ביוני 2010, במסגרת תביעת הדיבה שהגיש נגד פרשן "הארץ" אמיר אורן, עלה על דוכן העדים עורך "מעריב" לשעבר אמנון דנקנר. דנקנר העיד בין השאר על מערכת היחסים שלו עם בני משפחת נמרודי על רקע משפטיהם של עופר ויעקב נמרודי בחשד לפלילים במסגרת "פרשת האזנות הסתר" (עוד על משפט דנקנר ו"מעריב" נגד אמיר אורן, בכתבה "ידוע כאדם רומנטיקן"). על יחסו ליעקב נמרודי באותה תקופה אמר דנקנר: "אני ראיתי טרגדיה של אדם זקן הולך ומתעוור, שבנו יקירו, שכיית חמדתו, הדבר הכי חשוב לו בחיים, חטא והסתבך וסיבך אחרים והוא היה שבור ורצוץ מזה, והייתי מלא רחמים אליו והייתי מלא חום אליו, כי ראיתי טרגדיה אנושית".

לדברי דנקנר, עורך "מעריב" דאז, יעקב ארז, התלונן בפניו כי מנסים לכפות עליו את אבי בטלהיים כסגן, וביקש ממנו לשוחח על כך עם יעקב נמרודי. כשנפגש דנקנר עם נמרודי שמע ממנו כך: "אני אגיד לך את האמת, אני חשבתי שמן הראוי למנות סגן, כנראה שיעקב ארז לא משתלט על העניינים. בעיקר מה שכואב לי זה שאין סיקור של משפטו של בני".

לפי עדותו, נמרודי אמר לו שסיקור משפט בנו הוא "דל ועלוב" והוא עצמו הסכים וחשב שסיקור המשפט היה "סיקור דל". משום כך, העיד, "אמרתי ליעקב נמרודי [...] אתה יודע מה? אז כדי שגם אתה תהיה מרוצה וגם יעקב ארז יהיה מרוצה שלא ימנו לו סגן, אני אבדוק את הידיעות ונראה איך אפשר להכניס את זה לסיקור יותר טוב. וכך עשיתי".

דנקנר התייחס בעדותו ליכולותיו העיתונאיות של כתב "מעריב" לשעבר גידי שמרלינג, כיום ראש מערך ההסברה של ראש ממשלת ישראל, שמונה לסקר את משפט נמרודי. "הוא התחיל להעביר ידיעות, ואני הייתי רואה את הידיעות, ועל-פי מה שנכחתי בבית-המשפט, ערכתי את הידיעות", אמר דנקנר, והסביר כי הפיקוח והעריכה שהחיל על הדיווחים של שמרלינג על משפט נמרודי עוררו התנגדות אצל הכתב.

"ההתמרמרות של הכתב, כן, על זה שתיקנתי לו דברים שהוא לא הבין בכלל, קורה", נזכר דנקנר בעדותו ובהמשך הסביר: "אנשים שאין להם ניסיון. אין להם ידע במשפטים, הם גם רוצים להוכיח איזה עזוז נפש מיוחד בזה שהם יראו שהם נאחזים בנוסח שהם כתבו, ורק הוא הנכון, כך קרה. [...] אחרי, נדמה לי מספר שבועות, אולי אפילו פחות, שבועיים-שלושה, לא זוכר בדיוק, גידי שמרלינג התפטר, וראובן שפירא מונה לסקר את המשפט. ואחרי פעם או פעמיים החלטתי שהוא מדייק ולכן אני מיותר בתמונה".

עוד העיד דנקנר על עניינים נוספים שנויים במחלוקת הקשורים להתנהלותו העיתונאית. כשנשאל על נסיבות פיטורי הפרשן לענייני משפט משה נגבי, והתבקש לענות אם הוא זוכר שהיה זה יעקב נמרודי שהחליט לפטרו, אמר העד: "גם אני הייתי מפטר אותו, גם אז וגם היום".

על השמועות כאילו קיבל תמורה כספית בסך מיליון שקל עבור תמיכתו במשפחת נמרודי, העיד דנקנר כי "באותה תקופה היה לי סכסוך קשה עם מנכ"ל 'מעריב' דאז, רוני קליינפלד, על שכר שהגיע לי תמורת כתבות במקומון הירושלמי שלנו. הוא סירב לשלם, המציאות הזאת שבה עושקים אותי מצד אחד בתוכו ומצד שני בחוץ אומרים שאני מקבל סכום דמיוני כזה, הרגיזה אותי מאוד".