם שער מגזין "Cigar Aficionado" שהתהדר בתצלום של מילצ'ן. קליין אמרה כי מילצ'ן התראיין למגזין על אוסף האמנות שלו, ואמנם בראיון עצמו המילה "סיגר" כלל לא מופיעה.

"את רוצה להגיד שבארה"ב הוא מחלק סיגרים לכולם ופה בארץ לא מכירה?", שאל עו"ד חדד. "לא, לא מכירה", התעקשה קליין. "בארה"ב לכולם נתן ורק פה נתן לאיש אחד, זה נשמע לך רציני?", ניסה שוב עו"ד חדד. "אני אומרת את מה שאני מכירה", השיבה קליין.

המיליארדר ארנון מילצ'ן על שער מגזין "Cigar Aficionado" שהוצג בבית-המשפט על-ידי עו"ד עמית חדד

המיליארדר ארנון מילצ'ן על שער מגזין "Cigar Aficionado" שהוצג בבית-המשפט על-ידי עו"ד עמית חדד

עו"ד חדד הטיח בקליין כי בחקירתו במשטרה טען מילצ'ן כי הוצאותיו עבור סיגרים ובקבוקי שמפניה לא היתה משמעותית בעיניו, הכחיש כי בני-הזוג נתניהו אי פעם כעסו עליו כשלא הביא להם תשורה, טען כי לא היה מפסיק את משלוחי הסיגרים אם נתניהו היה חדל להיות ראש ממשלה והוסיף כי נתניהו עצמו מעולם לא ביקש ממנו סיגרים. "אני מציעה שכשארנון יעלה תשאל אותו", אמרה קליין, ועו"ד גילדין הדגיש כי בחקירה החוזרת תוצג התמונה המלאה מדברי מילצ'ן לחוקרים.

"לא שמעת אף פעם, להוציא מקרה אחד, את נתניהו מבקש ממילצ'ן סיגרים", אמר עו"ד חדד לקליין. "לא שמעתי", אישרה העדה, "אבל שמעתי על סוגי סיגרים שאני לא מכירה וגם אמרתי שהתברר שהסיגרים הדומיניקנים לא טובים". בכך כיוונה העדה למקרים שבהם ניסה מילצ'ן להחליף את הסיגרים הקובנים היקרים שנתניהו אהב לעשן בסיגרים תוצרת הרפובליקה הדומיניקנית שיכול היה להשיג במחיר נמוך יותר. נתניהו הבהיר לו, כך העידה קליין, כי אין לו עניין בסיגרים הזולים. "יכול להיות שחבר אומר על מתנה: 'את זה אני לא אוהב'", תירץ עו"ד חדד.

"את יודעת אילו שיחות נהג מילצ'ן לשוחח עם נתניהו?", שאל עו"ד חדד את קליין, שהשיבה בחיוב. "ידעת שהיו מדברים היסטוריה?", שאל עו"ד חדד. "בטח", השיבה קליין. "ספרות?", שאל עו"ד חדד. "בטח ועוד איך", השיבה קליין. "אני יודעת שמר נתניהו היה עומד בספריה אצלנו והיה אומר 'אני לוקח קצת ספרים כי זה דברים מעניינים'. ארנון המליץ לו על סדרות היסטוריות".

"הם היו חברים טובים", אמר עו"ד חדד. "לא סתרתי את זה", הבהירה קליין.

שמפניות בארגזים, לא בבודדים

חלק אחר מחקירתו של עו"ד חדד אתמול הוקדש לסוגיית בקבוקי השמפניה. עו"ד חדד ביקש להרחיק ככל הניתן את נתניהו ממודעות לקבלת הבקבוקים, שיועדו לאשתו שרה, ותיאר את ראש הממשלה לשעבר כמי שלא מודע למתרחש בסביבתו עד כדי כך שהוא מופתע גם מהעובדה שהיומידור בביתו, הקופסה לאחסון סיגרים, מתמלאת מעצמה בכל פעם שמתקבל משלוח חדש אצל אב הבית במעון בירושלים.

בחקירתו במשטרה סיפר מילצ'ן על האופן שבו היה מביא עמו תשורות לבני-הזוג נתניהו, בכל פעם שהגיע לביקור. "הייתי אומר 'שימו כמה ורודים בקולר', 'יונתן, תבוא אתה לשם ושים לי איזה קופסת סיגרים בתיק שלי'. וזה היה התהליך".

קליין עיינה בתמליל החקירה של מילצ'ן במשטרה, טענה כי התיאור הזה לוקה בחסר, והוסיפה: "אותי מצחיקה השורה שמעל: 'כשאני כאן. בלוס אנג'לס בחיים לא'".

"למה זה מצחיק אותך?", שאל השופט בר-עם.

"כי זה אחרת. המשפט הזה מצחיק אותי כיוון שכשארנון לא היה פה היינו שולחים ארגזים".

שרה נתניהו, יוני 2022 (צילום: אבשלום ששוני)

שרה נתניהו, יוני 2022 (צילום: אבשלום ששוני)

עו"ד חדד עימת את קליין גם עם גרסתו של הנהג של מילצ'ן ופאקר, יונתן חסון, במשטרה. לפי עו"ד חדד, חסון העיד במשטרה כי שינע למעון ראש הממשלה בבלפור בקבוקי שמפניה כ-25 פעמים לאורך שש שנים, בין שלושה לתריסר בקבוקים כל פעם, כאשר רק ב-10 פעמים המשלוח כלל סיגרים.

"אני מאמינה בדברים שלי", הבהירה קליין, והתעקשה כי הכמויות היו גדולות יותר, בין ארגז אחד של שישה בקבוקים ועד שלושה ארגזים. "יונתן לא היה נוסע עם שלושה בקבוקים", אמרה.

"מאיפה הביטחון המוצק לגבי המספרים?", תהה בהמשך הדיון השופט בר-עם.

"בחניה אצלנו האוטו [של נתניהו] חונה, כשיוצאים ממפגש אצל ארנון הבגאז' פתוח ויונתן מניח ארגזים, לא שלושה בקבוקים", השיבה קליין.

"כמה פעמים ראית את זה?", חידד השופט בר-עם.

"כל ארוחה שהיתה אצלנו", השיב קליין. לדבריה, היא לא יודעת כמה בקבוקים היתה שרה נתניהו לוקחת מביתו הצמוד של פאקר בקיסריה, אבל "אני כן יודעת להגיד שאני רואה את הבגאז' של האוטו נפתח ומעמיסים שם. אני לא ראיתי שלושה בקבוקים בצידנית שזורקים ככה".

67104-01-20

משפט המו"לים

להורדת הקובץ (PDF, 2.27MB)