03.03.2010 סל העיתונים והבריאות התוכן השיווקי הוא רוצחה השקט של העיתונות. הוא לא כואב, סמוי מן העין, מיטיב להתמזג בסביבה העיתונאית, והוא ממכר. יום אחד, שלושה עיתונים, חמישה מוספי בריאות – מעט מאוד נחת רוח חנוך מרמרי
25.10.2009 מן המחלה יוצאים נשכרים גם אם נותרו עשרה קוראים אחרונים בעולם שלא יודעים זאת, כדאי לומר זאת מפורשות, למענם: מוסף פרסומי הוא מוסף שכולו מודעות, העובד כמו מונית שירות בין-עירונית: קודם ממלאים, ורק אז יוצאים לדרך חנוך מרמרי