מחצית השנה האחרונה ראתה זינוק נוסף ברייטינג של ערוץ 14, כך עולה מנתוני הוועדה הישראלית למדרוג. המלחמה בעזה הקפיצה את שיעור הצפייה בערוץ עד לשיא בנובמבר, ומאז הוא יורד בהדרגה. עם זאת, בינתיים מצליח ערוץ 14 לשמור על נתח נכבד מהתוספת בצופים ובסך הכל העלה את נתוני הרייטינג שלו בכ-50% לעומת התקופה שלפני טבח ה-7 באוקטובר (במהלכו שבת הערוץ משידורים).

ערוץ 14 שייך לבעל ההון ממוצא רוסי יצחק מירילשוילי, בנו של האוליגרך מיכאל מירילשוילי, ונחשב עד לפני כשנה וחצי לקוריוז. הערוץ קם ב-2014 בשם "ערוץ 20", תחת רישיון של "ערוץ מורשת", אולם הפר שוב ושוב את תנאי הרישיון במטרה להפוך לערוץ חדשות, עד שממשלת נתניהו שינתה עבורו את החוק. בהמשך ניתנו לערוץ הקלות נוספות, בשווי עשרות מיליוני שקלים. לוח השידורים של הערוץ מורכב מרצף תוכניות דברת המהדהדים את מסרי התעמולה היומיים של ממשלת נתניהו תוך הפצת ספינים ומידע כוזב.

הרייטינג בישראל נמדד על-ידי מדגם של כמה מאות משפחות, האמורות לייצג את כלל האוכלוסייה בישראל. הנתונים נאספים ומנותחים על-ידי הוועדה הישראלית למדרוג, שתקציבה ממומן על-ידי כלי התקשורת שאת שידוריהם היא מודדת. הערוץ, שלא הצליח למשוך קהל, פרש מוועדת המדרוג בשנת 2019 בטענה כי נתוניה פגומים ואינם משקפים את הפופולריות שלו בקרב הציבור הרחב, אך חזר אל הוועדה בחודש נובמבר 2022.

גם בתקופה שהערוץ לא היה שותף בוועדת המדרוג, פרסמה הוועדה את נתוני ממוצע הרייטינג של הערוץ בשעות הפריים (20:00-23:00, לא כולל ימי שישי בערב שכן הערוץ אינו משדר במהלך השבת).

בחיתוך לפי משקי בית בכלל האוכלוסייה, הממוצע מחודש מרץ עד אוגוסט 2022 עמד על כ-1.47% (מרבית כלי התקשורת בישראל מדווחים על נתון חלקי ומטעה של שיעור הצפייה, ובקרב יהודים בלבד. "העין השביעית" מקפידה לדווח על שיעור הצפייה בקרב כלל האוכלוסייה).

בחצי השנה שבין ספטמבר 2022 ועד פברואר 2023 נרשם זינוק ברייטינג של ערוץ 14 שהגיע בחודש מרץ אשתקד לממוצע של כמעט 5%, וזאת על רקע הבחירות לכנסת ובהמשך סיקור שמעודד את בליץ החקיקה שהוביל שר המשפטים יריב לוין להחלשת מערכת המשפט בישראל. בתקופה שבין מרץ 2023 ועד אוגוסט 2023 העלייה בשיעורי הצפייה בערוץ נבלמה, ושיעור הצפייה הממוצע עמד על מעט יותר מ-4%.

בחצי השנה האחרונה, במהלכה פרצה המלחמה בעזה, זינק מחדש הרייטינג של ערוץ 14. בשיאו, בחודש נובמבר האחרון, הגיע הרייטינג הממוצע בשעות הפריים בערוץ ל-7.2%. בחודשים שחלפו מאז אמנם ירד מעט שיעור הצפייה אך גם הם הניבו לו נתונים הגבוהים בכ-50% מנתוני טרום המלחמה בעזה. בדצמבר נהנה הערוץ מ-6.5% רייטינג ממוצע בשעות הפריים, בינואר מ-6.3% ובפברואר מ-6.2%.