21.10.2015
ישראל כץ רסס - "העין השביעית"
20.10.2015
15.10.2015
14.10.2015
הערוץ של המדינה
גופים ממשלתיים שילמו למעלה מ-10 מיליון שקל לחברת קשת לשם קידום קמפיינים שלטוניים וראיונות עם בעלי תפקידים בכירים • המינוח המכובס: "שיתופי פעולה" • המסרים: על גבול התעמולה • התוכניות הנגועות: "אנשים", "חי בלילה", "האח הגדול", "מאסטר שף", "הבוקר של קשת" ועוד • גם עמותות אימצו את השיטה • כך משפיע כסף ציבורי על תמהיל התכנים בטלוויזיה המסחרית • קשת: "פעלנו באישור"
13.10.2015
21.04.2015
12.04.2015
09.04.2015
08.04.2015
07.04.2015
25.02.2015
24.02.2015
17.12.2014
20.10.2014
17.10.2014