ארי שביט עלול להיות מושעה מהשתתפות בפאנל התוכנית "שישי עם אילה חסון" בערוץ 10, אם יתברר כי הוא אכן העיתונאי הישראלי הנודע שלדברי כתבת ה"ג'ואיש ג'ורנל" דניאל ברין תקף אותה מינית. ב"הארץ" סירבו למסור מה יעשו אם יתברר כי שביט אכן תקף מינית. את תגובת שביט לא ניתן היה להשיג.

ברין אמרה ל"ידיעות אחרונות" כי היא אינה מעוניינת לחשוף את שמו של האיש, "כי התופעה הזאת מתרחשת יום־יום, בכל מקום בעולם ולכל אישה". עם זאת, בעקבות הדיווחים על הטענות של ברין פורסם באתר News1 כי העיתונאי שאליו כיוונה את דבריה הוא שביט, פובליציסט בכיר ב"הארץ" וחבר בפאנל התוכנית "שישי עם אילה חסון" בערוץ 10.

גורם בערוץ 10 מסר כי הדברים נבדקים כעת ואם יתברר כי אכן יש דברים בגו הם יפעלו במהירות, כפי שעשו במקרים דומים בעבר. ב"הארץ" סירבו למסור התחייבות דומה. בתשובה לשאלה האם שביט יושעה מכתיבה בעיתון במידה ויתברר כי הוא אכן תקף מינית, מסר עורך "הארץ" אלוף בן: "לא נשיב לשאלות היפותטיות. אם יהיה למה להתייחס, נתייחס". מו"ל "הארץ" עמוס שוקן מסר תגובה דומה: "אין לי מה לענות על שאלות היפותטיות".

מוקדם יותר היום פרסמנו כי "הארץ" היה עיתון הדפוס היחיד מבין העיתונים המרכזיים בישראל שלא פירסם הבוקר את דבר ההאשמות של ברין. לאחר פרסום הידיעה התפרסמו באתר "הארץ" בעברית ובאנגלית ידיעות בעניין.

עדכון (28.10): בליל יום רביעי פירסם "הארץ" הודעה של שביט בלשון זו: "לפני יותר משנתיים וחצי, בפברואר 2014, פגשתי את גברת דניאל ברין לשיחה בלוס אנג'לס. היום אני מבין, בצער, שפירשתי באופן שגוי לחלוטין את האינטראקציה בינינו באותה פגישה. עד שקראתי השבוע את המאמר אותו פרסמה, חשתי שהיה לנו מפגש ידידותי שכלל, בין היתר, גם יסודות של חיזור. לרגע לא חשבתי שמדובר בהטרדה מינית. אבל את מה שאני ראיתי כחיזור, ברין ראתה כהתנהגות לא הולמת ואף מטרידה מצדי.

"כמי שמכבד כל אשה וכל אדם, וכמי שסולד מהטרדות מיניות, אני מתנצל מעומק לבי על אי-הבנה זו. לא התכוונתי לעשות דבר שאינו מקובל על גברת ברין ובוודאי שלא הייתה לי כל כוונה לגרום לה לתחושת אי נוחות או לפגוע ברגשותיה".