ההתרגשות באולפן גלי-צה"ל היתה היום גדולה. באמצע תוכניתו של אראל סג"ל פנה המגיש למפיק לוזי גוטנמכר ושאל: "נתחיל לתת רמז למה עומד לקרות פה? אפשר להגיד?". "מה אתם מתרגשים?", תהה חיים לוינסון, שהתארח היום לצד סג"ל בעמדת ההגשה. "כי בעוד כמה דקות", השיב סג"ל, "עכשיו-עכשיו, אנחנו עומדים לשוחח עם נשיא ארצות-הברית מר דונלד טראמפ, מהמטוס".

"גוד מורנינג מיסטר פרזידנט, וי אר מוסט גרייטלי אונורד דט יו דיסייד טו ספיק וית אס", פתח סג"ל את השיחה והמתין בסבלנות לתשובה. אחרי כמה שניות נשמע קול מהצד השני: "הלו...". סג"ל חזר על ברכת השלום ושמע מהנשיא כי העונג הוא בכלל שלו, כיוון שהוא מאוד אוהב את מדינת ישראל ונרגש להגיע אליה.

בשלב זה החלה שיחה בין השניים, סג"ל והנשיא כביכול טראמפ. סג"ל שאל מה המסר של הנשיא לעם ישראל והנשיא השיב ("עומדים מאחוריכם ב-100%"). סג"ל המשיך ושאל על העיסקה שהנשיא ינסה להשיג בין הישראלים לפלסטינים ואז טען הנשיא האמריקאי כי בדיוק קרא רעיון מעניין של אדם בשם משה פייגלין, רעיון שמאוד מצא חן בעיניו.

למשמע שמו של פייגלין ביקש סג"ל להעביר את רשות הדיבור למפיק גוטנמכר, אולם זה נאלם דום. סג"ל הודה ל"מיסטר פרזידנט" על ששוחח עמו ומסר לו שיבלה בנעימים בישראל. הנשיא טראמפ ניתק, וסג"ל מיהר להבהיר: "טוב, אנחנו מבינים שעשו עלינו פה... היה לנו פה כמובן בדיחה, עשינו פה בדיחה". חיים לוינסון פרץ בצחוק. "כשאתה מתחיל לדבר אתה לא יודע", אמר לו סג"ל, "אתה אומר 'אולי זה באמת, אולי זה לא באמת'. אבל תשמע, אם נפלנו פה בתחנה עם המהרישי סלי מרידור, אז אנחנו ריאיינו את הנשיא טראמפ כמעריץ של פייגלין".

גוטנמכר מלמל למיקרופון כי קיבל "מייל מהבית הלבן", ולמשמע טון קולו ביקש סג"ל לנחמו. "הכל בסדר לוזי", אמר לו, "לפעמים זה בריא לחטוף ביצה לראש". בהמשך הסביר סג"ל כי יום לפני כן קיבל גוטנמכר שיחת טלפון ומכתב מהבית הלבן, והתבשר כי יכול להיות שהנשיא טראמפ יתראיין לתוכנית. "לוזי מותק, הכל טוב, הכל סבבה", אמר סג"ל, "זה רדיו, לא ניתחנו פה מוח, עבדו עלינו. זה נחמד, לא קרה שום דבר. זה בסדר גמור. לוזי, הכל טוב אחינו".