כל עיתוני הדפוס, למעט "הארץ", דיווחו הבוקר על האשמות של עיתונאית אמריקאית אשר טוענת כי עיתונאי ישראל מפורסם תקף אותה מינית בעת שבאה לראיינו.

ב"ידיעות אחרונות" דיווחו על הפרשה על פני מרבית כפולת האמצע של העיתון, ואף כללו הפניה בולטת בעמוד השער. "'העיתונאי הישראלי הבכיר', הכתבת היהודייה והתקיפה המינית במלון", נכתב בכותרת ידיעה מאת איילה אוראל וציפי שמילוביץ. לפי "ידיעות אחרונות", העיתונאית המאשימה, דניאל ברין, אמרה לעיתון "אני לא מעוניינת לחשוף את שמו של האיש, כי התופעה הזאת מתרחשת יום־יום, בכל מקום בעולם ולכל אישה. היו פעמיים בחיי שהרגשתי מאוימת פיזית, וזו הייתה אחת מהן". הן הדיווח ב"ידיעות אחרונות" והן ההפנייה לדיווח כללו תצלום של ברין וציטוטים מובלטים מטענותיה.

ב"ישראל היום" הסתפקו בטור צד בעמוד 15, ללא תצלום או ציטוט מודגש וללא הפניה מהשער. "עיתונאית אמריקנית: עיתונאי ישראלי תקף אותי מינית כשביקר בארה"ב", נכתב בכותרת הידיעה, מאת ארז לין וסוכנויות הידיעות. הידיעה ב"מעריב", מאת יוסי חטב, היתה מעט יותר בולטת, ופורסמה בתחתית עמוד 17 של העיתון, תחת הכותרת "הותקפתי מינית בידי עיתונאי ישראלי מפורסם".

בעיתון "הארץ", לעומת זאת, לא דווח כלל על טענותיה של ברין.

עדכון, 27.10: לאחר פרסום הידיעה שלעיל דווח באתר "הארץ" על הפרשה.