14.03.2019
רסס בחירות 2019
(צילום: יונתן זינדל)
14.03.2019
14.03.2019
12.03.2019
11.03.2019
11.03.2019
10.03.2019
08.03.2019
07.03.2019
07.03.2019
07.03.2019
מדד הייצוג: "חדשות הערב" (8.9%) במקום הראשון
"מה בוער" (8.4%) ו"קלמן וסג"ל" (5.6%) במקומות השני והשלישי • השינויים במפת הטלוויזיה המסחרית דרדרו את ייצוג החברה הערבית: 1.5% ברשת 13, 1.9% בקשת 12 • בשלוש תוכניות מרכזיות של חדשות 13 לא הופיע בחודש שעבר אפילו דובר ערבי אחד • כאן 11 מובילה בשיעור הדוברים הערבים ובשיעור המומחים מתוכם, "קלמן סג"ל" מצטיינת • נשים ערביות, שהן כעשירית מהאוכלוסייה, סבלו מהדרה כפולה: 21% מהדוברים הערבים ו-0.5% מכלל הדוברים • "העולם הבוקר" בולטת לטובה • מדד הייצוג, סיכום חודשי, בשיתוף עמותת סיכוי
06.03.2019
בדיקה: בסיקור הבחירות התקשורת מתעלמת כמעט לחלוטין מהמפלגות הערביות
רק 3% מסיקור הבחירות מוקדש למועמדים ומפלגות ערביות, למרות שכ-20% מתושבי ישראל וכ-15% מבעלי זכות הבחירה הם ערבים • רוב הסיקור הוקדש לתככים ותמרונים, רק 0.2% עסק בתפיסת עולם • בראש טבלת כלי התקשורת: רשת כאן ב' של השידור הציבורי • "הארץ" מוביל בעיתונות המודפסת, רשת בערוצי הטלוויזיה, ynet באתרי האינטרנט • מדד הייצוג, בשיתוף עמותת סיכוי
06.03.2019
05.03.2019
05.03.2019