עו"ד אילן בומבך שוב מאיים לתבוע את אתר "העין השביעית", הפעם בעקבות ידיעה שפורסמה אתמול באתר ועסקה בדברים שאמר בומבך בראיון על תביעה שהגיש בומבך בשם מרשו, וולטר סוריאנו, נגד "העין השביעית" – תביעה שהוגשה בשל דיווח של "העין השביעית" על תביעה נוספת שהגיש בומבך בשם סוריאנו.

ביום ראשון (19.5) התראיין עו"ד בומבך בתוכנית של אראל סג"ל בתחנת 103FM. הראיון ברדיו עסק בתביעה שהגיש עורך-הדין בשם איש העסקים סוריאנו נגד העיתונאי רביב דרוקר, אתר "העין השביעית", שוקי טאוסיג והחתום לעיל, על סך 320 אלף שקל. התביעה של סוריאנו הוגשה בעקבות דיווח קודם שהופיע באתר "העין השביעית", על תביעה אחרת שהגיש עו"ד בומבך בשם מרשו סוריאנו נגד דרוקר בלבד, בסך חצי מיליון שקל. קודם לכן, בסמוך לאחר הגשת התביעה, כבר איים עו"ד בומבך בשם מרשו סוריאנו להגיש תביעה בגין הדיווח על אותה תביעה נגד דרוקר ו"העין השביעית".

הידיעה שפורסמה אתמול ב"העין השביעית" הביאה את טענותיו של בומבך, ולצדן עובדות הסותרות אותן. במכתב ששיגר אתמול עו"ד בומבך לעו"ד אלעד מן, יו"ר עמותת "העין השביעית" ובא-כוחה, הוא טוען כי הידיעה שפורסמה באתר "העין השביעית" על הראיון אצל סג"ל, שכותרתה "כמו שהוא אמר, רק להפך", וכותרת המשנה שלה קוראת "שירות לציבור: טענותיו של עורך-הדין אילן בומבך – ולצדן האמת", כוללת "דיבה כעורה ובוטה ביותר" כלפיו.

עו"ד בומבך חולק על הנטען בידיעה, כאילו הציג מצג שווא בראיון שקיים עם סג"ל, וטוען כי האמת ניצבת דווקא לצדו בכל אחד ואחד מהמקרים שבהם נטען כי סילף את העובדות או לא דייק בהן. בין היתר שב ומציג עו"ד בומבך מסקנות שווא שאליהן הגיע, כאילו אתר "העין השביעית" קיבל את כתב ההגנה של דרוקר מהעיתונאי עצמו. עוד טוען עו"ד בומבך כי כתב התביעה שהגיש נגד דרוקר ו"העין השביעית" עלה לאתר רק לאחר הראיון ברדיו, בעוד שבפועל הוא עלה לאתר קודם לכן. כמו כן קובל עו"ד בומבך על כך שהדיווחים על אודות התביעה שהגיש נגדנו בשם סוריאנו "מגויסים" לצד אחד, הצד של "העין השביעית".

"היה ולא תורידו את הכתבה מהאוויר באופן מיידי ותתנצלו על עצם העלאתה, בכוונתי לתבוע אתכם על הוצאת הדיבה המכוערת כלפי, וכלפי מרשי", חותם עו"ד בומבך את מכתבו.

* * *

מכתבו של עורך הדין בומבך

להורדת הקובץ (PDF, 184KB)