07.04.2019
רסס בחירות 2019
(צילום: יונתן זינדל)
06.04.2019
06.04.2019
05.04.2019
04.04.2019
כך נראה הסיקור הפוליטי: מאדירים את נתניהו, מריצים את כחול-לבן ובעיקר מדירים נשים, חרדים וערבים
מדד הבחירות של "העין השביעית", מבחן הפרצוף: בדקנו איזה פוליטיקאי תראו בפתח המהדורה ושער הגיליון • התוצאות מובהקות: ברוב הפעמים יהיה זה גבר יהודי וחילוני • רק 12% נשים, 2% חרדים, ו-1.6% ערבים • ממצאים נוספים: התקשורת זונחת את סיקור הכנסת • מעניקה לראשי כחול-לבן בולטות יוצאת דופן – יותר מלכל חברי הממשלה • ובכל זאת, דמותו של נתניהו שולטת בכותרות
01.04.2019
30.03.2019
29.03.2019
27.03.2019
26.03.2019
עשרה שבועות למדד הבחירות: הנתונים מובהקים ועקביים
"הארץ" מספק את הסיקור הפוליטי הטוב ביותר • "ישראל היום" את הגרוע ביותר – אך משתפר בשבועיים האחרונים • השידור הציבורי לא מצליח להעמיד אלטרנטיבה לסיקור התפל של המהדורות המסחריות • העיתונים מצטיינים לעומת החדשות הטלוויזיוניות • וגם: כל כלי התקשורת הנבדקים, ללא יוצא מהכלל, מעדיפים להבליט תמרונים פוליטיים וסיקור פרסונלי על פני עיסוק בנושאים מהותיים הרלבנטיים לבוחרים הישראלים • מדד הבחירות של "העין השביעית"
25.03.2019
"המטרה היתה קודם כל להפנות אצבע לאחראים ולהגיד: זה לא כמו מזג האוויר, יש אנשים שהם מקבלי החלטות, והמדיניות שהם מובילים מייצרת הדרה"
ההיכרות היחידה שיש למרבית היהודים בישראל עם ערבים היא דרך הראי של התקשורת • עיתונאים מדמיינים שהקהל שלהם הוא השכן ממול, והשכן שלהם אינו ערבי • אנחנו לא מבקשים מהתקשורת להתעלם משיח ההסתה והגזענות, אלא דווקא להתמודד איתו • קולות מכנס 3 שנים למדד הייצוג
24.03.2019
22.03.2019
19.03.2019
"ישראל היום" מבסס את מעמדו ככלי התקשורת המרכזי שמספק את הסיקור הגרוע ביותר במערכת הבחירות הנוכחית
השידור הציבורי ממשיך לאכזב: מקום אחרון בטבלת הסיקור הפוליטי המהותי • בראש הטבלה ממשיך לעמוד עיתון "הארץ", בפער ניכר מכל היתר – אך כמו שאר כלי התקשורת נותן דגש לסיקור בסגנון "מירוץ סוסים" • חדשות 13 (חדשות ערוץ 10 לשעבר) – הגוף הטלוויזיוני שמספק את הסיקור המוצלח ביותר • מדד הבחירות של "העין השביעית"
17.03.2019