29.03.2012 מימון ישיר האומנם יעניק גורם חיצוני מימון לאתר חדשות, ו"ייתן לו חסות", בלי לדרוש את ליטרת הבשר שלו? יעל אונגר
13.03.2012 ברוכים הבאים לג'ונגל על תופעת המיתוג הסמוי, הדרך החמקמקה שבה עובדים מותגים, קו ההגנה הרעוע של ynet והכדור שבכירי כלי התקשורת בטלוויזיה ובאינטרנט יורים לעצמם ברגל ענת באלינט
01.04.2010 העיתון של עם הספר זו אינה הפעם הראשונה שהעיתון "ידיעות אחרונות" מקדם – תחת מעטה של שאיפות ספרותיות נשגבות וכמובן אובייקטיביות ומלאות רצון טוב – את הוצאת הספרים של הקונצרן "ידיעות אחרונות" רז שפייזר
13.04.2009 מרשם לאסון מחקר באוניברסיטת חיפה מצא: למעלה מ-70% מהכתבות על תרופות הן למעשה "תוכן שיווקי", כלומר פרסום סמוי המונע מהקורא מידע חיוני. "העיתונאים לא כותבים מספיק על סיכונים ולא שואלים את השאלות הנכונות", אומרות החוקרות אורן פרסיקו
04.08.2008 לכל אדם יש שם, ועוד כמה כל עבודה מכבדת את בעליה, אם כי יש כאלה שפחות. כמה פחות? מספיק בשביל לחתום עליה בשם בדוי. אבל מה קורה כשהשם הזה כבר תפוס? תשאלו את יובל דרור יובל דרור
30.01.2008 מתי נחזור לחשוב לבד תחזיות, פרשנויות, ותלונות על עודף פרשנויות לקראת דו"ח וינוגרד | השלג נחת – מה עושים איתו? | תוכן שיווקי גלוי וסמוי אורן פרסיקו
01.01.2005 מדוע לא יבוא פורים פעמיים בשבוע מסרים פרסומיים, המחופשים לתכנים טלוויזיוניים תמימים, משולבים כבדרך שגרה בשידורים משום שגורמי הפיקוח לא עומדים בלחץ המפרסמים והפרסומאים איתי רום ומתן שירם