20.04.2016 עדות נוספת לחשיבות שידור ציבורי במדינה דמוקרטית בכל המהדורות ותוכניות האקטואליה בשבוע שעבר: 82 ערבים מתוך למעלה מ-3,000 מרואיינים • מדד הייצוג בשיתוף עמותת סיכוי וקרן ברל כצנלסון: שבוע 7 אורן פרסיקו
12.04.2016 "סדר יום" בראש הטבלה עלייה יחסית במספר ובשיעור המרואיינים הערבים בתקשורת העברית • מדד הייצוג בשיתוף עמותת סיכוי וקרן ברל כצנלסון: שבוע 6 אורן פרסיקו
05.04.2016 גלי צה"ל עולים, חדשות 2 יורדים "המוסף", "החדשות הלילה" ו"המטה המרכזי" צריכות להכפיל את מספר המרואיינים הערביים המופיעים בהן פי עשרים כדי להגיע לשיעור הולם של האוכלוסיה הערבית • מדד הייצוג בשיתוף עמותת סיכוי וקרן ברל כצנלסון: שבוע 5 אורן פרסיקו
29.03.2016 ערוץ 2 מידרדר לתחתית הטבלה מחוץ למהדורה המרכזית, רק ערבי אחד מתוך כ-650 מרואיינים • שיעור הייצוג הכללי בתקשורת המרכזית השתפר מעט ‒ גם בגלי-צה"ל • מדד הייצוג בשיתוף עמותת סיכוי וקרן ברל כצנלסון: שבוע 4 אורן פרסיקו
24.03.2016 אפס כפול עשר עשר תוכניות אקטואליה מובילות סוגרות שבוע ללא מרואיין ערבי אחד • "לונדון את קירשנבאום" מובילה, "נכון להבוקר" שוב סוגרת את הטבלה • מדד הייצוג בשיתוף עמותת סיכוי וקרן ברל כצנלסון: שבוע 3 אורן פרסיקו
17.03.2016 המובילים והמעניינים תוכנית האקטואליה המובילה של גלי-צה"ל, "נכון להבוקר", מובילה גם בהדרת ערבים: אפס מרואיינים בשבעה שבועות • התחנה הצבאית היא כלי התקשורת בעל השיעור הנמוך ביותר של מרואיינים ערבים • "אולפן שישי": שני מרואיינים בשבועיים • מדד הייצוג בשיתוף עמותת סיכוי וקרן ברל כצנלסון: שבוע 2 אורן פרסיקו
11.03.2016 20% מהאוכלוסייה - 2% מהסיקור התקשורת המשודרת בישראל מדירה את הציבור הערבי • בראש כלי התקשורת המדירים: גלי-צה"ל • יומני סוף השבוע ו"לונדון את קירשנבאום" מובילים, אבל ערוץ 10 צולע מאחור • בולטות לרעה: "שש עם", "הכל דיבורים" ו"נכון להבוקר" • מדד הייצוג בשיתוף עמותת סיכוי וקרן ברל כצנלסון: שבוע 1 אורן פרסיקו
11.03.2016 תכירו: מדד הייצוג התקשורת הישראלית בשפה העברית מתעלמת מחמישית מהאוכלוסייה • לעובדה זו יש אחראים, והיא אינה גזירת גורל • "העין השביעית", יחד עם עמותת סיכוי, קרן ברל כצנלסון ויפעת מחקרי מדיה, מציגים את פרויקט "מדד הייצוג" ‒ במטרה לשנות את המציאות של סיקור הערבים בתקשורת העברית אורן פרסיקו
07.03.2016 האנומליה הגל"צית אודי קלינסקי, יוצר "הגל"צניקים", מספר על תהליך הפקת הסדרה • "הדבר שמבחינתי היה תגלית אמיתית זו הבנה מדוע לעיתונאים בתחנה יש נטייה לכיוון השמאלי" • מתוך "קול העין" כתב "העין השביעית"