15.10.2015
משרד העבודה והרווחה רסס - "העין השביעית"
14.10.2015
הערוץ של המדינה
גופים ממשלתיים שילמו למעלה מ-10 מיליון שקל לחברת קשת לשם קידום קמפיינים שלטוניים וראיונות עם בעלי תפקידים בכירים • המינוח המכובס: "שיתופי פעולה" • המסרים: על גבול התעמולה • התוכניות הנגועות: "אנשים", "חי בלילה", "האח הגדול", "מאסטר שף", "הבוקר של קשת" ועוד • גם עמותות אימצו את השיטה • כך משפיע כסף ציבורי על תמהיל התכנים בטלוויזיה המסחרית • קשת: "פעלנו באישור"
10.07.2015
21.10.2014
מה הכסף שלך עשה היום
נתונים חדשים מגלים אילו עיתונים זוכים לנתחים המובחרים של תקציבי הפרסום הממשלתי • בראש הנהנים: "ידיעות אחרונות" • העיתון הפופולרי בקרב עובדי משרד האוצר ומשרד ראש הממשלה: "הארץ" • השוואת מחירים מוכיחה שוב כי ב"ישראל היום" גובים מהמפרסמים מחירים נמוכים במיוחד, באופן המעורר תהיות בנוגע למודל העסקי של החינמון • "ישראל היום": אין תגובה
11.03.2014
31.01.2014
25.08.2013
23.08.2013
28.07.2013
09.05.2013
18.12.2012
04.10.2009
01.11.2006
01.07.2004
הנקראים השבוע
-
1
-
2
-
3
-
4
-
5