נראה שב"ידיעות אחרונות", העיתון שעורכיו סבורים כי אינו כולל תוכן שיווקי סמוי, שוב בחרו באופן עצמאי להתמסר לסיקור מקיף של מיזם שמארגניו רכשו ליטרה נאה של מודעות. הקורבן הפעם הוא שוב המוסף המגזיני היומי, "24 שעות". בכל יום חמישי מוקדש מוסף זה לסיקור מקדים של אירועי סוף-השבוע שבפתח, בדרך כלל בפרישה ארצית כלשהי. היום מוקדש המוסף כמעט כולו לאירוע "לילה לבן" שמארגנת עיריית תל-אביב–יפו – מיזם מושקע שבשנים האחרונות גם משך לא מעט ביקורת מצד פעילים מקומיים.

שערי "24 שעות" לרגל "לילה לבן", 2013 (מימין) ו-2014

שערי "24 שעות" לרגל "לילה לבן", 2013 (מימין) ו-2014 (לחצו להגדלה)

כל התוכן המערכתי במוסף, המחולק גם לבתיהם של מנויי העיתון בנגב, בגליל ובשאר אזורי הארץ שאינם גוש-דן, מוקדש לפירוט האירועים השונים שייערכו הלילה בתל-אביב. לקדימונים צורפו ארבעה ורבע עמודים של פרסומות גלויות (פרסומת נוספת, בת עמוד, נדפסה בקונטרס החדשות). שמו של עורך "24 שעות" ביומיום, מאיר אברג'יל, נעדר ממיקומו הקבוע.

בשער המוסף – תצלום מעובד של זהרורים בנתיבי איילון בלילה – חסר רק הסלוגן "עיר ללא הפסקה" כדי להופכו זהה לפרסומת (גלויה) לחיים המשוגעים בעיר תל-אביב. מי שידפדף לכפולת האמצע של קונטרס החדשות יקבל גם את זה: "לא עוצרת תל-אביב", נכתב שם בכותרת גדולה בלבן (לילה) ובוורוד (גאווה?), המקדמת שיתוף פעולה תוכני של העיתון עם הפקת האירוע.

"במסגרת שיתוף פעולה שנערך לראשונה בין עיריית תל-אביב ל'ידיעות אחרונות' יוקרנו אלפי התמונות שיצלמו צלמי העיתון אונליין על שלושה מסכי ענק שיהיו פזורים במתחם שרונה, ברחוב רוטשילד 1 ובכיכר רבין", מציינת הכתבת המוניציפלית אדוה כהן, החתומה על הידיעה השיווקית, שבה נמצא מקום לשבץ מפה מיוחדת ("לאן תלכו הלילה?") והפניה המכוונת את הקוראים בחזרה ל"מוסף מיוחד לכבוד הלילה הלבן – '24 שעות'".

אין זו הפעם הראשונה בתקופה האחרונה שבה משרתים ב"ידיעות אחרונות" את עיריית תל-אביב. החלטה דומה קיבלו שם לפני שנה, וגם לפני שנתיים. מה שמתחדש השנה הוא ההצהרה על שיתוף הפעולה המסחרי, עלייה של מטילי השתן מהמקפצה של הילדים למקפצה האולימפית.