10.03.2016 למצוא מחדש את ה-DNA הטכנולוגיה לא מייצרת רק מכשירים, אלא גם תרבות • ציפה קמפינסקי היא עיתונאית • מגמות 2016 מגמות 2016
09.03.2016 לראות את הנתונים דאטה, ויזואליזציה והרשת החברתית • קרין נהון, חוקרת פוליטיקה של המידע • מגמות 2016 מגמות 2016
08.03.2016 שאלה של זהות הנראות והשפה הגרפית בפרינט ובדיגיטל הולכות מתקרבות • רונן מזרחי הוא מעצב • מגמות 2016 מגמות 2016
07.03.2016 האינטרנט בולע את הכל דפדפן מול אפליקציה, יצירה מול אוצרות, פלטפורמה מול מרכז מידע, עיתונאי מול אלגוריתם • גריג דוידוביץ', מנכ"ל RGB • מגמות 2016 מגמות 2016
05.03.2016 פחות עיתונאים, יותר חדשות עיתונאים פחות חופשיים לכתוב על נושאים שיש להם השלכות עסקיות על גוף התקשורת שבו הם עובדים • אמיר טייג, עיתונאי מדיה וטכנולוגיה • מגמות 2016 מגמות 2016
02.03.2016 המודל הכלכלי כבר כאן הפרסונליזציה יוצרת תהליך של בידוד תודעתי • ענת באלינט, חוקרת תקשורת • מגמות 2016 מגמות 2016
01.03.2016 אין יותר עיתונאי שלא מקיים דיאלוג כלי התקשורת הישנים מיצו את עצמם, הם הגיעו לשיא היכולת שלהם • עודד קרמר, מהנדס קריאייטיב • מגמות 2016 מגמות 2016
29.02.2016 כולם מדברים על דאטה המגמה הכי חזקה היא בכלל לא טכנולוגית. מדובר בתוכן שיווקי • יובל דרור הוא חוקר תקשורת • מגמות 2016 מגמות 2016
27.02.2016 התוכן יתפרק הרשתות החברתיות משנות את העבודה העיתונאית • שאול אמסטרדמסקי, עיתונאי כלכלי • מגמות 2016 מגמות 2016
25.02.2016 קללה מודרנית תגבר המגמה בה שניים-שלושה טאלנטים מרוויחים משכורת סבירה וסביבם המון עבדי תוכן • גדי שמשון, חלוץ אינטרנט • מגמות 2016 מגמות 2016
24.02.2016 הצנזורה האפורה האנשים שנמצאים בעמדות השפעה צריכים לבחון בכנות אם הם מרגישים יותר מדי בנוח עם העובדים שלהם • עידו קינן, חיית רשת • מגמות 2016 מגמות 2016
23.02.2016 האלימות נגד עיתונאים גוברת כל הקשר הזה של הון-שלטון-עיתון – הריכוזיות הקלסטרופובית שקיימת בישראל – חוסם וחונק יזמות ורעיונות • טל שניידר, עיתונאית עצמאית • מגמות 2016 מגמות 2016
22.02.2016 תקשורת ההמון כאן כדי להישאר התשובות לשאלת המודל הכלכלי יגיעו מעיתונות עצמאית הפועלת כחלק מהחברה האזרחית • דניאל דור הוא חוקר תקשורת • מגמות 2016 מגמות 2016
21.02.2016 תוכן איכותי מבודל ואמין ראש הממשלה ושר התקשורת מסתמן כסכנה ברורה ומיידית לעיתונות החופשית • רותי יובל היא עיתונאית חוקרת • מגמות 2016 מגמות 2016
18.02.2016 ממוקד, ממותג, ויזואלי הסכנות לחופש העיתונות לא משתנות, אבל מתעצמות • שגיא אלבז, חוקר תקשורת • מגמות 2016 מגמות 2016