18.03.2012 כאילו בלי התופעות לוואי יצרנית ציפרלקס וחברת קשת מכחישות כי המלצה על התרופה הפסיכיאטרית בסדרה "אמא'לה" היתה פרסום סמוי; היצרנית הסירה קישור לפרסומת לתרופה מאתר המקושר לסדרת סרטונים ב-ynet אורן פרסיקו
13.03.2012 ברוכים הבאים לג'ונגל על תופעת המיתוג הסמוי, הדרך החמקמקה שבה עובדים מותגים, קו ההגנה הרעוע של ynet והכדור שבכירי כלי התקשורת בטלוויזיה ובאינטרנט יורים לעצמם ברגל ענת באלינט
13.03.2012 בחרדה מתמדת "מעריב" מחסן את קוראיו | מוסף "עסקים" מבקר את "דה-מרקר" | "ידיעות אחרונות" נעל לסתותיו אורן פרסיקו
19.02.2012 גועל נפש תיכנסו לדיכאון כשתשמעו איך ynet וחנוך דאום מנצלים את הבמה העיתונאית כדי לקדם מותג של תרופה פסיכיאטרית אורן פרסיקו