01.09.2007 ידיעות אחרונות היום דעות שעוברות להתפרסם ליד הידיעות, מוסף נוער וולגרי, סקרים "כמו באינטרנט". ב"ידיעות אחרונות", המונופול הישראלי של העיתונות המודפסת, נערכים למלחמה בחינמונים תמר גוטמן
01.11.2006 הוא התחיל! המלחמה פרצה כש"דה מרקר" הוציא לאור ספר על הדוב החביב הלועג לתוכי הוורוד, שמופיע בערב ומקלקל את חיי המשפחה. שני העיתונים העבירו את ההתכתשות העסקית ביניהם לעמודי המערכת רן בנימיני
01.11.2005 גם הם באצילים ההנחה המובלעת בכל המוספים האלה היא, שחוכמה וכסף הולכים יחד. מי שיש לו כסף חייב להיות משופע בחוכמה ובמעלות נוספות, שראוי לחלוק אותן עם החלק הפחות חכם, ולכן גם עני יותר, באוכלוסייה. ההנחה הזאת לא רק מקוממת מבחינה מוסרית, היא גם מופרכת לחלוטין נחום ברנע
01.07.2005 המשפחות בתקשורת - הנמשל של משל התחתונים האם הטלוויזיה של השותפות סבן־ורטהיים תהיה שונה מהטלוויזיה של פישמן־שטראוס? האם הטלפון של דנקנר יהיה שונה מהטלפון של "בל סאות"? גדעון עשת
01.07.2002 מחלקת עסקים האם הממונה על ההגבלים יורה לעמוס שוקן להחזיר את ההלוואה לארנון מוזס? ואם כן, האם השלכות ההחלטה יגדילו או יקטינו את הקרטליזציה של העיתונות המודפסת? ההחלטה צפויה להתקבל החודש מיה רייזנר-אורן
01.07.2000 גדר המערכת גם לאחר תום ההשבתה ב"ידיעות אחרונות" נותרה בעינה השאלה מה פשר ההתלהבות שבה השתתפו כתבי העיתון במצור שהטילה ההנהלה על הבניין רן איציק
01.03.2000 איום על החופש הפוליטי במדינות מונרכיות וטוטליטריות הסודיות משמשת את השלטון כדי להתגונן מפני ביקורת ציבורית. הסתרת התהליכים מעיני הציבור מאפשרת את ריכוז הכוח ואת חופש המניפולציה המציינים משטרים כאלה ירון אזרחי
01.03.2000 אליעזר פישמן מאיים להעביר את עסקי התקשורת לחו"ל כותב לבן-אליעזר: משרד האוצר שם לו יעד להפקיע ללא תמורה רכוש פרטי אלעד בנבג'י
01.01.2000 אין להן מה להפסיד – פרט לכבלים כיצד מצליחות המשפחות בעלות חברות הכבלים לשמור על המונופול שבידיהן אלעד בנבג'י
01.01.2000 בעל המאה ה-21 ההיסטוריה של חברות הכבלים בישראל היא שילוב קלאסי של קוצר ראות ורשלנות של פקידים, תככנות של פוליטיקאים ומעוף של אנשי עסקים. בישראל מתייחסים אל העושר כאל מתנה משמים. אם יש להם, סימן שמגיע להם נחום ברנע
01.12.1997 מולטימדיה כניסתו של אליעזר פישמן ל"ידיעות אחרונות" מחריפה את הדאגה מפני ריכוזיות יתר, בעלות צולבת, חוסר שקיפות - ובעיקר מקווי הגבול המטושטשים בין עסקי הבעלים לבין מה שמתפרסם בעיתונים ברוך קרא