18.10.2018
יוטיוב רסס - "העין השביעית"
17.09.2018
הרגלי צריכת המדיה של החברה הערבית בישראל נחשפים
לשכת הפרסום הממשלתית בדקה: ירידה בחשיפה במגזר הערבי לכלי תקשורת ישראלים בעברית ובערבית • אתרי החדשות המובילים בחשיפה: "פאנט" (50%), ואחריו ynet עם 23% ו"בוקרא" עם 17% • פייסבוק מעל כולם עם 60% • "פאנט" מוביל גם באפליקציות, אחריו – Wazcam, אפליקציית חדשות מתפרצות ודיווחי תנועה • עיתונות דפוס: "ידיעות אחרונות" במקום הראשון (22%), ואחריו "פנורמה" (19%) ו"כל אל-ערב" (16%) • ברדיו מובילה א-שמס (19%) על הרדיו בערבית של תאגיד השידור (17%)
03.09.2018
24.12.2017
01.03.2017
23.08.2014
06.07.2014
01.01.2014
01.09.2013
29.04.2013
06.03.2012
01.06.2011
17.04.2011
26.01.2011
05.01.2011
הנקראים השבוע
-
1
-
2
-
3
-
4
-
5