תוכנית מיוחדת של "קול העין" המוקדשת מתחילתה ועד סופה לברווזים העיתונאיים הבולטים והמגוחכים בתולדות העיתונות העברית, עם גיחות לחו"ל: המסמכים המזויפים שהפילו את בן כספית, רזי ברקאי והמהרישי יוגי, המקומון שחשף שנתניהו הוא סוכן חרש אמריקאי, פאטמה צימרמן, הגחל המקורי שהצית את השריפה בכרמל, השרוף וממשיכי דרכו בימינו, הרב ומחנה הנודיסטים, משה פרימו והאוהדים שהגחיכו אותו בשידור חי וכיוצא באלה חדשות מזויפות.

משתתפי התוכנית מעניקים שלל פרסים ועיטורים לברווזאים מצטיינים, מסבירים מדוע עיתונאים נופלים שוב ושוב בפח שמטמינים להם סאטיריקנים וטרולים – וגם פותרים סוגיות חשובות כמו מה קורה כששמים חמאה מחוץ למקרר, לאן נעלם הילד שייבש את חתולו בתנור האפייה, ומי לא ישב על קוסקוס עם אמו של שחקן הכדורגל ירין חסן. התשובות בפנים.

ערכו והגישו: איתמר ב"ז ונמרוד הלברטל. משתתפים: רפי מן, אורן פרסיקו, עידו קינן, ענת באלינט, שלומי ברזל, שוקי טאוסיג וחן ליטבק. קריין אורח: עדי נוי

"קול העין" היא תוכנית משותפת ל"העין השביעית" ולקול-הקמפוס (106FM), רדיו הסטודנטים של בית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי, המכללה למינהל. התוכנית משודרת בקול-הקמפוס מדי שבוע בימי חמישי בשעה 12:00, וזמינה להאזנה באתר התחנה ובאתר "העין השביעית". ניתן גם להתחבר לפיד ה-RSS של "קול העין" באתר icast. עורכת מוזיקלית: חן ליטבק.