ניצב משנה מומי משולם הגיע היום (20.2) לאולם משפט המו"לים וסיפר כיצד נולדו הפרשות המכונות "תיק 1000", היא פרשת טובות ההנאה מהמולטי-מיליארדרים ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר לראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, ו"תיק 2000", היא פרשת שיחות השוחד בין נתניהו למו"ל "ידיעות אחרונות" ארנון (נוני) מוזס.

משולם, שהיה באותה תקופה ראש מפלג ביחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) ועמד בראש הצוות שחקר את שתי הפרשות, סיפר כי המעורבות שלו בתיקים הקשורים לנתניהו החלה בכך שיום אחד, באפריל 2016, ניגש אליו ראש יאח"ה דאז ערן קמין, הציג בפניו בשיחת מסדרון את בן כספית ואמר לו כי העיתונאי הגיע כדי למסור עדות "בענייני הזוג נתניהו".

לפי משולם, קמין ביקש ממנו לגשת עם כספית לחדרו של היועץ המשפטי של היחידה, רפ"ק אלון צרפתי, ולגבות שם את עדותו. "במסגרת העדות כספית מספר לנו על טובות הנאה שהזוג נתניהו קיבל. בין היתר מתנות, שמפניות, סיגרים ממילצ'ן ועוד נושאים נוספים", העיד משולם בחקירה הראשית, במענה לשאלות עו"ד קרן צבירן מפרקליטות מיסוי וכלכלה. כספית, כך התברר כבר מפי עדים קודמים שהעידו במשפט המו"לים, שמע על טובות ההנאה מהמולטי-מיליארדר ארנון מילצ'ן עצמו ומהעוזרת שלו הדס קליין.

בחקירתו הנגדית של משולם, במענה לשאלות בא-כוחו של ראש הממשלה בנימין נתניהו עו"ד עמית חדד, הרחיב מעט קצין המשטרה וסיפר כי קודם לכן לא הכיר אישית את כספית, וכי הוא מניח שקמין פנה דווקא אליו משום שהמפלג תחתיו עסק קודם לכן בתיק המעונות של שרה נתניהו. משולם הודה כי לא היתה זו בקשה שגרתית מצד קמין, ואישר גם כי עצם גביית עדותו של עיתונאי היתה חריגה.

בן כספית (צילום: מרים אלסטר)

בן כספית (צילום: מרים אלסטר)

בתשובה לשאלה נוספת של עו"ד חדד אמר משולם כי הוא זוכר שאחרי העדות היה דיון אצל היועץ המשפטי לממשלה דאז, ד"ר אביחי מנדלבליט, ושם "יכול להיות שהיה שלב מסוים שהוא [מנדלבליט] לא רצה שנמשיך את הקשר עם כספית".

ככלל, הדגיש משולם בחקירתו הראשית, כל פעולותיו בחקירות תיקים 1000 ו-2000 בוצעו תוך דיווח מתמיד וקבלת אישור מהגורמים שמעליו, מראש יאח"ה, דרך ראש להב 433, עבור בראש אגף חקירות ומודיעין במשטרה ועד לפרקליטות ומנדלבליט. "לא היה עד, נחקר, שלא עבר את כל המסננת של האישורים הללו", הדגיש, "אני ראש צוות, אבל זה לא ראש צוות קלאסי, שיש לי עצמאות להחליט על מעצרים. כל פעולה במקרה הזה נדרשה אישורים של כל הגורמים הרלבנטיים גם במשטרה וגם בפרקליטות".

צוות החקירה ביאח"ה, הוסיף, היה מצומצם, בן כחמישה עד שישה חוקרים, וזאת בעיקר "מטעמי מידור". הממצאים שנאספו, הוסיף, מודרו אף משאר החוקרים במפלג והועברו ישירות לראש יאח"ה ב"ישיבות פרטניות".

כחודשיים אחרי גביית העדות מכספית, בחודש יוני 2016, הגיע משולם לשתי פגישות אצל היועץ המשפטי לממשלה דאז מנדלבליט. במסגרת הישיבה השנייה, ב-26.6, נתן היועץ המשפטי, לדברי משולם, אישור לבצע פעולות חקירה הנוגעות לנושאים הנוספים שעליהם דיבר כספית, ואשר לא הבשילו בסופו של דבר לכתב אישום, כגון מימון העסקתה של אודליה כרמון בידי הליכוד, מימון טיסות לבני הזוג נתניהו לצד אירוח בארצות-הברית (פרשת "ביביטורס") וכיוצא בזה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו וארי הרו, נובמבר 2014 (צילום: מרים אלסטר)

ראש הממשלה בנימין נתניהו וארי הרו, נובמבר 2014 (צילום: מרים אלסטר)

באותה ישיבה נתן היועמ"ש בין היתר אישור לחקור תחת אזהרה את ארי הרו, לשעבר ראש הסגל במשרד ראש הממשלה, על הנושאים שעליהם העיד כספית. כמו כן, הוסיף משולם, בישיבה "הוזכר נושא 'תיק 2000' בצורה מאוד לקונית, שתיגבה מהרו עדות פתוחה, כי חלקו בשלב הזה לא היה ידוע". משולם לא פירט מהיכן הגיע המידע על שיחות "תיק 2000", רק העיד כי בדיון אצל היועמ"ש דובר על כך שישנן שתי שיחות במכשיר הטלפון של הרו, שהיה מוחזק בידי המשטרה בעקבות חקירת הרו בפרשת שחיתות נפרדת בשם 3H, שאינה קשורה לראש הממשלה נתניהו ושהרו הורשע בה במסגרת עסקת טיעון.

ארבעה ימים לאחר מכן הגיעו לידי צוות החקירה של משולם שתי השיחות שבהן הקליט הרו את מוזס ונתניהו מנהלים משא-ומתן על מה שנשמע כמו עסקת שוחד: מוזס ישנה את הסיקור של נתניהו ובני ביתו ב"ידיעות אחרונות" וב-ynet, ואילו נתניהו יפעל לקדם את "חוק 'ישראל היום'", שיפגע במתחרה המרכזי של "ידיעות אחרונות". השיחות, שכבר תומללו במסגרת חקירת פרשת 3H, תומללו מחדש על-ידי הצוות של משולם לקראת חקירתו של הרו.

בתחילת יולי 2016 עוכב הרו בנתב"ג עם כניסתו לארץ והובא לחדר החקירות. הוא סיפר שם בין היתר על מתנות לנתניהו מפאקר ומילצ'ן, כולל סיגרים ובקבוקי שמפניה, ונשאל גם על שיחות נתניהו-מוזס.

ראש הממשלה בנימין נתניהו וארי הרו, נובמבר 2014 (צילום: מרים אלסטר)

המו"ל הנאשם בשוחד ארנון (נוני) משוזס, 20.9.22 (צילום: אורן פרסיקו)

"אנחנו מתחילים לתשאל אותו בנושא 'תיק 2000', ושם הוא מספר לנו על שתי ההקלטות ועל נסיבות ההקלטה וכיוצא בזה", העיד משולם. לדברי קצין המשטרה, היה להרו קשה לשתף פעולה עם החקירה, גם אחרי שהחל שלב המשא-ומתן להפיכתו לעד מדינה. "היינו צריכים סוג של לחלוב אותו", העיד משולם, וציין כי "ישנם כאלה שמנהלים איתך משא-ומתן על אנשים קרובים אליהם, על אחת וכמה וכמה דמות בכירה, ומאוד קשה להם לדבר. לפעמים אתה צריך קצת ללחוץ, מה שנקרא שיטת הסלמי. הוא באמת היה די מהוסס".

כמה ימים לאחר מכן, בעקבות פנייה מצד בא-כוחו של הרו, עו"ד רועי בלכר, הגיע ראש לשכת נתניהו לשעבר לחקירה נוספת כדי למסור אינפורמציה חדשה על "מספר נושאים, למשל מסר התיאום של נתניהו עם מוזס".

בתשובה לשאלת עו"ד צבירן מהפרקליטות הסביר משולם כי "הרו מסר שנדרש על-ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו להעביר מסר של תיאום לנוני מוזס על מנת לקדם את 'חוק 'ישראל היום'', הוא זכר שהוא התבקש על-ידי ראש הממשלה גם להקליט את השיחה עם מוזס. מוזס היה אמור להעביר את המסר לאיתן כבל, ומשם ליריב לוין. הוא [הרו] התבקש להקליט את השיחה הזו עם מוזס והוא מספר שהסתייע בעוזר שלו בשם אלי ג'סליט בשיחת ועידה בינו לבין מוזס. אותו עוזר הקליט את השיחה".

תמונה וכיתוב בדף הפייסבוק של "ישראל היום", מעט לאחר אישור הצעת החוק להגבלת הפצתו (צילום מסך)

תמונה וכיתוב בדף הפייסבוק של "ישראל היום", מעט לאחר אישור הצעת החוק להגבלת הפצתו (צילום מסך)

לפי משולם, החוקרים הגיעו לג'סליט, שכמו הרו עוד אמור להעיד בתיק, וגילו כי המכשיר שבו הקליט את השיחה נשבר זה מכבר. "לא הצלחנו לשחזר את השיחה, אבל הוא אישר את הדברים שארי הרו מספר", סיפר משולם.

נתניהו, כידוע, הגיב באופן פומבי בזעזוע לאישור הכנסת את "חוק 'ישראל היום'" בקריאה טרומית ונראה ממלמל באולם המליאה את המילה "בושה". אולם לפי העדות של משולם, אפשר שהזעזוע של נתניהו היה מן השפה ולחוץ, שכן לדבריו השיחה בין הרו למוזס, שבה העביר ראש לשכת נתניהו למו"ל "מסר של תיאום" שנועד לקדם את אישור החוק התקיימה ביום שבו עלתה בכנסת להצבעה בקריאה טרומית הצעת "חוק 'ישראל היום'", ב-12 לנובמבר 2014.

כמה שבועות אחר-כך הודיע נתניהו על פיזור הכנסת והליכה לבחירות. לימים, ב-16 לינואר 2017, מיד אחרי שנחשפו בחדשות ערוץ 2 חלק מתמלילי השיחות בינו לבין מוזס, פִרסם בדף הפייסבוק שלו כי ההחלטה היתה בגלל אישור "חוק 'ישראל היום'" בקריאה טרומית. אלא שבזמן אמת, בדצמבר 2014, הצהיר כי הסיבה לפיזור הכנסת היא אחרת: "דיל" חשאי שנרקם מאחורי גבו בין מפלגות הקואליציה (התנועה בראשות ציפי לבני ויש-עתיד) לבין המפלגות החרדיות. דבר קיומו של "דיל" כזה מעולם לא הוכח.

בהמשך חקירתו של משולם סיפר הקצין הבכיר כי במהלך 2016, במקביל לגילוי שיחות "תיק 2000" על-ידי החוקרים, חלו התפתחויות גם בחקירת "תיק 1000".

בתחילת ספטמבר 2016 התקבל ביאח"ה מידע על כך שיאיר נתניהו נוהג לשהות בדירת הפאר של המולטי-מיליארדר האוסטרלי ג'יימס פאקר במלון הדירות רויאל ביץ' בתל-אביב. באישור היועץ, כך לפי משולם, קיבל צוות החקירה את שמו של המודיע וזימן אותו לחקירה. היה זה רועי רוזן, הנהג שהסיע את יאיר נתניהו ובין היתר גם הקליט אותו ואת חבריו (רומן אברמוב, שקיבל בהמשך עבודה אצל המיליארדר ג'יימס פאקר, וניר מימון, בנו של המיליארדר קובי מימון, מבעלי מאגרי הגז תמר ולווייתן) כשהם נוסעים ברכב השרד הממשלתי בין מועדוני חשפנות לבין דירתו של פאקר ומתלוצצים על נושאים כמו שחיתות ציבורית ועבודה בזנות.

לפי משולם, רוזן העיד בפניהם כי אכן נהג להסיע את נתניהו הבן לדירה של פאקר, שאת שמו כבר הכירו מחקירת הרו. בעקבות עדות זו הגיעו החוקרים למלון רויאל ביץ' וביצעו מספר חקירות. עובדת בשם איילה, שהיתה אחראית על ניהול הבניין, סיפרה להם שאכן היתה בקשר עם אשה בשם הדס קליין ואיש בשם יונתן חסון (הנהג של מילצ'ן ופאקר), ולדבריה קליין היתה "מתאמת את ההגעות של יאיר נתניהו כדי לראות שהחדר מסודר במלון וכיוצ"ב".

יאיר נתניהו בשיחה עם חבריו, בהם בנו של טייקון הגז קובי מיימון, בסיבוב בין מועדוני חשפנות, צילום מסך ממהדורת חברת החדשות, 8.1.18

יאיר נתניהו בשיחה עם חבריו, בהם בנו של טייקון הגז קובי מיימון, בסיבוב בין מועדוני חשפנות, צילום מסך ממהדורת חברת החדשות, 8.1.18

קליין, העוזרת האישית של פאקר ומילצ'ן, הפכה לימים לעדת מפתח בתיק. היא וחסון העידו בקיץ האחרון בהרחבה במשפט המו"לים וסיפרו על מפעל טובות ההנאה שהוזרמו באופן שוטף אל בני הזוג נתניהו.

משולם המשיך וסיפר כיצד בעקבות עדות מנהלת המלון הוצאו צווים להשגת פרטים ותרשומות על מועדי הביקורים של יאיר נתניהו במקום ועל פרטי החברות של מילצ'ן ופאקר, ובחודש אוקטובר זומנו לחקירה גם קליין וחסון.

"חלקים מהחקירה הם על יאיר נתניהו וההגעות שלו למלון והתיאומים בין הדס לאיילה", סיפר משולם בחקירתו הראשית, "אבל אנחנו מבינים שהדס גם עובדת עבור מילצ'ן, ואנחנו שואלים אותה האם ניתנו מתנות או טובות הנאה גם מצד מילצ'ן, כיוון שיש בידינו גם את המנדט מהיועץ לחקור את נושא טוהר המידות וטובות ההנאה, וגם את העדות של כספית ומידעים מודיעיניים שמצביעים על כך, ובאמת היא מספרת לנו על אספקת סיגרים ושמפניות".

מלבד העדות של כספית, הוסיף משולם, גם הרו בעדותו דיבר על כך שמילצ'ן העניק לנתניהו בקבוקי שמפניה וסיגרים ואף קשר זאת לסיוע שביקש המולטי-מיליארדר בנושא הוויזה האמריקאית שלו. בהמשך הוצאו צווים לכל הספקים שלדברי קליין מכרו את בקבוקי השמפניה והסיגרים למולטי-מיליארדרים; מילצ'ן עצמו נחקר, תחילה בעדות פתוחה בארה"ב ובהמשך באזהרה בלונדון; ועדות נגבתה גם מפאקר במלבורן, אוסטרליה.

טוהר המידות ברויאל ביץ'

חקירתו הנגדית של משולם בידי עו"ד חדד, שהחלה היום וצפויה להימשך גם בימים הקרובים, הוקדשה בעיקרה לטענה כי צוות החקירה פעל בלא אישור של היועמ"ש. לפי חדד, החקירות היו מסע דיג שניסה לאתר כל דבר שקשור בנתניהו. משולם הכחיש זאת לחלוטין.

עו"ד חדד הטיח במשולם כי הוא וצוותו חקרו את "פרשת 1000" בצורה "פרטיזנית, בלי אישור יועץ". משולם שלל זאת. "לא נעשתה חקירה אחת, חקירה אחת, בלי אישור של היועץ", התעקש. "לא היה כזה דבר. אני עומד כאן ואומר לך שוב, לא נעשתה, לא הגיע עד, שים לב מה אני אומר לך, עד! בלי אישור של היועץ".

אביחי מנדלבליט עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו (צילום: יונתן זינדל)

אביחי מנדלבליט עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו (צילום: יונתן זינדל)

"אבל על מה הוא נחקר? חקרתם על דברים שלא הותר לכם. נכון?", שאל עו"ד חדד. משולם הכחיש. לדבריו, בישיבה בסוף יוני 2016 אצל מנדלבליט הותר לצוות החקירה לחקור חשדות לעבירות על "טוהר המידות", ועל כן הכל נעשה באישור.

עו"ד חדד טעם כי אין ברשות ההגנה כל עדות לכך שהיועמ"ש אכן התיר לחקור חשדות לעבירות של "טוהר המידות". משולם הסביר כי הוא מסתמך על פרוטוקול שרשמה קצינת משטרה שנכחה בפגישה וכי היועמ"ש מנדלבליט נתן את האישור אחרי שפרקליט המדינה שי ניצן דיבר על טובות הנאה שניתנו לבני הזוג נתניהו, כך שהמשמעות היתה ברורה.

"זו נקודה קריטית", הדגיש עו"ד חדד, "למרות שכבר היה לך מידע מבן כספית על מילצ'ן, היועץ לא הסכים לאשר לכם לחקור את קו החקירה הזה והתיר לכם לחקור את כרמון, ביביטורס, נסיעות לחו"ל. האם מה שאני אומר נכון?".

"לא", השיב משולם. "אנחנו לא הגענו לרויאל ביץ' לעשות חקירה ללא אישור של היועץ, ודובר שם בדיוק על טובת הנאה שג'יימס פאקר נותן ליאיר נתניהו".

עו"ד חדד טען כי משולם מטעה את בית-המשפט, והדגיש כי היועץ אישר לחקור "טובת הנאה ספציפית, לא שמפניה וסיגרים".

"גם בחקירה ב-14 ליולי, כשחקרנו את ארי הרו, הוא מדבר על מילצ'ן שנותן סיגרים ושמפניות. היועץ דווח על כך ואמר שאנחנו רשאים לשאול את ארי הרו, ככותרת, בכל נושא שקשור לטוהר המידות. הוא לא ירד לרזולוציה של כן-מילצ'ן או לא-מילצ'ן".

"תאשר לי שטוהר המידות זה הנושאים שבהם החשדתם את ארי הרו ב'תיק 1000'", ביקש עו"ד חדד מנצ"מ משולם, ולאחר שזה אישר הוסיף הסנגור כי הרו לא הוחשד במתן סיגרים ושמפניות, ו"לכן ברור שהיועמ"ש לא נתן לכם אישור לחקור את זה".

"הוא לא ירד לרזולוציה", השיב משולם.

"הוא לא אישר לך לחקור את זה", התעקש עו"ד חדד.

"הוא לא אמר שלא", השיב משולם.

"הוא צריך להגיד לך שכן", טען עו"ד חדד.

"הוא לא אמר שלא. הוא אמר 'נושא של טוהר מידות', והראיה לכך שגם לאחר החקירה של ארי הרו, שבה התייחס למילצ'ן שנותן את השמפניות והסיגרים, הוא [היועמ"ש] לא בא ואמר לנו: 'זה לא בסדר כי חקרתם את זה, היה אסור לכם לחקור'. זה לא נאמר".

מיץ הלימון של עו"ד חדד

מעבר לכך, עו"ד חדד התמקד בחקירתו היום בעדות שנגבתה בידי החוקרים משולם וצרפתי מפי העיתונאי בן כספית, ושאל את משולם האם הוא זוכר על מה סיפר כספית בחלקים מעדותו שהושחרו בידי הפרקליטות וטרם הועברו לידי ההגנה. משולם השיב בשלילה וזכר רק שכספית דיבר על כך ש"ניסו לסייע לנתניהו בהכנסת מתנות" לישראל במהלך שנועד "לעקוף את המכס", וכן סיפר על מימון אירוח של נתניהו בחו"ל.

"על נהגים אתה זוכר שהוא דיבר?", שאל עו"ד חדד, ומשולם השיב בשלילה. אחרי שבא-כוחו של נתניהו שאל את משולם אם הנהגים של ראש הממשלה היו מקורות המידע של כספית, השיב קצין המשטרה באופן כללי כי כספית "מסר שמות של מקורות שהוא ביקש שלא יעלו בעדות, וזה נרשם במזכר נפרד".

נצ"מ מומי משולם, ראש צוות החקירה בתיקי "1000" ו"2000", לפני עדותו במשפט המו"לים, ביהמ"ש המחוזי בירושלים, 20.2.23 (צילום: יונתן זינדל)

נצ"מ מומי משולם, ראש צוות החקירה בתיקי "1000" ו"2000", לפני עדותו במשפט המו"לים, ביהמ"ש המחוזי בירושלים, 20.2.23 (צילום: יונתן זינדל)

עו"ד חדד הודיע כי הוא מבקש לקבל את המרשם הזה. נציגי הפרקליטות התנגדו בטענה של חיסיון מקורות, אולם עו"ד חדד טען כי "אם עיתונאי הולך למשטרה ומספר על המקורות שלו בהודעה, אין חיסיון. אנחנו זכאים לקבל את החומר הזה. משעה שעיתונאי מספר על זה למשטרה אין חיסיון. זה מושכלות יסוד, וחבל שחברי טוענים אחרת".

לאחר התייעצות קלה הודיעה השופטת רבקה פרידמן-פלדמן כי אם עו"ד חדד מבקש לשנות דבר מה בתעודת החיסיון עליו להגיש בקשה בכתב, כמקובל. עו"ד חדד הודיע כי כך יעשה, ומיד אחר-כך הדגים בפני נצ"מ משולם ובית-המשפט מה קורה כאשר מסמנים כמה מילים מושחרות בהעתק ההודעה של כספית שהפרקליטות העבירה להגנה. "תראה שכתוב פה 'לגבי הנהגים'", אמר עו"ד חדד, וסימן בעכבר המחשב שתיים מהמילים המושחרות בהודעת כספית. "אם שמים על זה את הכחול הזה, אפשר לראות מה מסתתר מאחורה", אמר ועשה. "פעם היו עושים עם מיץ לימון", הוסיף.

יצוין כי לאחרונה התפרסם שבלשכת נתניהו פיטרו בחודש שעבר שלושה נהגים ותיקים, לטענתם - ללא סיבה. המשנה ליועץ המשפטי לממשלה מסר אז כי לראש הסגל של נתניהו אסור לפטר את הנהגים, שהם גם עדים במשפט נתניהו, בשל הסדר ניגוד העניינים האוסר עליו לעסוק בענייני המשפט. נתניהו הגיב ואמר כי לא ידע שהנהגים הם עדים במשפט.

נציגי הפרקליטות, עו"ד קרן צבירן ועו"ד אלון גילדין, התרעמו על חשיפת המילים שמאחורי ההשחרות וטענו כי עו"ד חדד מפר החלטה של בית-המשפט. עו"ד חדד היתמם בקול רם, אך השופטת פרידמן-פלדמן הבהירה לו כי אם ההגנה קיבלה מוסמך מושחר היא לא אמורה להציג את מה שמסתתר מתחת להשחרות.

"למה?", שב ותמה עו"ד חדד, "זה הושחר מטעמים של רלבנטיות. זה לא נאסר". אחרי עוד כמה חילופי דברים פנה עו"ד חדד למשולם ושאל אותו: "אתה יודע שנהגי ראש הממשלה הם חלק מצוות האבטחה של השב"כ? אתה לא חושב שיש פה בעייתיות?".

אחרי שעו"ד חדד שאל שאלה נוספת על קשרי הנהגים וכספית, התנגדה עו"ד צבירן לקו החקירה החושף מקורות של עיתונאים. אך עו"ד חדד התעקש. "הנהגים האלו הם עדים בתיק", אמר, "אני לא יכול לשאול את העד שאלה פתוחה? מה זה קשור עם הטריק ובלי הטריק של הכחול".

בעקבות התערבות השופטת עו"ד חדד ניסח מחדש את שאלתו: "אם היית שומע שנהגים מסרו לו מידע, זה דבר שהיה מקפיץ אותך?". "לא", השיב נצ"מ משולם.

"לא היית אומר שזה מפר חיסיון שב"כ? הפרת אמונים? סעיף 117?", הוסיף ושאל חדד. משולם השיב תשובה שלא קידמה את ההגנה במאום (הוא לא ידע באופן פורמלי מה הסטטוס של נהגי ראש הממשלה, אם הם על תקן מאבטחי שב"כ או לא), אך מחוץ לאולם משפט המו"לים, במכונת התעמולה של תומכי נתניהו, נחל קו החקירה הזה הצלחה גדולה.

אלי ציפורי צייץ כי נהגים משיירת ראש הממשלה, שהם גם אנשי שב"כ, היו מקורות של כספית, והציוץ הופץ על-ידי יאיר נתניהו בתוספת המילים: "השב"כ מעורב בהפיכה נגד ראש הממשלה! ועדת חקירה עכשיו! האנשים האלה צריכים לעמוד לדין ולהשלח לכלא לשנים רבות". אחרי שהציוץ של נתניהו הבן דווח בכל אתרי החדשות המרכזיים, מחק אותו הצייצן.

67104-01-09

להורדת הקובץ (PDF, 1.48MB)

משפט המו"לים