"האירוע שלי הוא בכלל לא נתניהו. יש פה טעות שהדביקו לי. הקשר שלי עם נתניהו רופף מאוד", אמר ינון מגל לרוני קובן בראיון לתוכנית "פגישה עם רוני קובן" בכאן 11. מגל הוא מגיש "הפטריוטים", תוכנית הדגל של ערוץ 14, המסור מאז היווסדו לשידור תעמולה עבור נתניהו והוא הערוץ הישראלי היחיד שנתניהו מעניק לו ראיונות. בעבר גם השתתף מגל בתעמולת הבחירות של נתניהו.

לצד ניסיונותיו לגמד את השירות שהוא מעניק לנתניהו, הודה מגל כי הוא עומד איתו בקשר קבוע, מדבר איתו מדי כמה שבועות ואף נפגש עימו בעבר. מגל גם אמר כי נתניהו אמר לו שהוא צופה בתוכניתו "ונהנה". כשהמראיין, קובן, ביקש ממגל לספק דוגמה לביקורת שהעביר על נתניהו, לא הצליח מגל לספק אף דוגמה בודדת וביקש "להתקשר לחבר".

סוגיית קשריו של מגל עם נתניהו מטרידה ככל הנראה את איש התקשורת, הסולד מכך שהוא נתפס כמלחך פנכה של נתניהו ומי שמשרת אותו תקשורתית על מנת לקדם את הקריירה שלו עצמו. בתחילת החודש הגיש מגל תביעת דיבה נגד פעיל המחאה משה רדמן, שכתב כי "ינון מגל ויעקב ברדוגו מקבלים תדרוכים על בסיס קבוע מסביבתו הקרובה ביותר של ראש הממשלה, כולל משימות ברורות את מי ומה לנגח ואיזה נרטיבים לקדם".

בהזדמנות אחרת כתב רדמן כי נתניהו הוא ה"שוגר דדי" של מגל. מגל הוא איש תקשורת ותיק שמילא בעבר תפקידים בכירים בעיתונות המרכזית, אולם כשניסה את מזלו בקריירה פוליטית, במסגרת מפלגת הבית-היהודי, צצו טענות של מספר נשים כי הטריד אותן מינית. החקירה המשטרתית הסתיימה ללא שמגל יועמד לדין, אולם הוא נאלץ לעזוב את המפלגה ואת הכנסת.

עוד בראיון לקובן אמר מגל כי טבח חמאס הוא עונש אלוהי, וכי מדינת ישראל השרויה במלחמה נמצאת ב"תקופה מדהימה" של פיכחון, התחברות ובירור.