ב-7 בדצמבר 2014 תקף חיל האוויר הישראלי מטרות צבאיות באזור דמשק. באותו היום, במערכת "ישראל היום" בתל-אביב, התכנסו העיתונאים לרגל יום-הולדתה של רכזת הכתבים שחר כהן. כמה ימים אחר-כך פירסם אורי משגב באתר "הארץ" ציטוט מהדברים שנשא באירוע העורך הראשי עמוס רגב:

לפעמים בסרטים אתה עובר בשוט אחד מהרגע של המסיבה לרגע של המלחמה. אנחנו כנראה לקראת מלחמה. וננצח בה. זה ברור. לפני שעתיים הפציצו ממש בדמשק, ובעוד שעתיים מי יודע מה יקרה, אז בואו נחגוג. מחר בחפירות לא יהיו עוגות כמו מלחמנינה. אז שיהיה במזל טוב, ורק דברים טובים".

רגב, לפי משגב, הכחיש שדיבר על מלחמה אפשרית בדמשק. "לא היה ולא נברא", צוטט עורך "ישראל היום", "קשקוש בלבוש". רגב, כך טען משגב, אמר שהתכוון בדבריו למלחמת בחירות או למלחמת התקשורת, ועמד על כך כי לא הזכיר את ההפצצה בדמשק ולו במלה.

מלים רבות נכתבו מאז על הפרשה. תמונה, לא כל שכן וידיאו, שווה אלף מלים. כפי שניתן לראות בסרטון שלעיל, הדברים שמשגב ייחס לרגב אכן נאמרו על-ידיו (בטון ידעני, יש לומר). אין ספק כי העורך הראשי של "ישראל היום", הנחשב למקורב ללשכת נתניהו, אכן התכוון בדבריו למלחמה צבאית ולא לשום סוג אחר של מלחמה, כפי שטען. לא רק שלא דייק בתגובתו למשגב, רגב גם לא דייק בתחזיתו הקודרת בנוגע למלחמה שכלל לא פרצה.

במקביל להכחשה הגורפת שהעביר למשגב, זימן העורך הראשי של "ישראל היום" כמה מעובדי המערכת לבדיקת פוליגרף. בעקבות תוצאותיה הוחלט לפטר שניים, את רכזת הכתבים כהן ואת כתב הספורט עמית לוינטל, בטענה כי הם האחראים להדלפת דברי רגב לעיתונאי "הארץ". השניים מכחישים את האחריות לדליפה מכל וכל.

לפני חודשים אחדים הגיש לוינטל תביעה נגד העיתון, באמצעות עו"ד איתי רימון, בדרישה לפיצויים בסך למעלה מ-250 אלף שקל. הבוקר הגישה כהן תביעה משל עצמה, באמצעות משרד עורכי-הדין חנוך ארליך, המתמחה בליטיגציה מסחרית ודיני עבודה. כהן דורשת למעלה מ-150 אלף שקל בגין פיטוריה.