התוכנית ה-16 במספר של "קול העין", הפעם בהנחיית איתמר ב"ז ואביעד טובי, נפתחת בשיחה עם עו"ד אלעד מן, היועץ המשפטי של עמותת "הצלחה" ויו"ר עמותת "העין השביעית". בעקבות הכרזתה של שרת המשפטים איילת שקד על הקמת ועדה לבחינת גבולות השיח הרצויים במרחב המקוון, משוחח עו"ד מן על האיזון בין ערך חופש הביטוי לערכים דמוקרטיים אחרים.

ד"ר דליה זליקוביץ, חברת מועצת הרשות השנייה, שוחחה עם המנחים ועם עו"ד מן על סוגיית פיצול התדרים – ההיתר שניתן לתחנות רדיו אזוריות לפתוח תחנות משנה, הנתון כעת במחלוקת ציבורית. אבי גרינצייג, כתב ועורך באתר "בחדרי חרדים", סיפר על קווי הנייעס ועל העתיד הצפוי לאמצעי תקשורת ייחודי זה לאחר פסיקת בג"ץ שפגעה במודל הכלכלי הבעייתי שעמד בבסיסו.

לסיום, בפינה האלטרנטיבית, מראיינים המנחים את ארנון סגל, בעל טור בשבועון "מקור ראשון". טורו של סגל עוסק בהר-הבית ובבית-המקדש השלישי תוך מתן ביטוי למגוון של דעות בנוגע לסוגיה. בשיחה עימו הסביר סגל כי השיח הישראלי בעניין הר-הבית פגום מן היסוד, סיפר כי הוא מקבל איומים ממוסלמים וטען כי בהר-הבית שולטים טרוריסטים.

"קול העין" היא תוכנית משותפת ל"העין השביעית" ולקול-הקמפוס (106FM), רדיו הסטודנטים של בית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי, המכללה למינהל. את התוכנית מפיקה רתם שרעבי, סטודנטית בבית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי, המכללה למינהל.

התוכנית משודרת בקול-הקמפוס 106FM מדי שבוע בימי שלישי בשעה 12:00, וזמינה להאזנה באתר התחנה ובאתר "העין השביעית".