27.06.2026 ערוץ 24 חויב לשלם חוב של כמיליון שקל לרשות השנייה בשורות רעות לערוץ 14: ביהמ"ש פסק כי הערוץ ישלם את חובו בשל ההפצה במערך עידן פלוס • מול ערוץ התעמולה תלויה תביעה של כ-6 מיליון שקל • השופט דחה את טענת ערוץ 24 כי מדובר ב"תביעה טקטית" שנועדה לחזק את התביעה מול ערוץ 14, כמו גם את הטענה כי הרגולטור היה צריך "להזכיר" לערוץ כי תמה תקופת הפטור שלו אורן פרסיקו