07.05.2014 גוף אגרסיבי יותר "ישראל היום" ממשיך להשתמש בהצעת החוק נגדו | "ידיעות אחרונות" ממשיך למכור תוכן שיווקי | "דה-מרקר" מנתח את עסקת יד2–אקסל שפרינגר שוקי טאוסיג
05.05.2014 שפה זרה "ישראל היום" מתמודד בפחדנות עם מחלת השכחה | "הארץ" זוכר שהוא ישראלי | "ידיעות אחרונות" מוגש לכם בחסות | העיתונים החרדיים עזבו את הארץ שוקי טאוסיג
05.05.2014 החלום הציוני מוסף מיוחד ליום העצמאות של "ידיעות אחרונות" – חלק מעסקת המיליונים עם הקרן הקיימת לישראל. קק"ל: "ידיעות אחרונות" יזמו איתמר ב"ז
28.04.2014 המציג אינו מדען במשרד המדע החליטו להסתיר מידע על אופי והיקף שיתוף הפעולה עם קבוצת "ידיעות אחרונות", על אף שמקורות המימון שלו הם כספי ציבור איתמר ב"ז
28.04.2014 החיה שועטת פרסום סמוי באתר ynet מבית "ידיעות אחרונות" לקראת תום השנה הראשונה לכהונת ערן טיפנברון בתפקיד העורך הראשי – תמונת מצב: חברות מסחריות, מוסדות ללא כוונת רווח ומוסדות ממשלתיים נפגשים על התפר שבין עיתונות לשיווק. התוצאה חסרת תקדים איתמר ב"ז
28.04.2014 המוסף "מסלול" כמשל הסכם פרסום של כ-2 מיליון שקל בין רשות הטבע והגנים ל"ידיעות אחרונות" חושף את האופן שבו קיימת בעיתון "הפרדה ברורה בין המערכת לבין המחלקה המסחרית" איתמר ב"ז
23.04.2014 האינסטה של המדינה יותר קוראים מ"ידיעות אחרונות", יותר חינם מ"ישראל היום": כתב האופנה איתי יעקב חקר את חשבון האינסטגרם של בר רפאלי וקהילת המגיבים שרוחשת סביבו איתי זיו
10.04.2014 משהו מקולק"ל את שתילי היח"צ של קק"ל אסור לנטוע באדמה נטולת הפניות של החדשות הטלוויזיוניות | ההיבטים החוקיים של הדרת נשים בכלי התקשורת | תזכיר חוק רשות השידור ממשיך את ההתעלמות מתקופת הדמדומים אלעד מן
09.04.2014 החותם שישאירו העיתונים מחלקים אשמה | "ממון" מציג ידיעה ביקורתית | "ישראל היום" מתגונן מאיום פוליטי חדש | גונן גינת תורם מרק שוקי טאוסיג
09.04.2014 עקר את הגדר חשיפת ההסכמים של חברות החדשות עם קק"ל מלמדת על הנזק העצום שמחוללת תופעת "התוכן השיווקי" בנוף התקשורת בישראל ענת באלינט
08.04.2014 מפלצת על הגבעה אולמרט ממשיך להסתבך | 900 אלף ישראלים מעידים שהם רעבים | שיתוף הפעולה בין "ידיעות אחרונות" לחברת מזון גדולה מגיע לשיא איתמר ב"ז
02.04.2014 הדג והכריש סריקת מערכות: חדשות 2 | המנגנון הכלכלי המושחת של התקשורת לא נמצא אצל בלוגר חרדי בניו-יורק שלמה מן
19.03.2014 מתחת לשולחן מדוע מבצע "שולחן משפחתי" של אוסם ו"ידיעות אחרונות" הוא ג'אנק-פוד חלול ומתנשא ציפה קמפינסקי
18.03.2014 רווח וכאב תחרות ה"ברנדקמאו" מכתירה את הסרטים המובילים בתחום הפרסום הסמוי, שבניגוד מפתיע להתפשטותו בעולם העיתונות, בעולם הקולנוע הוא במגמת ירידה עקבית איתי זיו