חלק א'

בפתח התוכנית מותח עמנואל רוזן ביקורת על התנהלות התקשורת ביחס לפרקליטות בנוגע לפרשת קצב. בהמשך מתארחים באולפן רביב דרוקר, הפרשן הפוליטי הבכיר של ערוץ 10 ובן שני, כתב "עובדה", לדיון על הסיקור התקשורתי של סוגיית החייל החטוף גלעד שליט. זאת, על רקע התגייסותה של התקשורת לקמפיין שמנהלת משפחת שליט לקיום עסקה עם החמאס לשחרור בנה. האם התקשורת חוטאת לתפקידה כשהיא מסקרת את הנושא בצורה חד-צדדית? האם התקשורת מאפשרת ביטוי הולם למתנגדי העסקה, ואולי לא מדובר בסיקור חד-צדדי?

חלק ב'

בשבוע שעבר שודר בערוץ 10 סרט על מתמודד בתוכנית הריאליטי-דיאטות, "לרדת בגדול". המתמודד, מוטי חטואשווילי, הוריד 85 ק"ג במהלך התוכנית אולם עלה בחזרה 110 ק"ג לאחריה. הסרט עוקב אחרי מוטי לפני שהוא עובר ניתוח קיבה במטרה להציל את חייו. האם הסרט, גם הוא בהפקת התוכנית "לרדת בגדול", הוא ניצול נוסף של אדם חולה? באולפן מתארחים חטואשווילי עצמו, טלי מורנו מערוץ 10, שהנחתה את הסרט, וירון טן-ברינק, עורך המגזין "רייטינג".

חלק ג'

יאיר גרבוז על ביטול לימודי התרבות והאמנות בחטיבות הביניים, ועמנואל רוזן על החירות שלוקחים לעצמם כלי התקשורת ביחס לצנעת הפרט כשמדובר בערבי.