26.04.2021 קץ לפרסום הסמוי או הכשר להטעיית הציבור? ביהמ"ש המחוזי דן במתווה המסדיר את התוכן השיווקי באתר ynet • השופט אמר כי לטעמו יש לקבל את עמדת היועמ"ש לפיה פרסום סמוי צריך להיות מוצג באופן ברור כפרסומת • להחלטה צפויות להיות השלכות רוחב על התופעה הפסולה, הנפוצה בכלל התקשורת הישראלית אורן פרסיקו
16.07.2018 עמותת הצלחה מצטרפת למתנגדים להסכם הפשרה שיכשיר פרסום סמוי ב-ynet ההסכם לא כולל פיצוי לנפגעים מהפרסום הסמוי באתר לאורך השנים, ולא ירתיע מהמשך הטעיה של הגולשים • הגילוי הנאות המוצע "מסורבל, משלב מונחים מסחריים עם עיתונאיים ואינו מספק אינדיקציה ברורה לכך שמדובר בפרסומת" אורן פרסיקו