אתר "וואלה" ישלם 20 אלף שקלים לעורכו לשעבר אבי אלקלעי, כך הוחלט בהסכם פשרה. שמו של אלקלעי עלה לאחרונה לכותרות הן בעדויות משפט המו"לים, והן משום שביהמ"ש החליט בתביעה נפרד לחייב את יאיר נתניהו לפצותו ב-250 אלף שקלים בגין דיבה (על החלטה זו הוגש ערעור שטרם הוכרע).

בחודש יולי האחרון הגיש אלקלעי תביעה נגד חברת וואלה תקשורת בע"מ, המפעילה את האתר, בדרישה לקבל כ-41 אלף שקלים בגין ימי חופשה שלא שולמו לו והוצאות נוספות שבהן חויב לדבריו שלא כדין.

אלקלעי, שייצג את עצמו בתביעה, הצהיר כי היה העורך ראשי של אתר "וואלה" בשנים 2014-2016 (אף כי בזמן אמת הכחיש זאת) והוסיף כי מאז שנת 2016 ועד שפוטר מהאתר בתחילת 2021 עבד כעורך שירותי הטלוויזיה באתר. לדבריו עם פיטוריו גילה כי לא שולמו לו כל ימי החופשה שצבר, וזאת בניגוד להסכם ההעסקה שלו. עוד טען כי החברה חייבה אותו בחלק מעלות שיפוץ שמשת הרכב שקיבל ממנה.

מהסכם ההעסקה שנחתם בשנת 2014 בינו לבין טלטל ערוצי תקשוב בע"מ (החברה שהקימה את "וואלה" והפעילה את האתר באותה תקופה), עולה כי עבור התפקיד של "מנהל/עורך וואלה TV" התחייבה החברה לשלם לו שכר בסיס של 30 אלף שקלים ברוטו, ובנוסף, בין יתר התנאים, גם "גמול גלובלי חודשי" בסך 5,000 שקלים עבור שעות נוספות.

ב"וואלה" טענו, באמצעות עו"ד מאיה בית-און, כי ההסכם עם אלקלעי אינו מאפשר את צבירת ימי החופשה בהיקף שהוא טוען. אשר לתשלום בגין תיקון הרכב, נטען כי ב"וואלה" פעלו כדין.

לפני ימים אחדים הודיעו הצדדים כי הגיעו להסכם פשרה לפיו ב"וואלה" ישלמו לאלקלעי תשלום נוסף של 20 אלף שקלים כנגד חשבונית. ההסכם קיבל תוקף של פסק-דין.

14051-07-21