העיתונאי יגאל סרנה, שנתבע על-ידי בני הזוג בנימין ושרה נתניהו בטענה להוצאת דיבה, מבקש למחוק מכתב ההגנה שלו טענות הקשורות לבעלה הקודם של שרה נתניהו.

בני הזוג נתניהו הגישו נגד סרנה תביעה לפיצוי בסך כ-280 אלף שקל בשל פוסט שפרסם בעמוד הפייסבוק הפרטי שלו, ובו טען כי שיירת ראש הממשלה נעצרה בשעת לילה ו"נפלט ממנה בחושך אל כביש 1, בצעקות, גבר לא צעיר שהוא עילת הכל, כי אשה אחת לא רוצה שהוא יישאר איתה".

בכתב ההגנה המקורי שהגיש סרנה לבית-המשפט באמצעות באי כוחו, עורכי-הדין אביגדור פלדמן וליאור אפשטיין, נכלל בין היתר סעיף שבו נכתב כך:

ביחס לעולם הלא רציונאלית שבו שרויה התובעת, יוכיח זאת הנתבע גם באמצעות יומן שכתבה התובעת עת היתה נשואה לבעלה הקודם דורון נויברגר, ראוי להעיר כי אחד מבאי כוח הנתבע ייצג את דורון נויברגר כאשר ביקשה התובעת לאסור את פרסום יומנה במסגרת ספר שכתב בעלה לשעבר. לבסוף הושגה הסכמה לאי פרסום, משום שבאותה עת לא היה התובע ראש ממשלה ואשתו לא היתה אשת ציבור, כידוע מצב זה השתנה".

לאחר הגשת כתב ההגנה יצא עוזי בנזימן, העורך המייסד של "העין השביעית", נגד סעיף זה. "אין לדעת כיצד יתייחס בית-המשפט לקו ההגנה הזה", כתב בנזימן, "אך אין להתעלם מריח האיום העולה ממנו". בנזימן טען כי בהכללת סעיף זה בכתב ההגנה סרנה למעשה מאיים על בני הזוג נתניהו כי בידיו מצוי "נשק יום הדין", וכי הוא נכון לעשות בו שימוש אם ימשיכו בתביעה נגדו.

היום (19.2.17) פנו באי כוחו של סרנה לבית-המשפט וביקשו למחוק מכתב ההגנה שלהם את השורות המצוטטות לעיל. פלדמן ואפשטיין כתבו כי הם מבקשים זאת "לאחר שיקול נוסף ומטעמי אתיקה בלבד".

56211-03-16