01.11.2019
משה כחלון רסס - "העין השביעית"
22.04.2019
קורא "הארץ"? הליכוד מחפש אותך
מיזם אקדמי מספק הצצה לאופן הפעולה של תועמלני המפלגות: הניסיון להשפיע על מצביעים באמצעות פילוחם לפי העיתונים שהם קוראים • בזמן שאיחוד מפלגות הימין ומפלגת העבודה הוציאו כסף כדי להגיע לקהל המיידי שלהן – שזוהה כצרכנים של עיתונות הימין או השמאל – בנימין נתניהו והליכוד כיוונו את מאמצי התעמולה שלהם אל מעגלים רחבים יותר • פייסבוק ממשיכה להסתיר את המידע המלא על האופן שבו היא מוכרת את המידע הפרטי למפרסמים
04.04.2019
כך נראה הסיקור הפוליטי: מאדירים את נתניהו, מריצים את כחול-לבן ובעיקר מדירים נשים, חרדים וערבים
מדד הבחירות של "העין השביעית", מבחן הפרצוף: בדקנו איזה פוליטיקאי תראו בפתח המהדורה ושער הגיליון • התוצאות מובהקות: ברוב הפעמים יהיה זה גבר יהודי וחילוני • רק 12% נשים, 2% חרדים, ו-1.6% ערבים • ממצאים נוספים: התקשורת זונחת את סיקור הכנסת • מעניקה לראשי כחול-לבן בולטות יוצאת דופן – יותר מלכל חברי הממשלה • ובכל זאת, דמותו של נתניהו שולטת בכותרות
29.03.2019
22.03.2019
18.03.2019
15.03.2019
25.01.2019
04.01.2019
20.12.2018
21.09.2018
07.09.2018
03.08.2018
29.07.2018
16.03.2018