29.01.2021
mako רסס - הכל
21.01.2021
17.01.2021
14.12.2020
09.12.2020
לא "תוכן ממותג", לא "שיתוף פעולה" – פשוט פרסומת
מחקר חדש ומקיף של הרשות להגנת הצרכן קובע: הדרך לזיהוי פרסום סמוי – ציון מפורש של הגורם המסחרי שעומד מאחוריו, בתוספת המלה "פרסומת" • החוקרים מבהירים: רוב הציבור לא מצליח לזהות "תוכן שיווקי" • הממצאים הוגשו מטעם היועמ"ש כחלק מהתנגדות לפשרה בהליך ייצוגי נגד ynet
21.11.2020
18.11.2020
27.10.2020
21.09.2020
סוגה עילית עם חשבונית
גופי שלטון קנו סיקור בלמעלה מ-50 מיליון שקל • בין העיתונאים שהגישו תעמולה ממשלתית: הילה קורח, חיים אתגר, יואב לימור, אברי גלעד ולוסי אהריש • משרד הדתות ומשרד התפוצות קנו "סרטים תיעודיים" על יהדות, ברשות השנייה הכירו בהם כ"סוגה עילית" • בראש טבלת המרוויחים: קשת ורשת • קבוצת "ידיעות אחרונות" מאבדת אטרקטיביות • הגוף שהוציא הכי הרבה על תעמולה סמויה: משרד הכלכלה, שאחראי כמעט ל-20% מההוצאה הממשלתית
14.09.2020
26.05.2020
דבר שבטוח אנחנו רואים פחות ממנו זה תחקירים
הדבר המובהק היחיד שאני יכולה להגיד זה שכתבת מגזין טובה היא כזאת שקוראים אותה עד הסוף • לדרוש מקוראים היום לקרוא יותר מ-2,500 מילה, כשאנשים מתקשים לקרוא יותר מכותרת, זה ממש לא מובן מאליו • כמעט לא משנה מה הנושא, הקורא חייב להבין מהר מאוד שהוא הולך להרוויח מזה משהו, ללמוד משהו, להכיר מישהו באופן שהוא לא הכיר עד עכשיו או לגלות משהו על העולם שהוא לא היה מגלה בדרך אחרת • שיחות כתובות קצרות על עיתונות ותקשורת, כאן ועכשיו • והפעם: מאיה לקר
14.05.2020
11.05.2020
20.04.2020
16.04.2020