"בוחרים במשפחה", ארגון הנלחם נגד זכויות ללהט"ב, הגיע לפשרה עם אתר "וואלה" בתביעת דיבה שהגיש. הארגון, והיו"ר מיכאל פואה, תבעו מאות אלפי שקלים מ"וואלה" ומ"הארץ" משום שבדיווחים על הקמת תא סטודנטים בטכניון נכתב ש"בוחרים במשפחה" קשור למפלגת נעם. בארגון טענו שהזיהוי בינם לבין מפלגת ההומופוביה מזיק להם תדמיתית משום שלארגון ולמפלגה "אסטרטגיות הסברה שונות".

כעת הגיע הארגון לפשרה עם "וואלה". "בוחרים במשפחה" ויתרו על דרישותיהם לפיצוי כספי ולפרסום התנצלות. ב"וואלה" החליפו את המילים "תומכי נעם" בכותרת הדיווח במילים "ארגון ימין", והתחייבו לפרסם מאמר מאת פואה על "משפט הטבע וקול הדם" היוצא נגד פונדקאות וקובע כי משפחות להט"ב אינן למעשה משפחות.

התביעה הוגשה על-ידי פואה והארגון האנטי-חילוני "חותם", ש"בוחרים במשפחה" פועל במסגרתו. "בוחרים במשפחה" נלחם בהורות להט"בית. בראיון בעיתון החרד"לי "בשבע" תואר ארגון "בוחרים במשפחה" ככזה שהוקם "מול הסחף הפרו-להט"בי", ופואה כמי ש"נלחם באמצעות בג"ץ כדי למנוע גילוי עריות בהכשר המדינה, מתנגד להולדת 'יתומים' מתרומות זרע ותומך בגלוי בטיפולי המרה נפשיים לבעלי נטיות הפוכות" (עדכון: לאחר הפרסום פנה פואה ל"עין השביעית" ואמר כי הוא מתנגד לטיפולי המרה, וכי הכותרת ב"בשבע" שגויה משום שהוא תומך ב"טיפולי התאמה"). באתר האינטרנט של "בוחרים במשפחה", שבתוך אתר "חותם", מפנים את הגולשים לסרטונים על "דורסנות הלהט"ב" ו"הטרור הלהט"בי".

המאמר של פואה יתפרסם, לפי ההסכם, במדור היהדות של אתר "וואלה" ויופיע בדף הבית של האתר למשך שש שעות. במאמר מציג פואה משפחות בהן ילדים שנולדו בהליך פונדקאות כחלק ממהלך עולמי של "פירוק תא המשפחה". באופן אירוני, במאמר המניף דגל של קנאות ואי-קבלת האחר, משתמש פואה בטיעון כי משפחות פונדקאות הן תופעה שלילית משום שרק במשפחה "האדם מתחילת חייו לומד להכיר ולחיות מקרוב עם גווניה השונים של האנושות". אנושות שהומואים, לסביות, או סתם אנשים שאינם יכולים להרות בעצמם, אינם נכללים, לפי פואה, באף גוון שלה.

התביעה נגד "הארץ" ממשיכה להתנהל. ב"עין השביעית" התפרסמה בדיקה המראה כי בין "חותם" ומפלגת נעם ישנם קשרים משמעותיים, למרות הטענה שבבסיס כתב התביעה. ערן שוורץ, דובר "חותם", הגיב כי מדובר ב"הקשר מגוחך". לדבריו, "חותם" שייכים לזרם אחר מזה של נעם. בעוד מפלגת נעם צמחה מבית מדרשו של הרב צבי טאו מישיבת הר המור, חותם קשורה יותר לישיבת מרכז הרב, ממנה התפצלה הר המור.

ב"בוחרים במשפחה" הפיצו הודעה לעיתונות בעקבות הסכם הפשרה, בו נכתב בין היתר "אני שמח על הזכות להשמיע את קולה של המשפחה, גם באתר וואלה ומצטער על כך שזה ניתן רק בנסיבות כאלו". למרבה הצער, למרות המשתמע מהתגובה, כאילו ישנו חרם ב"וואלה" על פרסומים הקשורים לארגונים המטיפים לאפלייה, כבר פורסם בעבר מאמר של "בוחרים במשפחה" באתר.