תביעתו של סמנכ"ל הכספים לשעבר של "וואלה" נגד האתר שבבעלות אלי עזור הסתיימה מחוץ לכתלי בית-הדין לעבודה.

בחודש דצמבר 2021 הגיש תומר חבאני תביעה ובה טען כי  ב"וואלה" ישנה מדיניות של רמיסת זכויות עובדים. בין היתר טען סמנכ"ל הכספים לשעבר כי "וואלה" הטעתה את בית-הדין עבודה בקשר לפיטוריו של ראש מערכת החדשות באתר על-ידי העורך הראשי ערן טיפנברון.

לפי חבאני, בעוד ב"וואלה" מסרו לבית הדין לעבודה כי פיטוריו של ראש מערכת החדשות, רועי שושן, היו כדין ובתום לב, בפועל התקשרה החברה עם מחליף לשושן עוד לפני שפוטר. עוד טען חבאני כי הנהלת "וואלה" הטעתה גם את בית המשפט לענייני משפחה, ומסרה לו מידע כוזב כדי לסייע לעובד בכיר שנמצא בסכסוך כספי עם גרושתו.

במוקד התביעה של חבאני, שהוגשה באמצעות עורכי-הדין צבי הלפגוט ושי אדרי, עמדה דרישה לקבל תשלומי בונוס שנתי שלדבריו היה זכאי להם על פי חוזה העבודה שלו.

ב"וואלה" טענו להגנתם, באמצעות עו"ד איל בריק, כי "מדובר בטענות סרק, שקריות, שאין להן כל קשר למחלוקת בין הצדדים, וכל עניינן בניסיון 'להשחיר' את החברה". לפי "וואלה", "ניסיון זה של התובע נואל במיוחד, כאשר הוא מועלה על ידי מי שנשא בתפקיד בכיר של סמנכ"ל כספים בחברה, ועל כן נושא באחריות ניהולית, ואינו יכול להטיל רפש בחברה בעודו רוחץ בנקיון כפיו".

שושן עצמו תבע גם הוא את החברה וטען לפיטורים שלא כדין. בקיץ האחרון הגיעו שושן ו"וואלה" לפשרה חסויה ששמה סוף להליך שלו נגד החברה. לאחרונה הודיעו גם חבאני ו"וואלה" כי הגיעו להסכמות מחוץ לכותלי בית-הדין ועל כן הם מבקשים לדחות את התביעה ללא צו להוצאות.

17870-12-22