04.07.2023
ליאור לנדנברג רסס - "העין השביעית"
13.03.2023
05.12.2022
20.07.2022
25.01.2022
07.10.2021
29.10.2020
14.10.2020
סיכום שלושת הרבעונים הראשונים של 2020: "חדשות סוף השבוע" (9.5%) של חדשות 12 בראש הטבלה
עם זאת, כל שאר התוכניות של חדשות 12 נמצאות מתחת לממוצע • שיעור הייצוג במהלך התקופה: 2.6% • חלק הערבים באוכלוסייה: 18% • עוד בראש הטבלה: "סדר יום" (7.8%) של כאן ב' ו"רינו צרור" (7.3%) של גלי-צה"ל • המהדורה המרכזית של כאן 11 הגיעה לשיעור ייצוג גבוה יותר משתי המהדורות המסחריות יחדיו • בתחתית הטבלה: רשת וחדשות 13 • מרבית האייטמים: בהקשר אזרחי, בשל משבר הקורונה • מדד הייצוג, בשיתוף עמותת סיכוי
03.08.2020
21.07.2020
שיעור הייצוג החצי-שנתי: 2.6%
שיעור הערבים בקרב אזרחי ישראל עומד על כ-18% • סיכום חצי שנתי: "חדשות סוף השבוע" (7.7%) של חדשות 12 בראש, אחריה "סדר יום" (7.6%) של כאן ב' ו"רינו צרור" (7.4%) של גלי-צה"ל • גל"צ מצטיינת, חוץ מ"וילנסקי את ברדוגו" • רשת ב' עם תוצאות נמוכות, במיוחד "שלי וגואטה" • ירידה משמעותית בייצוג במהדורות החדשות המרכזיות, הדרה כמעט מוחלטת בשעות הפרה-פריים • הדרה חריפה בתוכניות של הערוצים המסחריים: "שש עם עודד בן-עמי", "שישי עם אילה חסון" ו"6 עם אמנון לוי" בתחתית הטבלה • מדד הייצוג, בשיתוף עמותת סיכוי
16.06.2020
קשת 12 (1.6%) ורשת 13 (1.3%) הדירו כמעט לחלוטין את החברה הערבית משידורי האקטואליה
מדד הייצוג, חודש מאי, בראש הטבלה: "רינו צרור" (9.8%) של גלי-צה"ל, "חדשות סוף השבוע" (9.3%) של חדשות 12 ו"חדשות הערב" (7.6%) של כאן 11 • מובילות ברדיו לצד "רינו צרור": "מה בוער", "סדר יום" ו"הבוקר הזה" • בכל תוכניות האקטואליה הופיעו כ-12,800 דוברים. מתוכם רק 227 היו ערבים, כ-2.2% • שיעור הערבים באוכלוסיה: כ- 18% • הדרה כמעט מוחלטת בשעות הפרה-פריים • אפס אחוזי ייצוג ב"המטה המרכזי" • מדד הייצוג, בשיתוף עמותת סיכוי
14.06.2020
10.06.2020
בדיקה: מי הכתבים שנרתמו להוציא לפועל את הקידומים המסחריים במהדורות החדשות
קידום של הערוצים קשת ורשת בחדשות 12 ו-13 אסור ופוגע בעצמאות העיתונאית, אך אינו יכול לצאת לפועל ללא עיתונאים משתפי פעולה • לירון זייד ויונתן ריגר בראש הרשימה, אחריהם בחדשות 12 אילן לוקאץ' ועידו סולומון • בחדשות 13 בולטים אסף אופיר וחן ליברמן, ואחריהם איתי ורד וסמדר פלד
08.06.2020
04.06.2020
חדשות 12 ו-13, גופי העיתונות הפופולריים בישראל, הפכו לבמות פרסום של הערוצים המסחריים
מחקר מקיף חושף את היקף החדירה של האינטרסים של הערוצים, קשת ורשת, למהדורות החדשות • זינוק של מאות אחוזים בהיקפי הקידום העצמי • 10 שעות של קידום מצטבר בחדשות 12 לתוכניות הבידור והריאליטי של קשת בשנה • המחוקק הפריד את חברות החדשות מהערוצים וקבע כללים שימנעו התערבות של בעלי השליטה – אך הם אינם נאכפים • חדשות 13: פועלים לפי הכללים • חדשות 12, קשת, רשת והרשות השנייה: אין תגובה
הנקראים השבוע
-
1
-
2
-
3
-
4
-
5