04.04.2012 אכן, מדעיסט "'מוסף כלכליסט' בחר, במודע, שלא ללכת בדרך הפשטנית שבה מסוקרים נושאים מדעיים בעיתונות". תגובה לטור של יקי מנשנפרוינד אמיר זיו
28.03.2012 מדעיסט פטריות נבונות. עונג נצחי. רז הנישואים המושלמים. סוד האושר. חיי נצח. מוסף "כלכליסט" משיב את הקסם לעולם יקי מנשנפרוינד
11.12.2011 מחזר לי פרשן לא ברור אם היחס של עורך "מעריב" ניר חפץ לתחום איכות הסביבה נובע מזלזול בסביבה או בקוראים של "מעריב" יובל דרור
29.11.2011 להרוויח כותרת 25.11 | פגישת פסגה בין פת"ח לחמאס בכותרות | סיקור ביקורתי של יחס המדינה לבדואים | "כל אל-ערב" תוקף את המפלגה הקומוניסטית על יחסה למשטר הסורי יאסר עוקבי
11.09.2011 אני רק שאלה באתר "מקו" לא בחרו לציין את אסון ה-11 בספטמבר בכתבת סנסציה המפיצה קונספירציות מפוקפקות בשם עיתונות מזויפת. הם רק הציגו כמה שאלות קשות יקי מנשנפרוינד
02.08.2011 קסאם בדרום המחאה זוכה להנהגה ולביקורת | ב"הארץ" מגייסים את עמוס עוז | ו"ידיעות אחרונות" לועג לליכודניקים שוקי טאוסיג
24.07.2011 עצירה מסוכנת בשוליים דו"ח שהזמין ה-BBC קבע: סיקור נושאי המדע לוקה במתן משקל רב מדי לדעות שוליות של מדענים חריגים על חשבון עובדות מדעיות מבוססות. בישראל נראה שהמצב חמור אף יותר יקי מנשנפרוינד
12.04.2011 עיתונאים באפלה דווקא ביום היובל לשליחת האדם הראשון לחלל התגלו עב"מים ב"ידיעות אחרונות" יקי מנשנפרוינד
10.04.2011 מה שאסור לבניזרי גם בנושא אזוטרי כמו נבואות החורבן של תרבות המאיה אפשר לדון באופן אינטליגנטי, ולא באמצעות קשקושי ניו-אייג' כמו שבחרו לעשות ב"מעריב" יקי מנשנפרוינד
03.02.2011 בואו נשאל את המדען הזה לפחות שלושה כלי תקשורת מרכזיים עסקו השבוע ברצינות בהופעתם של, ובכן, עב"מים בכותל בירושלים. באמת יקי מנשנפרוינד
02.01.2011 מדעי המסגור קשה שלא להתרשם מהאופן שבו הצליחה העיתונות להימנע כמעט לחלוטין מלדון באספקטים המדעיים של אסון השריפה בכרמל, ואי-אפשר שלא לתהות על הקשר לאופן שבו היא מסקרת את ההתחממות הגלובלית יקי מנשנפרוינד
13.12.2010 בימים הקרובים ב"ידיעות אחרונות" מלבים את אש המחאה | ב"ישראל היום" מכבים | וב"גלובס" מתפרסם אותו התצלום פעמיים אורן פרסיקו
07.12.2010 בגובה דשא העיתונים ממשיכים להכין את החבל לאלי ישי | "ישראל היום" מכין את מצעדי הניצחון | ויש מי שחושבים על האסון הבא שוקי טאוסיג
31.10.2010 נביעות+בולשיט המים ה"מינרליים" הם ביסודם המצאה של אנשי שיווק ופרסום, כמו גם ה"מים בטעמים" וכעת ה"נביעות+אנרגיה". כך מוכרים לנו קפאין וסוכר בעטיפה בריאותית יקי מנשנפרוינד
09.06.2010 חוזה לך ברח עד כמה שזה יישמע טריוויאלי, העתיד, גבירותי ורבותי, עדיין לא כאן. זה לא מפריע לעיתונאים לאמץ, פעם אחר פעם, גישה הטוענת ההפך הגמור יקי מנשנפרוינד